Jesteś niezalogowany
NOWE KONTO

Polski Deutsch

      Zapomniałem hasło/login


ä ß ö ü ą ę ś ć ł ń ó ż ź
Nie znaleziono żadnego obiektu
opcje zaawansowane
Wyczyść




Kamienica nr 23, ul. Kilińskiego Jana, Wrocław
tadpole: Blizej 1915.
Święta Katarzyna
maras - Administrator: Jest obiekt
Jezioro Racze (Recze), Kołczewo
Wolwro: Obok fotografującego, po lewej stronie na drzewie umieszczona była tabliczka Koła PZW z nazwą jeziora Racze, w nawiasie Recze. Nr łowiska 131.
Ruina (hala fabryczna), Wałbrzych
wik: Poprawiłem, na zdjęciu były biurowiec.
Dom weselny Eden, pl. Pokoju, Strzelin
pavelo: Dziękuję. Mam nadzieję, że to co poprawiłem ja w datowaniu jest mniej więcej ok. Jakoś to poznajecie po czcionce. Ja jeszcze nie bardzo... :)

Ostatnio dodane
znaczniki do mapy

maras - Administrator
Wolwro
maras - Administrator
maras - Administrator
Wolwro
Wolwro
krzych[k]
Władysław Sikora
panAeL
panAeL
panAeL
panAeL
panAeL
rok - Administrator
rok - Administrator
rok - Administrator
rok - Administrator
rok - Administrator
rok - Administrator
FM
FM

Ostatnio wyszukiwane hasła


Wyników: 4  


komentarze 0
Rok 1936. Jelenia Góra- dzielnica Goduszyn. Zainteresowanie moje zwrócił nie tyle przejazd pociągu towarowego ze znanym elektrowozem górskim, a wozy drabiniaste i w ogóle sielsko- anielski krajobraz sfotografowanego miejsca. Gdyby nie realia kolejowe, można by pomyśleć, że jesteśmy w naszej epoce.
Polska / Województwo dolnośląskie / Jelenia Góra / Goduszyn
Polska / Linie kolejowe 201-300 / Linie kolejowe nr 201-300 274 / Linia kolejowa nr 274 Wrocław Świebodzki - Zgorzelec (- Schlauroth)
Śląska Kolej Górska
4 / Odcinek Jelenia Góra - Lubań Śląski
Śląska Kolej Górska

Polska / Województwo dolnośląskie / Jelenia Góra / Goduszyn / ul. Goduszyńska 24 / Dom nr 24

Dodane: 2005-10-23 16:07:48, Przez: Festung°, Odsłon: 6116, Ocena: 5.68 (20)

komentarze 3
Stacja Jelenia Góra Główna, połowa lat 30 Obok nastawni dysponującej przejeżdża pociąg pasażerski. Widoczny w składzie wagon towarowy służył do przewozu drobnicy- obok niego wagon bagażowo- pocztowy. Pozostałe wagony to boczniaki, znane dobrze starszym mieszkańcom Dolnego Śląska. Wysokość napięcia w sieci trakcyjnej była pięciokrotnie większa od obecnej i wynosiła 15 kV przy częstotliwości.16 ⅔ Hz. Tak duże napięcie rodziło pewne problemy techniczne, było jednak zdecydowanie ekonomiczniejsze. Elektrowóz miał oznaczenie EP- 235.
Polska / Województwo dolnośląskie / Jelenia Góra / Centrum / ul. 1 Maja / Stacja kolejowa Jelenia Góra 3 / Nastawnie i posterunki ruchu stacji Jelenia Góra

Dodane: 2005-10-22 21:47:35, Przez: Festung°, Odsłon: 3107, Ocena: 5.39 (16)

komentarze 5
Moja kolejna dedykacja dla Kazimierza P. Tym razem są nią dwa rozkłady jazdy z Jeleniej Góry: pierwszy z 1937 r. do Korzeniowa przez Szklarską Porębę, a drugi z 1981 r. tylko do Szklarskiej Poręby ( wskutek powojennych zawirowań polsko- czeskich, odcinek ze Sz. P. do Czech był już nieczynny). Nie muszę dodawać, że w 1937 r. pociągi obsługiwane były elektrycznymi zespołami trakcyjnymi ET 90, znanymi z naszej strony.
Polska / Województwo dolnośląskie / Jelenia Góra / Centrum / ul. 1 Maja / Stacja kolejowa Jelenia Góra

Dodane: 2005-10-21 21:55:40, Przez: Festung°, Odsłon: 6022, Ocena: 5.66 (5)

komentarze 2
Fotokopię rozkładu jazdy pociągów AD 1938 z Jeleniej Góry do Kamiennej Góry i czeskiego Korzeniowa ( Polaun) dedykuję osobliwie naszemu piewcy jeleniogórskich krajobrazów- Kazimierzowi P.
Polska / Województwo dolnośląskie / Jelenia Góra / Centrum / ul. 1 Maja / Stacja kolejowa Jelenia Góra

Dodane: 2005-10-21 21:38:40, Przez: Festung°, Odsłon: 4921, Ocena: 5.71 (7)