MENU
Fragment stacji PKP Karpacz. Na torowisku lokomotywa TKt48-95. Do czego służyła osłona przy wylocie spalin? Zdjęcie z "Eisenbahn-Kurier Special 85" 2 Quartal 2007

Dodał: dasio1974° - Data: 2011-01-07 14:25:14 - Odsłon: 4042
Rok 1980


Stacja końcowa, czołowa.

  • /foto/262/262771m.jpg
    1905
  • /foto/4013/4013725m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/100/100812m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/3641/3641189m.jpg
    1915
  • /foto/218/218882m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/102/102733m.jpg
    1930
  • /foto/4269/4269328m.jpg
    1930
  • /foto/5502/5502091m.jpg
    1930 - 1934
  • /foto/5926/5926963m.jpg
    1930 - 1934
  • /foto/4463/4463372m.jpg
    1932
  • /foto/4463/4463387m.jpg
    1932
  • /foto/4587/4587462m.jpg
    1936 - 1937
  • /foto/4401/4401220m.jpg
    1962
  • /foto/439/439285m.jpg
    1980
  • /foto/6481/6481466m.jpg
    1984
  • /foto/4182/4182013m.jpg
    1996
  • /foto/411/411925m.jpg
    1997
  • /foto/3467/3467513m.jpg
    1997
  • /foto/45/45058m.jpg
    2000
  • /foto/204/204858m.jpg
    2002
  • /foto/435/435714m.jpg
    2012
  • /foto/3218/3218172m.jpg
    2012
  • /foto/4546/4546784m.jpg
    2012
  • /foto/6169/6169686m.jpg
    2015
  • /foto/6169/6169689m.jpg
    2015
  • /foto/6169/6169700m.jpg
    2015

inne

Poprzednie: Dom nr 14 Strona Główna Następne: Pomnik poległych w I wojnie światowej (Stryjno)


Okraj | 2011-01-07 21:00:28
Ta osłona to odchylacz dymu, albo jak kto woli wiatrownica. Przy większych prędkościach powoduje wypychanie dymu do góry i w związku z tym poprawia widoczność z kabiny.