MENU
Drugi z wagonów motorowych dostarczonych na Kolejkę Izerską przez zakłady WUMAG z Zgorzelcu. Wagon miał dwa silniki Humboldt-Deutz, każdy po 125KM. Wagon mial ciężar własny 18,3t i miał 60 miejsc siedzących. Widoczny w stanie fabrycznym pojazd z 1939 r. otrzymał oznaczenie Isergebirgsbahn 11. Po 1945 r. trafił na koleje wschodnich Niemiec, jednak jego los nie jest dokładnie znany.

Dodał: moose (administrator)° - Data: 2012-02-23 22:34:58 - Odsłon: 1463
Rok 1939

Artykuł o Kolejce Izerskiej:

Kilometraż stacji (st.), przystanków (po.) i ładowni (poł.) liczony od stacji Mirsk. Pogrubioną czcionką zaznaczono stację węzłową, kursywą obiekty nieczynne/nieistniejące:
- , Mirsk, st., km 0,000
- , Mroczkowice, po., km 3,328
- , Krobica, poł., km 5,260
- , Świeradów Zdrój, st., km 7,701
- , Świeradów Nadleśnictwo, ład., km 10,500

  • /foto/438/438727m.jpg
    1909
  • /foto/3879/3879086m.jpg
    1909
  • /foto/448/448486m.jpg
    1920
  • /foto/4866/4866281m.jpg
    1923
  • /foto/5890/5890263m.jpg
    1924
  • /foto/438/438914m.jpg
    1934
  • /foto/438/438193m.jpg
    1935
  • /foto/438/438937m.jpg
    1935
  • /foto/4827/4827111m.jpg
    2014

Mit der Eisenbahn durch Niederschlesien Gerhard Gürsch , Georg Riederer Corona GmbH , Stuttgart 1992

Poprzednie: Etablissement Wappenhof (dawny) Strona Główna Następne: Koszary (dawne)