MENU
Peron drugi. Po prawej widoczny peron tymczasowy gdzie zatrzymują się pociągi.

Dodał: jaxan° - Data: 2012-03-10 23:32:34 - Odsłon: 2008
07 marca 2012

Przebudowa stacji Wrocław Leśnica od km 12,900 do km 14,450 wraz z robotami towarzyszącymi wynikającymi z wymogów decyzji środowiskowych dla odcinka Wrocław-Malczyce, realizowanej w ramach zadania pn."Odbudowa i modernizacja linii kolejowych E-30/C-E 30 odcinek Legnica–Wrocław-Opole".

Inwestor: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Centrum Realizacji Inwestycji Oddział we Wrocławiu.

Inwestycja obejmuje przebudowę stacji Wrocław Leśnica wraz z robotami towarzyszącymi, w tym:
a) przebudowę układu torowego na stacji wraz z odwodnieniem, od km 12,900 do km 14,450,
b) przebudowę peronów z podjazdem dla niepełnosprawnych i dojściem dla pieszych wraz z zabytkowymi wiatami peronowymi,
c) przebudowę tunelowego przejścia dla pieszych między peronami wraz z jego wydłużeniem oraz budowę tunelowego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Wyboistej,
d) modernizację sieci trakcyjnej, LPN i sieci odbiorów nietrakcyjnych, elektroenergetyki do 1 kVA, obiektów inżynieryjnych wraz z próbnymi obciążeniami, urządzeń srk i telekomunikacji,
e) rozbiórkę zbędnych obiektów kubaturowych,
f) naprawę dysfunkcji skarp przekopu na szlaku Wrocław Leśnica – Mrozów oraz na stacji Miękinia
oraz realizację wymagań wynikających z wydanych Decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach obejmujących:
g) budowę ekranów akustycznych wraz z analizą porealizacyjną,
h) budowę urządzeń do oczyszczania wód opadowych wraz z zabudową siatek na kolektorach dla zabezpieczenia przed przedostaniem się do nich drobnych zwierząt,
i) nasadzenia kompensacyjne.

Jedynym kryterium wyboru oferty na realizację była cena.

Wykonawcą robót jest konsorcjum firm Skanska Polska oraz Skanska Republika Czeska.
Wartość prac wynosi 65 mln zł.

W czasie przebudowy podróżni będą korzystać z peronu 3 z tymczasową nawierzchnią.

  • /foto/430/430215m.jpg
    2011
  • /foto/430/430221m.jpg
    2011
  • /foto/430/430223m.jpg
    2011
  • /foto/433/433399m.jpg
    2012
  • /foto/433/433400m.jpg
    2012
  • /foto/433/433401m.jpg
    2012
  • /foto/433/433402m.jpg
    2012
  • /foto/433/433403m.jpg
    2012
  • /foto/433/433405m.jpg
    2012
  • /foto/433/433408m.jpg
    2012
  • /foto/433/433410m.jpg
    2012
  • /foto/434/434021m.jpg
    2012
  • /foto/446/446149m.jpg
    2012
  • /foto/441/441414m.jpg
    2012
  • /foto/441/441415m.jpg
    2012
  • /foto/441/441416m.jpg
    2012
  • /foto/441/441418m.jpg
    2012
  • /foto/441/441420m.jpg
    2012
  • /foto/436/436607m.jpg
    2012
  • /foto/436/436614m.jpg
    2012
  • /foto/436/436880m.jpg
    2012
  • /foto/441/441478m.jpg
    2012
  • /foto/444/444097m.jpg
    2012
  • /foto/446/446162m.jpg
    2012
  • /foto/446/446148m.jpg
    2012
  • /foto/446/446163m.jpg
    2012
  • /foto/446/446951m.jpg
    2012
  • /foto/446/446952m.jpg
    2012
  • /foto/447/447133m.jpg
    2012
  • /foto/3517/3517471m.jpg
    2012
  • /foto/454/454074m.jpg
    2012
  • /foto/454/454075m.jpg
    2012
  • /foto/454/454076m.jpg
    2012
  • /foto/454/454077m.jpg
    2012
  • /foto/454/454079m.jpg
    2012
  • /foto/454/454080m.jpg
    2012
  • /foto/454/454081m.jpg
    2012
  • /foto/454/454083m.jpg
    2012
  • /foto/454/454085m.jpg
    2012
  • /foto/454/454048m.jpg
    2012
  • /foto/3287/3287087m.jpg
    2012
  • /foto/3287/3287106m.jpg
    2012
  • /foto/3288/3288844m.jpg
    2012
  • /foto/3288/3288851m.jpg
    2012
  • /foto/3326/3326994m.jpg
    2012
  • /foto/3326/3326993m.jpg
    2012
  • /foto/3395/3395704m.jpg
    2012
  • /foto/3395/3395749m.jpg
    2012
  • /foto/3395/3395769m.jpg
    2012
  • /foto/3395/3395772m.jpg
    2012
  • /foto/3395/3395781m.jpg
    2012
  • /foto/3395/3395813m.jpg
    2012
  • /foto/3395/3395836m.jpg
    2012
  • /foto/3771/3771910m.jpg
    2013
  • /foto/3772/3772012m.jpg
    2013
  • /foto/3772/3772667m.jpg
    2013
  • /foto/3773/3773496m.jpg
    2013
  • /foto/3826/3826254m.jpg
    2013
  • /foto/3826/3826265m.jpg
    2013
  • /foto/3826/3826268m.jpg
    2013
  • /foto/3826/3826286m.jpg
    2013
  • /foto/3881/3881438m.jpg
    2013
  • /foto/3881/3881440m.jpg
    2013
  • /foto/3881/3881441m.jpg
    2013
  • /foto/3881/3881444m.jpg
    2013
  • /foto/3881/3881449m.jpg
    2013
  • /foto/3881/3881457m.jpg
    2013
  • /foto/3881/3881458m.jpg
    2013
  • /foto/3881/3881474m.jpg
    2013
  • /foto/3881/3881492m.jpg
    2013
  • /foto/3966/3966111m.jpg
    2013
  • /foto/4015/4015068m.jpg
    2013
  • /foto/3989/3989005m.jpg
    2013
  • /foto/4015/4015073m.jpg
    2013
  • /foto/4020/4020702m.jpg
    2013
  • /foto/4020/4020704m.jpg
    2013
  • /foto/4021/4021944m.jpg
    2013
  • /foto/4034/4034835m.jpg
    2013
  • /foto/4099/4099570m.jpg
    2013
  • /foto/4099/4099628m.jpg
    2013

jaxan°

Poprzednie: Peterskirche - kościół św. Piotra i Pawła Strona Główna Następne: Figura św. Franciszka Ksawerego


rafi | 2012-07-12 13:14:42
Przebudowa Stacji zakończy się na tym,że zamiast zabytkowego peronu pojawią się tu małe budki z poliwęglanu...(widoczna w oddali?)
alethea | 2012-07-12 20:01:43
W Malczycach udało się ocalić wiaty peronowe, chociaż szpetne budki też oczywiście stoją. Czy coś komuś wiadomo na temat wiat leśnickich?