Jesteś niezalogowany
NOWE KONTO

Polski Deutsch

      Zapomniałem hasło/login


ä ß ö ü ą ę ś ć ł ń ó ż ź
Nie znaleziono żadnego obiektu
opcje zaawansowane
Wyczyść




Fontanna Walka i Zwycięstwo, pl. Jana Pawła II, Wrocław
Paweł Rychter: Może pamięć mojego taty już zawodzi w tej kwestii. A co to PKZ?
Fontanna Walka i Zwycięstwo, pl. Jana Pawła II, Wrocław
Paweł Rychter: Czy posiada ktoś informacje co było z nimi robione po rozbiórce? Albo zdjęcia z transportu? Tak się składa, że woził je mój tato, ale nie pamięta, chyba na Politechnikę.
Dom nr 50, ul. Łączyńskiego Józefa Benedykta, gen., Szczawno-Zdrój
rajaser: Unikatowe zdjęcie. Lokalizacja prawdopodobna. Tak pokazuje Google maps.
Urząd Gminy Komisariat Policji, ul. Główna, Stare Bogaczowice
rajaser: Ok. Dodałem do opisu
Centralny magazyn logistyczny, Bielawa
sawa: Są dwa takie same obiekty: .... .... i ...... ... proszę zaradzić :)
ul. Włodkowica Pawła, Wrocław
YouPiter: Dubel:

Ostatnio dodane
znaczniki do mapy

Mmaciek
Mmaciek
Mmaciek
rajaser
Mmaciek
t.ziemlicki@wp.pl
t.ziemlicki@wp.pl
Parsley
Parsley
Parsley
Parsley
morgot
Szyszka
morgot
morgot
morgot
jawc
jawc
Wolwro
Alistair
rajaser

Ostatnio wyszukiwane hasła


Wyników: 4  


komentarze 1
Rok 1936. Jelenia Góra- dzielnica Goduszyn. Zainteresowanie moje zwrócił nie tyle przejazd pociągu towarowego ze znanym elektrowozem górskim, a wozy drabiniaste i w ogóle sielsko- anielski krajobraz sfotografowanego miejsca. Gdyby nie realia kolejowe, można by pomyśleć, że jesteśmy w naszej epoce.
Polska / Województwo dolnośląskie / Jelenia Góra / Goduszyn
Polska / Linie kolejowe 201-300 / Linie kolejowe nr 201-300 274 / Linia kolejowa nr 274 Wrocław Świebodzki - Zgorzelec (- Schlauroth)
Śląska Kolej Górska
4 / Odcinek Jelenia Góra - Lubań Śląski
Śląska Kolej Górska

Polska / Województwo dolnośląskie / Jelenia Góra / Goduszyn / ul. Goduszyńska 24 / Dom nr 24

Dodane: 2005-10-23 16:07:48, Przez: Festung°, Odsłon: 6738, Ocena: 5.71 (21)

komentarze 3
Stacja Jelenia Góra Główna, połowa lat 30 Obok nastawni dysponującej przejeżdża pociąg pasażerski. Widoczny w składzie wagon towarowy służył do przewozu drobnicy- obok niego wagon bagażowo- pocztowy. Pozostałe wagony to boczniaki, znane dobrze starszym mieszkańcom Dolnego Śląska. Wysokość napięcia w sieci trakcyjnej była pięciokrotnie większa od obecnej i wynosiła 15 kV przy częstotliwości.16 ⅔ Hz. Tak duże napięcie rodziło pewne problemy techniczne, było jednak zdecydowanie ekonomiczniejsze. Elektrowóz miał oznaczenie EP- 235.
Polska / Województwo dolnośląskie / Jelenia Góra / Centrum / ul. 1 Maja / Stacja kolejowa Jelenia Góra 3 / Nastawnie i posterunki ruchu stacji Jelenia Góra

Dodane: 2005-10-22 21:47:35, Przez: Festung°, Odsłon: 3290, Ocena: 5.47 (17)

komentarze 5
Moja kolejna dedykacja dla Kazimierza P. Tym razem są nią dwa rozkłady jazdy z Jeleniej Góry: pierwszy z 1937 r. do Korzeniowa przez Szklarską Porębę, a drugi z 1981 r. tylko do Szklarskiej Poręby ( wskutek powojennych zawirowań polsko- czeskich, odcinek ze Sz. P. do Czech był już nieczynny). Nie muszę dodawać, że w 1937 r. pociągi obsługiwane były elektrycznymi zespołami trakcyjnymi ET 90, znanymi z naszej strony.
Polska / Województwo dolnośląskie / Jelenia Góra / Centrum / ul. 1 Maja / Stacja kolejowa Jelenia Góra

Dodane: 2005-10-21 21:55:40, Przez: Festung°, Odsłon: 6478, Ocena: 5.80 (6)

komentarze 2
Fotokopię rozkładu jazdy pociągów AD 1938 z Jeleniej Góry do Kamiennej Góry i czeskiego Korzeniowa ( Polaun) dedykuję osobliwie naszemu piewcy jeleniogórskich krajobrazów- Kazimierzowi P.
Polska / Województwo dolnośląskie / Jelenia Góra / Centrum / ul. 1 Maja / Stacja kolejowa Jelenia Góra

Dodane: 2005-10-21 21:38:40, Przez: Festung°, Odsłon: 5321, Ocena: 5.80 (8)