MENU
Ilustracje przedstawiające budynek nr 254 (obecny adres i status budynku nieznane) w Piechowicach.
jawc°: Z porównania starego i obecnego planu wynika, że dom nr 249 stał przy ob.ul.Żymierskiego, na odcinku między wylotami ul.Szkolnej (gdzieś w rejonie ob."Baru U Jolki" przy ul.Żymierskiego 51,

Dodał: U.N.° - Data: 2010-12-13 22:18:38 - Odsłon: 1942
Lata 1934-1936

  • /foto/226/226482m.jpg
    1898 - 1900
  • /foto/5807/5807093m.jpg
    1901
  • /foto/4766/4766170m.jpg
    1906
  • /foto/5794/5794531m.jpg
    1910
  • /foto/6486/6486982m.jpg
    1910
  • /foto/3445/3445321m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/4614/4614401m.jpg
    1913
  • /foto/431/431886m.jpg
    1915 - 1918
  • /foto/5861/5861152m.jpg
    1915 - 1920
  • /foto/6350/6350435m.jpg
    1920 - 1934
  • /foto/5170/5170418m.jpg
    1923
  • /foto/6038/6038171m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/3398/3398539m.jpg
    1930
  • /foto/354/354518m.jpg
    1930 - 1934
  • /foto/354/354521m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/6019/6019903m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/5916/5916932m.jpg
    1930 - 1936
  • /foto/124/124296m.jpg
    1935
  • /foto/131/131328m.jpg
    1945 - 1950
  • /foto/124/124800m.jpg
    1945 - 1965
  • /foto/126/126009m.jpg
    1945 - 1965
  • /foto/206/206835m.jpg
    1950 - 1965
  • /foto/206/206843m.jpg
    1950 - 1965
  • /foto/206/206845m.jpg
    1950 - 1965
  • /foto/415/415357m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/206/206569m.jpg
    1960 - 1970
  • /foto/206/206718m.jpg
    1960 - 1970
  • /foto/24/24206m.jpg
    1965
  • /foto/132/132264m.jpg
    1965
  • /foto/5222/5222795m.jpg
    1965
  • /foto/210/210598m.jpg
    1965 - 1967
  • /foto/23/23490m.jpg
    1970
  • /foto/7002/7002319m.jpg
    1985 - 1990
  • /foto/96/96212m.jpg
    2006
  • /foto/395/395268m.jpg
    2011
  • /foto/399/399649m.jpg
    2011
  • /foto/437/437365m.jpg
    2011
  • /foto/3330/3330705m.jpg
    2012
  • /foto/3458/3458202m.jpg
    2012
  • /foto/3759/3759471m.jpg
    2013
  • /foto/3901/3901149m.jpg
    2013
  • /foto/3901/3901153m.jpg
    2013
  • /foto/4083/4083922m.jpg
    2013
  • /foto/4087/4087768m.jpg
    2013
  • /foto/4271/4271762m.jpg
    2013
  • /foto/4631/4631740m.jpg
    2014
  • /foto/6671/6671704m.jpg
    2015
  • /foto/6671/6671709m.jpg
    2015
  • /foto/6671/6671713m.jpg
    2015
  • /foto/6671/6671715m.jpg
    2015
  • /foto/6728/6728393m.jpg
    2015
  • /foto/6728/6728394m.jpg
    2015
  • /foto/5896/5896611m.jpg
    2016
  • /foto/7264/7264488m.jpg
    2018
  • /foto/7959/7959114m.jpg
    2019
  • /foto/7959/7959116m.jpg
    2019
  • /foto/7959/7959118m.jpg
    2019

Ostgermanische Holzbaukultur Dr. Ing. Heinrich Franke, , Wilh. Gottl. Korn, , Breslau 1936

Poprzednie: Ośrodek Wczasowy Rzemieślnik Strona Główna Następne: Rudawa


jawc - Administrator | 2010-12-15 01:50:57
Z porównania starego i obecnego planu wynika, że dom nr 249 stał przy ob.ul.Żymierskiego, na odcinku między wylotami ul.Szkolnej (gdzieś w rejonie ob."Baru U Jolki" przy ul.Żymierskiego 51, ).
U.N. | 2010-12-15 22:36:56
Dziękuję za ślęczenie nad planami, tylko że widoczny na szkicu dom miał numer 254 ;) Ale chyba miałeś na myśli ten numer, bo poszłam tym tropem i nr 254 też stał między wylotami Szkolnej.
jawc - Administrator | 2010-12-16 01:40:37
Oczywiście, że chodziło mi o nr 254 :-) (ten 249 to się chyba zaplątał stąd, że usilowałem też `tropić` nr 49 z innego szkicu... no i późno bylo...).
fiss | 2016-02-10 10:05:50
jawc - Administrator | 2016-02-10 17:06:16
Faktycznie, wszystko by się zgadzało (poza pokryciem dachu i wolimi oczami, ale to mogło zostać zmienione po wojnie). Tylko że ten dom w pobliżu mostu (obok dawnego gasthofu - ob.ul.kamienna 1) ma na przedwojennym planie nr 268... Nie wiem, czy mogły być dwa praktycznie identyczne budynki, czy też była jakaś zmiana numeracji już przed wojną?