Molo w Międzyzdrojach - pomost wychodzący w głąb Morza Bałtyckiego o długości całkowitej 395 metrów, posiadający również status przystani morskiej (od 2005 r.). Molo zlokalizowane jest przy promenadzie nadmorskiej, w pobliżu amfiteatru przy pl. Bohaterów Warszawy. Charakterystycznym elementem molo w Międzyzdrojach są dwie białe wieżyczki usytuowane przy wejściu na pomost. Za nimi znajduje się pawilon handlowo-usługowy wiodący na właściwe molo.
Współczesne molo w Międzyzdrojach wybudowane zostało w dwóch etapach. Pierwsza część o długości 120 metrów i szerokości 17,5 m powstała ze środków miejskich w latach 1994 - 1996. Żelbetowe molo posadowiono na 32 metrowych palach o średnicy 1,5 metra. Druga część pomostu w Międzyzdrojach została wybudowana w latach 2004 - 2005 (otwarcie 19.03.2005 r.). Prace polegały na przedłużeniu pomostu o 275 metrów, przy czym ostatni odcinek o długości 75 metrów został obniżony, by do molo mogły cumować statki żeglugi przybrzeżnej. Inwestorem była firma Adler-Schiffe Polska Sp. z o.o, która w zamian za wyłożenie środków (2 mln euro; 8,5 mln zł) przez okres 40 lat będzie administratorem obiektu.
Pierwsze molo

w Międzyzdrojach (Misdroy) powstało w 1885 roku we wschodniej części miasta, w pobliżu dzisiejszego hotelu Amber Baltic. Była to niewielka, drewniana konstrukcja, pierwsza w regionie. W 1906 roku powstało drewniane nowe molo o długości 300 metrów, które służyło również jako przystań dla statków pasażerskich ze Szczecina i Świnoujścia. Molo otrzymało imię Cesarza Fryderyka III (Kaiser Friedrich Brücke). W 1910 r. na końcu molo powstał budynek pełniący rolę kawiarni i przystani. W 1913 r. molo zostało zniszczone przez silny sztorm, konstrukcja pomostu została jednak szybko naprawiona, ale nie odbudowano już pawilonu na końcu molo. Podczas I wojny światowej molo w Międzyzdrojach zostało wysadzone w obawie przed desantem wojsk radzieckich. Molo odbudowano dopiero w 1920 roku, pomost miał wtedy 200 metrów długości. W 1954 r. ponownie sztorm zniszczył drewnianą konstrukcję, ale molo również zostało szybko naprawione. W 1985 r. z powodu silnych wiatrów i oblodzenia molo kolejny raz zostało zniszczone, w wyniku czego pomost (fragment konstrukcji nad wodą) został zamknięty ze względów bezpieczeństwa. W 1989 r. nieużywana konstrukcja molo została rozebrana.