MENU
Czterowidok z okresu przed oddaniem do użytku Kolejki Izerskiej (na miniaturach widać jeszcze prace na stacji w Świeradowie). Widoczne od lewej - stacja w Świeradowie, żelbetowy most drogowy na Kwisie na ul. Dworcowej w Świeradowie, most nad Kwisą w Orłowicach i także betonowy wiadukt nad torami w Orłowicach - droga na Czerniawę.

Dodał: moose (administrator)° - Data: 2012-02-26 14:33:04 - Odsłon: 1661
Rok 1909

Artykuł o Kolejce Izerskiej:

Kilometraż stacji (st.), przystanków (po.) i ładowni (poł.) liczony od stacji Mirsk. Pogrubioną czcionką zaznaczono stację węzłową, kursywą obiekty nieczynne/nieistniejące:
- , Mirsk, st., km 0,000
- , Mroczkowice, po., km 3,328
- , Krobica, poł., km 5,260
- , Świeradów Zdrój, st., km 7,701
- , Świeradów Nadleśnictwo, ład., km 10,500

  • /foto/3879/3879086m.jpg
    1909
  • /foto/448/448486m.jpg
    1920
  • /foto/4866/4866281m.jpg
    1923
  • /foto/5890/5890263m.jpg
    1924
  • /foto/438/438914m.jpg
    1934
  • /foto/438/438193m.jpg
    1935
  • /foto/438/438937m.jpg
    1935
  • /foto/438/438314m.jpg
    1939
  • /foto/4827/4827111m.jpg
    2014

zbiory Sowiogórskiego Bractwa Kolejowego

Poprzednie: Altana nad dużym stawem Strona Główna Następne: Pałac Radwanice (dawny)