MENU
Przekrój techniczny z najważniejszymi wymiarami mostu Rędzińskiego.

Dodał: Mmaciek - Administrator° - Data: 2011-08-12 19:33:47 - Odsłon: 4938
Rok 2008

Most Autostradowej Obwodnicy Wrocławia (AOW), zaprojektowany przez prof. dr. hab. Jana Biliszczuka, jest przeprawą przez Odrę i Ślęzę (w pobliżu jej ujścia do Odry). Ma ponad 1,7 km długości i składa się z trzech części:
* estakada lewobrzeżna nad Ślęzą, terenami zalewowymi Ślęzą i Odry; 11 przęseł, 611 m; trzy pasy ruchu w każdym kierunku oraz pasy awaryjne,
* most główny - podwieszony na stalowych wantach do pylonu o wysokości 122 m, szerokość w części podwieszonej 38,58 m; nad Odrą, Wyspą Rędzińską, śluzami stopnia wodnego Rędzin; 612 m, 4 przęsła (w tym 2 podwieszone o długości 256 m każde); trzy pasy ruchu w każdym kierunku oraz pasy awaryjne,
* estakada prawobrzeżna nad terenami zalewowymi Odry; 9 przęseł, 521 m; trzy pasy ruchu w każdym kierunku oraz pasy awaryjne.

Most AOW ma na swoim koncie pięć rekordów:
- najwyższy pylon w Polsce,
- najdłuższy betonowy most podwieszony (część podwieszona 2 × 256 m = 512 m) w kraju,
- najdłuższy most podwieszony na jednym pylonie w Polsce,
- najdłuższe przęsło betonowe w Polsce - 256 m,
- największy (powierzchniowo) most betonowy na świecie (powierzchnia to 70 tys. mkw).

Most przez Odrę w ciągu AOW będzie pierwszym monitorowanym komputerowo mostem w Polsce.

  • /foto/404/404463m.jpg
    2008
  • /foto/200/200742m.jpg
    2008
  • /foto/203/203277m.jpg
    2008
  • /foto/414/414492m.jpg
    2008
  • /foto/415/415053m.jpg
    2008
  • /foto/415/415060m.jpg
    2008
  • /foto/247/247699m.jpg
    2008
  • /foto/247/247701m.jpg
    2008
  • /foto/253/253902m.jpg
    2008
  • /foto/253/253903m.jpg
    2008
  • /foto/256/256187m.jpg
    2008
  • /foto/256/256191m.jpg
    2008
  • /foto/257/257048m.jpg
    2008
  • /foto/258/258103m.jpg
    2008
  • /foto/258/258105m.jpg
    2008
  • /foto/258/258108m.jpg
    2008
  • /foto/260/260112m.jpg
    2008
  • /foto/261/261682m.jpg
    2009
  • /foto/261/261686m.jpg
    2009
  • /foto/265/265883m.jpg
    2009
  • /foto/265/265884m.jpg
    2009
  • /foto/265/265885m.jpg
    2009
  • /foto/265/265897m.jpg
    2009
  • /foto/265/265898m.jpg
    2009
  • /foto/265/265902m.jpg
    2009
  • /foto/267/267671m.jpg
    2009
  • /foto/268/268755m.jpg
    2009
  • /foto/274/274219m.jpg
    2009
  • /foto/279/279113m.jpg
    2009
  • /foto/279/279114m.jpg
    2009
  • /foto/279/279115m.jpg
    2009
  • /foto/279/279117m.jpg
    2009
  • /foto/279/279118m.jpg
    2009
  • /foto/279/279120m.jpg
    2009
  • /foto/282/282724m.jpg
    2009
  • /foto/291/291934m.jpg
    2009
  • /foto/303/303687m.jpg
    2009
  • /foto/305/305478m.jpg
    2009
  • /foto/311/311072m.jpg
    2010
  • /foto/311/311083m.jpg
    2010
  • /foto/311/311086m.jpg
    2010
  • /foto/316/316914m.jpg
    2010
  • /foto/316/316967m.jpg
    2010
  • /foto/316/316969m.jpg
    2010
  • /foto/317/317039m.jpg
    2010
  • /foto/317/317981m.jpg
    2010
  • /foto/319/319643m.jpg
    2010
  • /foto/324/324481m.jpg
    2010
  • /foto/326/326934m.jpg
    2010
  • /foto/326/326939m.jpg
    2010
  • /foto/329/329732m.jpg
    2010
  • /foto/330/330716m.jpg
    2010
  • /foto/332/332955m.jpg
    2010
  • /foto/332/332964m.jpg
    2010
  • /foto/336/336264m.jpg
    2010
  • /foto/336/336572m.jpg
    2010
  • /foto/336/336580m.jpg
    2010
  • /foto/345/345161m.jpg
    2010
  • /foto/347/347201m.jpg
    2010
  • /foto/348/348271m.jpg
    2010
  • /foto/349/349016m.jpg
    2010
  • /foto/389/389973m.jpg
    2010
  • /foto/389/389983m.jpg
    2010
  • /foto/353/353378m.jpg
    2010
  • /foto/353/353379m.jpg
    2010
  • /foto/358/358100m.jpg
    2010
  • /foto/358/358121m.jpg
    2010
  • /foto/358/358150m.jpg
    2010
  • /foto/358/358153m.jpg
    2010
  • /foto/404/404691m.jpg
    2010
  • /foto/358/358196m.jpg
    2010
  • /foto/363/363002m.jpg
    2011
  • /foto/365/365952m.jpg
    2011
  • /foto/366/366060m.jpg
    2011
  • /foto/366/366071m.jpg
    2011
  • /foto/366/366083m.jpg
    2011
  • /foto/366/366086m.jpg
    2011
  • /foto/366/366087m.jpg
    2011
  • /foto/368/368321m.jpg
    2011
  • /foto/368/368587m.jpg
    2011
  • /foto/366/366923m.jpg
    2011
  • /foto/367/367000m.jpg
    2011
  • /foto/367/367064m.jpg
    2011
  • /foto/367/367066m.jpg
    2011
  • /foto/369/369421m.jpg
    2011
  • /foto/372/372453m.jpg
    2011
  • /foto/372/372536m.jpg
    2011
  • /foto/372/372838m.jpg
    2011
  • /foto/374/374510m.jpg
    2011
  • /foto/374/374511m.jpg
    2011
  • /foto/378/378528m.jpg
    2011
  • /foto/378/378111m.jpg
    2011
  • /foto/381/381661m.jpg
    2011
  • /foto/381/381906m.jpg
    2011
  • /foto/381/381908m.jpg
    2011
  • /foto/382/382167m.jpg
    2011
  • /foto/383/383599m.jpg
    2011
  • /foto/385/385238m.jpg
    2011
  • /foto/384/384598m.jpg
    2011
  • /foto/385/385865m.jpg
    2011
  • /foto/386/386694m.jpg
    2011
  • /foto/386/386695m.jpg
    2011
  • /foto/386/386677m.jpg
    2011
  • /foto/387/387483m.jpg
    2011
  • /foto/389/389075m.jpg
    2011
  • /foto/389/389225m.jpg
    2011
  • /foto/388/388905m.jpg
    2011
  • /foto/388/388906m.jpg
    2011
  • /foto/388/388907m.jpg
    2011
  • /foto/389/389749m.jpg
    2011
  • /foto/390/390475m.jpg
    2011
  • /foto/391/391811m.jpg
    2011
  • /foto/395/395153m.jpg
    2011
  • /foto/395/395348m.jpg
    2011
  • /foto/398/398653m.jpg
    2011
  • /foto/396/396022m.jpg
    2011
  • /foto/396/396035m.jpg
    2011
  • /foto/398/398230m.jpg
    2011
  • /foto/398/398659m.jpg
    2011
  • /foto/404/404186m.jpg
    2011
  • /foto/404/404671m.jpg
    2011
  • /foto/404/404693m.jpg
    2011
  • /foto/405/405451m.jpg
    2011
  • /foto/405/405574m.jpg
    2011
  • /foto/405/405576m.jpg
    2011
  • /foto/405/405610m.jpg
    2011
  • /foto/3346/3346299m.jpg
    2011
  • /foto/4485/4485694m.jpg
    2011
  • /foto/408/408614m.jpg
    2011

Mmaciek - zbiory własne

Poprzednie: Nawa główna Strona Główna Następne: 2010-2011 Budowa budynku mieszkalno-usługowego


mietok - Administrator | 2012-01-04 08:17:10
Chcą ukarać konstruktorów mostu !