MENU
Gotowa kładka na ul. Kurpiowskiej.

Dodał: wik° - Data: 2021-01-03 18:30:30 - Odsłon: 361
20 grudnia 2020

Data: 2020:12:20 12:59:17   ISO: 100   Ogniskowa: 10.6 mm   Aparat: SONY DSC-RX100M3   Przysłona: f/6.3   Ekspozycja: 1/50 s  

Kładka (w dokumentacji - przejście dla pieszych KL-5B) powstanie nad budowaną obwodnicą zachodnią Wałbrzycha (5,999 km), między ulicami Oczki i św. Kingi, w obecnym przebiegu ulicy Kurpiowskiej. Ulica ta na tym odcinku przestanie być przejezdna i będzie dostępna wyłącznie dla pieszych. Długość całkowita kładki: 39,80 m, długość całkowita pochylni: 129,00 m, długość całkowita schodów: 24,50 m.
/Petroniusz za dokumentacją projektową GDDKiA/

  • /foto/7983/7983498m.jpg
    2010
  • /foto/7983/7983560m.jpg
    2019
  • /foto/7987/7987757m.jpg
    2019
  • /foto/8116/8116439m.jpg
    2019
  • /foto/8262/8262700m.jpg
    2019
  • /foto/8262/8262702m.jpg
    2019
  • /foto/8267/8267729m.jpg
    2019
  • /foto/8267/8267734m.jpg
    2019
  • /foto/8267/8267738m.jpg
    2019
  • /foto/8324/8324067m.jpg
    2019
  • /foto/8324/8324069m.jpg
    2019
  • /foto/8324/8324070m.jpg
    2019
  • /foto/8324/8324071m.jpg
    2019
  • /foto/8324/8324073m.jpg
    2019
  • /foto/8324/8324074m.jpg
    2019
  • /foto/8686/8686945m.jpg
    2019
  • /foto/8399/8399295m.jpg
    2019
  • /foto/8399/8399298m.jpg
    2019
  • /foto/8425/8425330m.jpg
    2019
  • /foto/8399/8399301m.jpg
    2019
  • /foto/8399/8399305m.jpg
    2019
  • /foto/8464/8464459m.jpg
    2019
  • /foto/8484/8484181m.jpg
    2020
  • /foto/8484/8484183m.jpg
    2020
  • /foto/8550/8550890m.jpg
    2020
  • /foto/8550/8550891m.jpg
    2020
  • /foto/8586/8586409m.jpg
    2020
  • /foto/8586/8586412m.jpg
    2020
  • /foto/8656/8656395m.jpg
    2020
  • /foto/8656/8656401m.jpg
    2020
  • /foto/8738/8738561m.jpg
    2020
  • /foto/8738/8738567m.jpg
    2020
  • /foto/8756/8756530m.jpg
    2020
  • /foto/8756/8756532m.jpg
    2020
  • /foto/8739/8739035m.jpg
    2020
  • /foto/8739/8739036m.jpg
    2020
  • /foto/8739/8739037m.jpg
    2020
  • /foto/8739/8739039m.jpg
    2020
  • /foto/8739/8739040m.jpg
    2020
  • /foto/8739/8739042m.jpg
    2020
  • /foto/8739/8739043m.jpg
    2020
  • /foto/8739/8739053m.jpg
    2020
  • /foto/8739/8739054m.jpg
    2020
  • /foto/8739/8739058m.jpg
    2020
  • /foto/8739/8739059m.jpg
    2020
  • /foto/8749/8749128m.jpg
    2020
  • /foto/8756/8756534m.jpg
    2020
  • /foto/8756/8756537m.jpg
    2020
  • /foto/8808/8808791m.jpg
    2020
  • /foto/8808/8808799m.jpg
    2020
  • /foto/8808/8808806m.jpg
    2020
  • /foto/8808/8808814m.jpg
    2020
  • /foto/8856/8856558m.jpg
    2020
  • /foto/8856/8856560m.jpg
    2020
  • /foto/8856/8856561m.jpg
    2020
  • /foto/8907/8907094m.jpg
    2020
  • /foto/8907/8907095m.jpg
    2020
  • /foto/8907/8907101m.jpg
    2020
  • /foto/8956/8956092m.jpg
    2020
  • /foto/8965/8965665m.jpg
    2020
  • /foto/8965/8965666m.jpg
    2020
  • /foto/9025/9025020m.jpg
    2020
  • /foto/9025/9025023m.jpg
    2020
  • /foto/9037/9037927m.jpg
    2020
  • /foto/9096/9096337m.jpg
    2020
  • /foto/9096/9096339m.jpg
    2020
  • /foto/9144/9144072m.jpg
    2021
  • /foto/9144/9144073m.jpg
    2021

wik°

Poprzednie: Mogiły oficerskie Strona Główna Następne: Budowa kładki KL-5B


Petroniusz | 2021-01-03 19:18:29
Kosztowny punkt widokowy na obwodnicę. Większa korzyść byłaby z dłuższego wiaduktu na węźle Reja, aby ul. Starachowicka pozostała przejezdna.
vooiteg | 2021-01-05 01:22:50
W zasadzie ul. Kurpiowska w ogóle nie musiała być przecinana, wystarczyło obwodnicę wytrasować głębiej o kilka metrów i przerzucić tutaj mostek. To głębsze osadzenie byłoby również korzystniejsze dla całego osiedla Gedymina.
Trójgarb | 2021-01-05 08:49:48
Jakie było uzasadnienie budowy kładki w tym miejscu? Ruch pieszy będzie tam nikły, bo obok będzie bardziej sensowne przejście podziemne w miejscu przeciętej Żeromskiego. Pieniądze wydane na kładkę powinny być przeznaczone na ochronę mieszkańców Oczki przed hałasem.