Węzeł przesiadkowy w okolicy dworców PKP i PKS umiejscowiony w skrzyżowaniu pięciu ulic Borowskiej, Ślężnej, Swobodnej, Stawowej i Suchej powstaje jako tańsza alternatywa dla droższego, ale bardziej funkcjonalnego węzła przesiadkowego wstępnie projektowanego w ciągu ulicy Suchej, pomiędzy dworcami PKP i PKS. Magistrat zdecydował o zmodernizowaniu istniejących przystanków tramwajowych i autobusowych do rangi węzła przesiadkowego. Zlikwidowany zostaje przystanek tramwajowy przy ulicy Stawowej, natomiast jego funkcję przejmie nowo wybudowany przystanek na skwerze przy ulicy Borowskiej, vis a vis przystanku dla jazdy do centrum. Przeniesienia doczeka się również przystanek autobusowy przy ulicy Ślęznej i zajmie on miejsce z przeciwnej strony skweru, po wybudowaniu specjalnego pasa dla autobusów po lewej stronie wlotu ulicy Ślężnej. Torowisko zostanie zabudowane za pomocą nowoczesnej, pierwszy raz zastosowanej w warunkach wrocławskich technologii ,,TINES EDILON LC-L" i zabudowy szyn w systemie ERS.