MENU
Katastrofa kolejowa na łuku torów,przed wiaduktem na ul.Wysockiego,nieopodal późniejszej KWK Thorez./patrz komentarz "moose"/

Dodał: runner° - Data: 2011-02-01 09:27:10 - Odsłon: 7037
Rok 1926

Kilometraż stacji, przystanków i punktów odstępowych (liczony od osi stacji Wr. Świebodzki):
- Jaworzyna Śląska, st., km 48,140
- Świebodzice Ciernie, p.o. zlikw., km 53,729
- Świebodzice, st., km 57,541
- Wałbrzych Szczawienko, st., km 65,930
- Wałbrzych Miasto, st., km 69,806
- Wałbrzych Thorez, podg., km 72,588
- Wałbrzych Fabryczny, st., km 74,566
- Wałbrzych Główny, st., km 78,912

Na tym odcinku linii 274 znajduje się kilka rozbudowanych bocznic przemysłowych:
- bocznica nr 301 i 302 w km 67,90, dla huty szkła "Wałbrzych" i fabryki maszyn górniczych "WAMAG"
- odgałęzienie do szybu "Chwalibóg" i do stacji Wałbrzych Dolny Towarowy w km 70,26
- bocznica do kopalni "Thorez" w km 72,59
- bocznica do "Szybów Siostrzanych" w km 73,80
- bocznica do kopalni "Victoria" w km 74,57
- bocznica do koksowni przy szybie "Staszic" w km 78,06

  • /foto/4963/4963836m.jpg
    1838
  • /foto/9044/9044800m.jpg
    1858 - 1860
  • /foto/102/102971m.jpg
    1895 - 1900
  • /foto/81/81082m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/190/190257m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/6220/6220389m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/363/363777m.jpg
    1900 - 1915
  • /foto/296/296722m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/246/246066m.jpg
    1903
  • /foto/240/240125m.jpg
    1904 - 1905
  • /foto/351/351297m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/3631/3631371m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/3913/3913007m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/98/98485m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/185/185126m.jpg
    1910 - 1925
  • /foto/289/289326m.jpg
    1914 - 1920
  • /foto/60/60523m.jpg
    1915 - 1920
  • /foto/8108/8108855m.jpg
    1918 - 1919
  • /foto/211/211648m.jpg
    1918 - 1939
  • /foto/349/349994m.jpg
    1920 - 1925
  • /foto/61/61553m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/246/246065m.jpg
    1921
  • /foto/9748/9748911m.jpg
    1924 - 1928
  • /foto/114/114192m.jpg
    1925
  • /foto/177/177470m.jpg
    1926
  • /foto/4344/4344070m.jpg
    1928 - 1929
  • /foto/10391/10391498m.jpg
    1929
  • /foto/7714/7714008m.jpg
    1929 - 1930
  • /foto/280/280076m.jpg
    1929 - 1935
  • /foto/8602/8602171m.jpg
    1930 - 1945
  • /foto/225/225657m.jpg
    1931
  • /foto/89/89771m.jpg
    1933 - 1945
  • /foto/196/196910m.jpg
    1934 - 1938
  • /foto/9079/9079162m.jpg
    1935 - 1936
  • /foto/4293/4293706m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/199/199748m.jpg
    1936
  • /foto/271/271072m.jpg
    1937 - 1941
  • /foto/175/175018m.jpg
    1938
  • /foto/3631/3631423m.jpg
    1938
  • /foto/277/277758m.jpg
    1938 - 1940
  • /foto/178/178152m.jpg
    1942
  • /foto/9616/9616564m.jpg
    1946 - 1947
  • /foto/9616/9616566m.jpg
    1946 - 1947
  • /foto/3536/3536135m.jpg
    1950 - 1980
  • /foto/306/306598m.jpg
    1956
  • /foto/264/264861m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/215/215439m.jpg
    1960 - 1970
  • /foto/146/146307m.jpg
    1967 - 1974
  • /foto/6281/6281524m.jpg
    1971
  • /foto/10118/10118609m.jpg
    1994
  • /foto/169/169348m.jpg
    1997
  • /foto/9282/9282047m.jpg
    2001
  • /foto/6197/6197696m.jpg
    2002 - 2004
  • /foto/254/254523m.jpg
    2003
  • /foto/6197/6197699m.jpg
    2003
  • /foto/8742/8742898m.jpg
    2004
  • /foto/8742/8742906m.jpg
    2004
  • /foto/8803/8803676m.jpg
    2005
  • /foto/6529/6529144m.jpg
    2005
  • /foto/141/141684m.jpg
    2007
  • /foto/9590/9590324m.jpg
    2007
  • /foto/9606/9606657m.jpg
    2007
  • /foto/9606/9606677m.jpg
    2007
  • /foto/9566/9566328m.jpg
    2007
  • /foto/8643/8643855m.jpg
    2009
  • /foto/279/279375m.jpg
    2009
  • /foto/323/323426m.jpg
    2010
  • /foto/323/323429m.jpg
    2010
  • /foto/323/323484m.jpg
    2010
  • /foto/363/363150m.jpg
    2011
  • /foto/363/363213m.jpg
    2011
  • /foto/426/426291m.jpg
    2011
  • /foto/437/437709m.jpg
    2011
  • /foto/409/409151m.jpg
    2011
  • /foto/5374/5374736m.jpg
    2011
  • /foto/438/438786m.jpg
    2012
  • /foto/445/445906m.jpg
    2012
  • /foto/446/446937m.jpg
    2012
  • /foto/4468/4468768m.jpg
    2012
  • /foto/3969/3969654m.jpg
    2013
  • /foto/4135/4135428m.jpg
    2013
  • /foto/4174/4174100m.jpg
    2013
  • /foto/4174/4174103m.jpg
    2013
  • /foto/4600/4600654m.jpg
    2014
  • /foto/4823/4823315m.jpg
    2014
  • /foto/4887/4887542m.jpg
    2014
  • /foto/4887/4887798m.jpg
    2014
  • /foto/4906/4906371m.jpg
    2014
  • /foto/4906/4906373m.jpg
    2014
  • /foto/4998/4998141m.jpg
    2014
  • /foto/5246/5246319m.jpg
    2015
  • /foto/5275/5275804m.jpg
    2015
  • /foto/5275/5275806m.jpg
    2015
  • /foto/5364/5364873m.jpg
    2015
  • /foto/5365/5365480m.jpg
    2015
  • /foto/5365/5365485m.jpg
    2015
  • /foto/5392/5392924m.jpg
    2015
  • /foto/5394/5394743m.jpg
    2015
  • /foto/5603/5603012m.jpg
    2015
  • /foto/5623/5623631m.jpg
    2015
  • /foto/5623/5623644m.jpg
    2015
  • /foto/5623/5623965m.jpg
    2015
  • /foto/5623/5623969m.jpg
    2015
  • /foto/5637/5637088m.jpg
    2015
  • /foto/5637/5637094m.jpg
    2015
  • /foto/5637/5637096m.jpg
    2015
  • /foto/5637/5637098m.jpg
    2015
  • /foto/5637/5637824m.jpg
    2015
  • /foto/5636/5636814m.jpg
    2015
  • /foto/6011/6011604m.jpg
    2016
  • /foto/6053/6053609m.jpg
    2016
  • /foto/6131/6131434m.jpg
    2016
  • /foto/6131/6131435m.jpg
    2016
  • /foto/6232/6232818m.jpg
    2016
  • /foto/6233/6233612m.jpg
    2016
  • /foto/6380/6380570m.jpg
    2016
  • /foto/6382/6382686m.jpg
    2016
  • /foto/6830/6830129m.jpg
    2016
  • /foto/6619/6619769m.jpg
    2017
  • /foto/7224/7224094m.jpg
    2018
  • /foto/7224/7224095m.jpg
    2018
  • /foto/7224/7224096m.jpg
    2018
  • /foto/7224/7224097m.jpg
    2018
  • /foto/7248/7248285m.jpg
    2018
  • /foto/7261/7261143m.jpg
    2018
  • /foto/7755/7755691m.jpg
    2019
  • /foto/7837/7837977m.jpg
    2019
  • /foto/7832/7832172m.jpg
    2019
  • /foto/7822/7822954m.jpg
    2019
  • /foto/7823/7823037m.jpg
    2019
  • /foto/7897/7897347m.jpg
    2019
  • /foto/7909/7909210m.jpg
    2019
  • /foto/7917/7917049m.jpg
    2019
  • /foto/8328/8328785m.jpg
    2019
  • /foto/8328/8328896m.jpg
    2019
  • /foto/7990/7990501m.jpg
    2019
  • /foto/8335/8335789m.jpg
    2019
  • /foto/8319/8319294m.jpg
    2019
  • /foto/8453/8453447m.jpg
    2020
  • /foto/8545/8545730m.jpg
    2020
  • /foto/8559/8559133m.jpg
    2020
  • /foto/8680/8680346m.jpg
    2020
  • /foto/8680/8680353m.jpg
    2020
  • /foto/8680/8680367m.jpg
    2020
  • /foto/8680/8680379m.jpg
    2020
  • /foto/8723/8723192m.jpg
    2020
  • /foto/8724/8724095m.jpg
    2020
  • /foto/8906/8906359m.jpg
    2020
  • /foto/8906/8906366m.jpg
    2020
  • /foto/8977/8977724m.jpg
    2020
  • /foto/8943/8943416m.jpg
    2020
  • /foto/8943/8943417m.jpg
    2020
  • /foto/8969/8969808m.jpg
    2020
  • /foto/8969/8969809m.jpg
    2020
  • /foto/8994/8994326m.jpg
    2020
  • /foto/8994/8994327m.jpg
    2020
  • /foto/8994/8994328m.jpg
    2020
  • /foto/8994/8994329m.jpg
    2020
  • /foto/8994/8994330m.jpg
    2020
  • /foto/9037/9037949m.jpg
    2020
  • /foto/9121/9121914m.jpg
    2021
  • /foto/9121/9121942m.jpg
    2021
  • /foto/9121/9121961m.jpg
    2021
  • /foto/9121/9121970m.jpg
    2021
  • /foto/9121/9121980m.jpg
    2021
  • /foto/9122/9122003m.jpg
    2021
  • /foto/9122/9122014m.jpg
    2021
  • /foto/9557/9557372m.jpg
    2021
  • /foto/9654/9654472m.jpg
    2021
  • /foto/9658/9658490m.jpg
    2021
  • /foto/9658/9658495m.jpg
    2021
  • /foto/9658/9658505m.jpg
    2021
  • /foto/9660/9660846m.jpg
    2021
  • /foto/9660/9660877m.jpg
    2021
  • /foto/9696/9696613m.jpg
    2022
  • /foto/9824/9824761m.jpg
    2022
  • /foto/9902/9902482m.jpg
    2022
  • /foto/9979/9979091m.jpg
    2022
  • /foto/10699/10699484m.jpg
    2023

www.ebay.de

Poprzednie: Cmentarz przykościelny Strona Główna Następne: Krużganki


moose | 2011-02-02 08:38:02
Prawdopodobnie wjazd na Fabryczny od strony Wałbrzycha Głównego (most na dzisiejszej ul. Beethovena). Druga ewentualność to łuk torów przed wiaduktem na ul. Wysockiego nieopodal kop. Thorez. Zwracam uwagę, że wówczas hałda nie była jeszcze usypana i pociąg nie jechał w wąwozie jak to teraz ma miejsce. Za tą drugą ewentualnością przemawia coś na kształt słupów (?) na wiadukcie - tam prowadziła linia tramwajowa. Jak ktoś ma lepsze skojarzenia to proszę o zdanie.
moose | 2011-02-04 11:06:34
? Bez polemiki?
ragnar | 2011-02-04 12:38:46
moose | 2011-02-04 15:49:02
Jak dla mnie jasna sprawa. Proszę kol. runnera o aktualizację podpisu.
moose | 2011-02-07 11:51:33
....jeśli czyta komentarze.
runner | 2011-02-08 14:48:47
Zrobione.