MENU
Latarnia sygnałowa od tyłu.

Powtarzacz semafora wyjazdowego w kierunku Szczawienka. Służył dyżurnemu ruchu peronowemu. Jeżeli na powtarzaczu był sygnał "Stój" nie wolno było podać sygnału "Nakaz jazdy", czyli uniesienie pionowe tarczki. Perony były w łuku,więc dlatego zainstalowano ów powtarzacz. ~zbyszek1030

Dodał: Adrian Henszel° - Data: 2011-07-20 18:06:52 - Odsłon: 2203
19 lipca 2011


Od lat 20. do lat 90. stacja miała 6 torów głównych, 8 bocznych w grupie towarowej i 9 ładunkowych w części towarowej. W latach 2000 pozostały 2 tory główne, 1 tor główny dodatkowy (5) i 3 boczne w grupie towarowej. Część ładunkową zlikwidowano. Istniała jeszcze bocznica do fabryki porcelany. Po przebudowach w latach 2015-2018 2 tory główne, 2 tory boczne w grupie towarowej (odbudowano tor nr 3), pozostałe za torem 5 zlikwidowano, w tym bocznicę do fabryki porcelany. Zlikwidowano również tor wyciągowy za nastawnią WM1, a nastawnię wyłączono.

  • /foto/392/392952m.jpg
    1920 - 1925
  • /foto/245/245007m.jpg
    1924
  • /foto/3668/3668695m.jpg
    1936
  • /foto/6197/6197699m.jpg
    2003
  • /foto/49/49704m.jpg
    2005
  • /foto/156/156078m.jpg
    2007
  • /foto/235/235773m.jpg
    2008
  • /foto/235/235775m.jpg
    2008
  • /foto/235/235778m.jpg
    2008
  • /foto/263/263323m.jpg
    2009
  • /foto/5722/5722303m.jpg
    2009
  • /foto/325/325649m.jpg
    2010
  • /foto/352/352725m.jpg
    2010
  • /foto/439/439179m.jpg
    2011
  • /foto/368/368969m.jpg
    2011
  • /foto/396/396062m.jpg
    2011
  • /foto/400/400513m.jpg
    2011
  • /foto/3909/3909922m.jpg
    2013
  • /foto/4177/4177100m.jpg
    2013
  • /foto/4294/4294741m.jpg
    2013
  • /foto/4294/4294752m.jpg
    2013
  • /foto/4654/4654020m.jpg
    2014
  • /foto/4664/4664172m.jpg
    2014
  • /foto/4664/4664174m.jpg
    2014
  • /foto/4664/4664187m.jpg
    2014
  • /foto/4664/4664195m.jpg
    2014
  • /foto/4664/4664201m.jpg
    2014
  • /foto/4667/4667350m.jpg
    2014
  • /foto/4667/4667372m.jpg
    2014
  • /foto/4714/4714509m.jpg
    2014
  • /foto/4752/4752898m.jpg
    2014
  • /foto/4798/4798710m.jpg
    2014
  • /foto/4803/4803163m.jpg
    2014
  • /foto/4813/4813461m.jpg
    2014
  • /foto/4813/4813467m.jpg
    2014
  • /foto/4813/4813493m.jpg
    2014
  • /foto/4813/4813499m.jpg
    2014
  • /foto/4813/4813505m.jpg
    2014
  • /foto/4820/4820498m.jpg
    2014
  • /foto/4820/4820514m.jpg
    2014
  • /foto/4842/4842084m.jpg
    2014
  • /foto/4955/4955747m.jpg
    2014
  • /foto/4958/4958742m.jpg
    2014
  • /foto/5101/5101737m.jpg
    2014
  • /foto/5106/5106829m.jpg
    2014
  • /foto/5106/5106855m.jpg
    2014
  • /foto/5109/5109195m.jpg
    2014
  • /foto/5145/5145451m.jpg
    2014
  • /foto/5153/5153657m.jpg
    2014
  • /foto/5154/5154041m.jpg
    2014
  • /foto/5241/5241606m.jpg
    2015
  • /foto/5275/5275771m.jpg
    2015
  • /foto/5422/5422595m.jpg
    2015
  • /foto/5424/5424871m.jpg
    2015
  • /foto/5424/5424905m.jpg
    2015
  • /foto/5424/5424909m.jpg
    2015
  • /foto/5472/5472657m.jpg
    2015
  • /foto/5472/5472660m.jpg
    2015
  • /foto/5649/5649125m.jpg
    2015
  • /foto/5649/5649130m.jpg
    2015
  • /foto/5649/5649138m.jpg
    2015
  • /foto/5649/5649160m.jpg
    2015
  • /foto/5649/5649187m.jpg
    2015
  • /foto/5649/5649193m.jpg
    2015
  • /foto/5760/5760286m.jpg
    2015
  • /foto/5798/5798274m.jpg
    2015
  • /foto/5894/5894114m.jpg
    2015
  • /foto/5824/5824478m.jpg
    2015
  • /foto/5824/5824479m.jpg
    2015
  • /foto/5824/5824481m.jpg
    2015
  • /foto/5894/5894204m.jpg
    2015
  • /foto/5894/5894206m.jpg
    2015
  • /foto/5838/5838014m.jpg
    2016
  • /foto/5838/5838016m.jpg
    2016
  • /foto/5838/5838025m.jpg
    2016
  • /foto/5838/5838034m.jpg
    2016
  • /foto/5874/5874838m.jpg
    2016
  • /foto/5874/5874842m.jpg
    2016
  • /foto/5966/5966196m.jpg
    2016
  • /foto/5975/5975204m.jpg
    2016
  • /foto/6005/6005988m.jpg
    2016
  • /foto/6031/6031452m.jpg
    2016
  • /foto/6046/6046493m.jpg
    2016
  • /foto/6068/6068653m.jpg
    2016
  • /foto/6078/6078382m.jpg
    2016
  • /foto/6106/6106768m.jpg
    2016
  • /foto/6281/6281748m.jpg
    2016
  • /foto/6392/6392852m.jpg
    2016
  • /foto/6590/6590418m.jpg
    2017
  • /foto/6824/6824036m.jpg
    2017
  • /foto/6824/6824038m.jpg
    2017
  • /foto/6886/6886125m.jpg
    2017
  • /foto/6921/6921828m.jpg
    2017
  • /foto/6931/6931238m.jpg
    2017
  • /foto/7365/7365069m.jpg
    2018
  • /foto/7365/7365071m.jpg
    2018
  • /foto/7365/7365073m.jpg
    2018
  • /foto/7913/7913803m.jpg
    2019

Adrian Henszel°

Poprzednie: Perony i torowiska stacji Wałbrzych Miasto Strona Główna Następne: 2011 - Budowa wiaduktu


zbyszek1030 | 2014-05-30 08:26:08
To był powtarzacz semafora wyjazdowego w kierunku Szczawienka.Służył dyżurnemu ruchu peronowemu.Jeżeli na powtarzaczu był sygnał "Stój" nie wolno było podać sygnału "Nakaz jazdy",czyli uniesienie pionowe tarczki.Perony były w łuku,więc dlatego zainstalowano ów powtarzacz.
Adrian Henszel | 2014-06-02 23:09:33
Dzięki za fachowe wyjaśnienie - dopisuje do opisu :-)