Jesteś niezalogowany
NOWE KONTO

Polski Deutsch

      Zapomniałem hasło/login


ä ß ö ü ą ę ś ć ł ń ó ż ź
Nie znaleziono żadnego obiektu
opcje zaawansowane
Wyczyść



Ostatnio dodane
znaczniki do mapy

maras - Administrator
Iras (Legzol)
Szyszka
Szyszka
Iras (Legzol)
Iras (Legzol)
KrzysztofKudowa
ragnar - Administrator
ragnar - Administrator
KrzysztofKudowa
Szyszka
maras - Administrator
KrzysztofKudowa
Szyszka
Szyszka
t.ziemlicki@wp.pl
StaSta
blatro
Petroniusz (admin)
blatro
blatro

Ostatnio wyszukiwane hasła


Lista ostatnio skomentowanych zdjęć.
Kliknij na komentarz, aby na niego odpowiedzieć
1 2 3 4 5 6 7 8 9

foxi°

foxi (2019-03-18 08:55:41) Wcześniej lata 2015-2017 na

foxi (2019-03-18 19:56:40) MZD informuje: Uwaga kierowcy !!! W wyniku prac prowadzonych przez PKP w poniedziałek (18 marca 2019) kolejarze rozpoczną demontaż przęsła oraz podpór pod wiaduktem kolejowym na ulicy Oleskiej (Dworzec Opole Wschodnie). Dlatego miedzy 22 a 5 rano samochody i autobusy jadące od strony osiedla Armii Krajowej w kierunku centrum zamiast Oleską przy Dworcu Opole Wschodnie będą jeździły przez ulice Chabrów, Luboszycką, Nysy Łużyckiej następnie nawrócą na Rondzie i dalej pojadą ulicą Batalionów Chłopskich i wrócą na Oleską. W stronę osiedla Armii Krajowej autobusy i samochody pojadą ulicami Batalionów Chłopskich, Luboszycką, Chabrów i wrócą na Oleską. Piesi będą mogli poruszać się bez przeszkód. Utrudnienia potrwają do 18 kwietnia

foxi (2019-03-19 16:49:00) Wycinanie balustrad rozpoczęte

foxi (2019-03-19 16:50:52) Ciekawe w czyim ogródku wylądują ;-)

Danuta B. (2019-03-19 18:26:25) Oby w ogródku, Nie na złomie. Przez lata obserwacji rozwałek i rozmów „kuluarowych” z pracownikami, wyszło, że oni właśnie są dysponentami trofeów. Przechwalali się czego to w domu nie mają...:). Idzie się z nimi ułożyć, jak coś wpadnie w oko.



mirek66°

maras - Administrator (2015-03-20 19:50:15) "Widzisz to i nie grzmisz..."

Mmaciek - Administrator (2015-03-20 21:20:03) Szkoda...

stap (2016-03-23 19:06:11) Te dwory płoną wbrew rachunkowi prawdopodobieństwa...

arkadoo - Administrator (2016-03-23 19:57:03) Podobnie jak świeżo ubezpieczone samochody z AC, z poważnym defektem ;)

stap (2016-03-27 12:11:25) Niektórym właścicielom po prosu zawadzają, choć może to brzmi nieco spiskowo.

chorążewski (2019-03-19 08:17:55) założyłem konto tylko po to żeby odpowiedzieć Panowie na wasze wypociny. Czy któryś z Panów śledczych robiących zdjęcia z ukrycia zadał sobie trud i zapytał właściciela, czy tylko robicie zdjęcia i uciekacie? A fakty i historię układacie w zaciszu domowym. Z poważnym defektem to jesteście wy Panowie. Obiekt kupiłem w czerwcu 2013r w lipcu 2013 byłem na urlopie w tym czasie pierwszy pożar trawił budynek spichlerza do września 2013 miałem cztery pożary, i tu was zaskoczę nie miałem AC. Sprawca został złapany kilka miesięcy pózniej jak podpalał inny obiekt w Jastrzębcach. Obecnie chyba odbywa karę w więzieniu. Proponuję Panowie kupcie sobie po zabytku i swoją energię, czas oraz pieniądze ulokujcie weń. Pamiętajcie oceniając sami poddajecie się ocenie i to nie ja zacząłem. Z wyrazami szacunku zakochany w swoim zabytku właściciel.

arkadoo - Administrator (2019-03-19 18:19:12) Rozumiem frustracje spowodowaną naszymi postami. Korzystając z okazji chciałbym zapytać się w jaki sposób zabezpieczył Pan dwór po zakupie? Na wszystkich zdjęciach z naszego portalu widzę swobodny dostęp do wnętrza. Czy jest szansa na odbudowę, czy dwór czeka rozbiórka?

arkadoo - Administrator (2016-03-24 20:23:12) Z fb: "Bartosz Witecki Dwór spłonął niedługo po tym, jak zmienił właściciela w przetargu ANR:



maras - Administrator°

żmija - Administrator (2019-03-19 17:23:28) Marek, rzuć na to okiem :)

maras - Administrator (2019-03-19 17:35:51) :))



Matias°

rok - Administrator (2019-03-19 17:30:55) Założyłem obiekt dla tego wydarzenia.



dasio1974°

Jordan Szabliński (2019-03-19 17:30:06) O! to mój dom, i Dasio1974. Trzeba było zapukać, a byśmy pogadali o Wamagu i wspólnych znajomych.



W.Mazurkiewicz (Soravianus) [vmuzzy@gmail.com]°

rok - Administrator (2019-03-19 17:17:49) Prawy dolny róg to



zonia°

Kosa25 (2019-03-19 16:37:38) Po lewej: bodajże ul. Sienkiewicza Henryka 3-5, ul. Narutowicza Gabriela 13, prawe górne , prawe dolne- osiedle mieszkaniowe im. Włady Bytomskiej, ulica Sporna.



mashun°

Kosa25 (2019-03-15 12:02:11) Przyznam, że czegoś nie łapię od strony technicznej. Czemu powyżej siatka przypisań jest ,,skrócona'' w stosunku do choćby . To jakaś nowość? Jeśli tak- to nie podoba mi się. Jeśli natomiast to błąd- to jak go usuwać? Korekta- już łapię. Budynek musi mieć dzielnicę przypisaną, inaczej siatka się skraca- co kolokwialnie mówiąc głupio wygląda i jest nieczytelne dla Odbiorców. Chyba najwyższa pora na kawę.

maras - Administrator (2019-03-15 13:07:28) Teraz ja czegoś nie rozumiem... Zmieniasz przypisanie powyższej fotografii dodanej przez kogoś innego i ani słowa nie ma dlaczego jest tak a nie inaczej. Użytkownik mashun podpisał to zdjęcie al. Rzeczypospolita nr 75 ale przypisał je do budynku nr 74. zapewne jest to błąd...Ty natomiast przypisałeś do budynku nr 71-73... W takich sytuacjach należy napisać o takim fakcie, że dokonuję się zmiany. I to jest prośba ze względu na to, aby nie wprowadzać zamieszania.

Kosa25 (2019-03-15 13:47:30) Ok, zapomniałem o tym. Więc rozrysuję to szerzej. Zdjęcie było przypisane tylko i wyłącznie do alei. Na fotografii znajdował się znacznik, który odsyłał do błędnego, pustego obiektu (bodajże o nazwie Rzeczypospolitej 75), który usunąłem. Dopisałem do nowo założonego obiektu. Natomiast nie wiem czy podany wyżej opis jest opisem poprawnym. Czy bar rzeczywiście znajdował się pod nr 75 – nie wiem. Z całą pewnością natomiast jestem jedną z najbardziej transparentnych osób na portalu i uzasadniam jakieś 90% swoich decyzji. Czasami zasypuję portal taką ilością podobnych informacji, że zapewne sprawia to wrażenie jakbym cierpiał na manię wielkości a Legnicę uważał za centrum wszechświata. Gdyby to kogoś interesowało usunąłem również mylną dawną nazwę alei i uzupełniłem nazwy dawne alei (choć nie o wszystkie). O takich z kolei rzeczach zwykle nie informuję, gdyż nie sądzę by kogokolwiek one interesowały.

Iras (Legzol) (2019-03-16 12:07:00) Bar "Wiarus" znajdował się pod adresem: ul. gen. K. Świerczewskiego 71, potem al. Rzeczypospolitej.

Mmaciek - Administrator (2019-03-15 14:01:16) "Ucięta" linia przypisania jest błędem technicznym, kiedy coś jest nie tak z przypisaniem ulicy do dzielnicy. Można to poprawić w prosty sposób, ustawiając odpowiednią dzielnicę w edycji obiektu. Warto również sprawdzić edycję samej ulicy, czy przypadkiem nie ma tam nieprawidłowego przypisania (w edycji nie powinno być żadnej dzielnicy; przypisywanie dzielnicy odbywa się za pomocą innej funkcji).

Kosa25 (2019-03-15 14:58:19) I sprawa wyjaśniona. Pamiętam, że kiedyś już ten temat przez portal się gdzieś przewinął. Niby drobny błąd techniczny- ale irytujący, utrudniający trafienie do poszczególnych obiektów. Na szczęscie można go poprawić w ciągu kilku sekund- jeśli już do niego doszło.

Iras (Legzol) (2019-03-16 12:03:20) Tyle lat pies z kulawą nogą tu nie zaglądał, a teraz nagle taki ruch:) Przypadek, Krzysztofie? :)

Kosa25 (2019-03-16 12:41:54) Ruch jak na Marszałkowskiej :) Tak też podejrzewałem, będzie trzeba poprawić opis. Jeszcze trochę podrążę temat- czy wiesz może czy obecna Żabka w tym miejscu to przebudowany dawny ,,Wiarus'' czy nowy pawilon?

Iras (Legzol) (2019-03-16 16:57:37) Sklep to ten sam pawilon.

Kosa25 (2019-03-17 13:56:40) Aha, dzięki. Założyłem obiekt.

Iras (Legzol) (2019-03-17 16:16:42) Wywal z nazwy "sklep Żabka", który to sklep dzisiaj jest, jutro może go nie być. Obiekt założony - może tak mały opis? :)

Kosa25 (2019-03-17 22:18:28) Myślę, że nazwa obiektu jest poprawna. Natomiast nie bardzo wiem co miałbym wpisać w opisie. Jeśli posiadasz jakieś informacje i mógłbyś dodać opis-będę zachwycony :)

W.Mazurkiewicz (Soravianus) [vmuzzy@gmail.com] (2019-03-17 22:40:17) Wiarus :)

Iras (Legzol) (2019-03-18 23:42:09) Nazwa jak, nazwa, kłócić się nie będę, ale myślę, że nazwa pawilon jest na pewno niewłaściwa. Zacznijmy od tego, że pomieszczenia dawnego baru (obecnego sklepu) stanowią integralną część budynku nr 71. Zarówno wcześniejszy bar, jak i obecny sklep zajmuje parter budynku (bar zajmował cały parter - z tego co pamiętam:). Zatem to co nazywasz pawilonem jest bardziej takim jakimś dziwnym ryzalitem w pierwszej kondygnacji. No chyba, że rozbudowany parter nazwiesz Sklep Żabka (d. bar Wiarus), aby uhonorować ten legendarny przybytek :)

Kosa25 (2019-03-19 12:29:15) Te argumenty mnie przekonują. Usunąłem zupełnie pawilon. Myślę, że to co nazwałem pawilonem jest w istocie powojenną przybudówką do budynku.

Iras (Legzol) (2019-03-19 15:12:19) Żeby mieć pewność odwiedziłem sklep i omawianą dobudówkę (chyba dobudówkę). Potwierdzam: obecny zakład fotograficzny i sklep zajmują całe przyziemie budynku nr 71. Wejście na klatkę schodową znajduje się od strony podwórka, jak również wejście na zaplecze dawnego baru - obecnego sklepu. Schodki prowadzące do drzwi zaplecza przypominają schodki budowane za PRL, ale głowy nie dam :) Ponieważ na zapleczu stali osobnicy, którzy z wyglądu byli o wiele silniejsi ode mnie, a mini mieli niezbyt przyjazne, darowałem sobie robienie zdjęć :)

Kosa25 (2019-03-19 16:13:24) Aha. Jeden mały dawny bar i aż siedemnaście komentarzy. Aż strach się na coś większego porywać :) A tak na poważnie- i bardzo dobrze. Lepiej pięć razy się nad czymś zastanowić i zrobić dobrze niż zrobić szybko - ale błędnie.



Jan R°

Ryszard Kumorek (2019-03-19 16:05:42)



blatro°

Kosa25 (2019-03-19 15:14:52) 65 i 67 literówka- Kamienieca.


1 2 3 4 5 6 7 8 9