MENU
Przejazd kolejowy przy ul. Agrestowej.

Photo by: Szyszka° - Creation date: 2020-10-16 22:18:06 - Number of photo views: 1608
11 października 2020

Time: 2020:10:11 16:15:37   ISO: 100   Focal Length: 4.74 mm   Camera: Xiaomi Redmi Note 7   Aperture: f/1.8   Exposure: 1/166 s  

  • /foto/162/162642m.jpg
    1972
  • /foto/421/421300m.jpg
    1983
  • /foto/138/138602m.jpg
    2007
  • /foto/154/154269m.jpg
    2007
  • /foto/6953/6953495m.jpg
    2017
  • /foto/7148/7148714m.jpg
    2018
  • /foto/7148/7148716m.jpg
    2018
  • /foto/7617/7617886m.jpg
    2018
  • /foto/7645/7645132m.jpg
    2018
  • /foto/7726/7726077m.jpg
    2018
  • /foto/8020/8020033m.jpg
    2019
  • /foto/7956/7956650m.jpg
    2019
  • /foto/8370/8370758m.jpg
    2019
  • /foto/8873/8873111m.jpg
    2019
  • /foto/8153/8153398m.jpg
    2019
  • /foto/8194/8194927m.jpg
    2019
  • /foto/8269/8269919m.jpg
    2019
  • /foto/8279/8279560m.jpg
    2019
  • /foto/8475/8475507m.jpg
    2020
  • /foto/8871/8871403m.jpg
    2020
  • /foto/8879/8879571m.jpg
    2020
  • /foto/8890/8890944m.jpg
    2020
  • /foto/9070/9070095m.jpg
    2020
  • /foto/9085/9085569m.jpg
    2020
  • /foto/9155/9155195m.jpg
    2020
  • /foto/9330/9330619m.jpg
    2021
  • /foto/10582/10582539m.jpg
    2022
  • /foto/10703/10703441m.jpg
    2022
  • /foto/10622/10622878m.jpg
    2023
  • /foto/10744/10744265m.jpg
    2023
  • /foto/10817/10817505m.jpg
    2023
  • /foto/10689/10689247m.jpg
    2023
  • /foto/10930/10930081m.jpg
    2023
  • /foto/10938/10938536m.jpg
    2023

Szyszka°

Previous: Zdjęcia niezidentyfikowane (Lwówek Śląski) Main page Next: Żytkiejmy


Tomen | 2020-10-16 22:32:31
Warto dopisać też do obiektu Przebudowa linii nr 285
Szyszka | 2020-10-16 22:39:22
Dopisane.
Tomen | 2020-10-16 22:41:03
Dziękuję :)
Wincenty Miros | 2020-10-16 23:04:12
Linię do Świdnicy kilka lat temu zlikwidowano i tylko sporadycznie kursowały nią okazjonalnie pociągi. Teraz po przebudowie i reaktywowanu połączenia do Sobótki i Świdnicy przy przejeździe pociągów przez skrzyżowania, a w szczególnosci ulic Bardzkiej i Zwycięskiej dopiero będzie komunikacyjny armagedon. Pewnie zainstalują szlabany lub sygnalizację świetlną ale to nie zlikwiduje problemu. Zastanawiam się komu po latach ta linia jest potrzebna.
Szyszka | 2020-10-16 23:38:20
Wielu fanom kolarstwa jest potrzebna. Mam tu na myśli dojazd do Sobótki.
moose | 2020-10-16 23:53:59
Odbiorcom kamienia budowlanego, hydrotechnicznego, kruszywa drogowego, ludziom na dojazdy do pracy w centrum, inwestorom w nowe osiedla rozwijające się w okolicy Kobierzyc, ludziom nie mającym prawa jazdy - na dojazdy do lekarzy, szkół, urzędów. Mam jeszcze wymieniać?
Wincenty Miros | 2020-10-17 11:26:50
O ile pamięć mnie nie myli to linia ta została zlikwidowana z powodu małej liczby pasażerów i przewozów towarowych. No ale teraz gdy przybyło osiedli w rejonie Kobierzyc, zwiększonym zapotrzebowaniem na kamień budowlany oraz zwiększającą się ilością fanów uprawiania kolarstwa w okolicach Sobótki z pewnością ten wart kilkudziesiat milionow remont jest uzasadniony. A jak będzie faktycznie to się niebawem okaże.
moose | 2020-10-17 11:47:29
Wincenty - odnośnie małej liczby pasażerów. Wiesz jak to się robi? Zmniejsza się ilość kursów albo układa się tak rozkład żeby dojazdy nie mały sensu - np. szkolne kursy które dojeżdżają do Wrocławia lub Świdnicy 5 po 8 mej, wycina się pociągi popołudniowe zostawiając tylko tzw. alibi-zugi - czyli że w ogóle coś jeździ. Potem rozsynchronizowuje się skomunikowania - pociąg przyjeżdżający na stację właśnie widzi koniec innego odjeżdżającego pociągu. Na trasy wypuszcza się pociągi brudne, zimne, gdzie jeszcze konduktor zbiera połowę kasy do kapelusza i fałszuje się statystyki żeby uzasadnić potrzebę ograniczeń. A w przewozach towarowych - likwidacja kas i ekspedycji towarowej uniemożliwiająca formowanie pociągów zbiorczych - pojawiają sie tylko składy całopociągowe po kamień, inni odbiorcy nie mają już możliwości zamówienia pociągu, nie remontuje się bocznic, a na nieremontowanej linii spadają prędkości handlowe. Ten mechanizm doskonale opisał Karol Trammer w książce Ostre Cięcie czyli jak niszczono polską kolej. Polecam!
Tomen | 2020-10-18 16:06:51
Jakby linia była zlikwidowana toby nią pociągi nie jeździły bo by nie miały po czym.
moose | 2020-10-18 20:37:03
W nomenklaturze kolejowej likwidacja linii nie oznacza od razu fizycznej rozbiórki. Procedura likwidacji jest kilkuetapowa i sposób jej przeprowadzenia jest opisany w ustawie o transporcie kolejowym (bodajże art. 38).
Tomen | 2020-10-18 20:46:58
Ja to wiem, ale jak linia jest zlikwidowana to znaczy, że nie jest już dopuszczona do ruchu (prędkość handlowa 0 km/h) a skoro pociągi wciąż się nią poruszały (od 06.2000 tylko towarowe) tzn. że nie została zlikwidowana.
Krzysztof Bach | 2021-02-13 01:52:00
Przebywając codziennie w Sobótce, ostatnie tygodnie zaobserwowałem bum budowlany od domów jednorodzinnych do bloków, którego tu nigdy nie obserwowałem. Podejrzewam że ma to związek z odbudową linii. Robiąc zdjęcia od Pszenna do Kobierzyc zawsze spotykam się z wielkim optymizmem ludzi przy szlaku. Gdzieś czytałem że z Sobótki na dworzec Główny we Wrocławiu ma jechać 35 minut a do Świdnicy 25. To się nie będzie opłacało autkiem czy autobusem.