Strona Główna
Wybierz region
Polska
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
Forum
Komentarze
Komentarze głosów
Wyszukiwarka
Zdjęć
Artykułów
Obiekty
[Kategorie]
Budynki
Droga, obwodnica, rondo
Edukacja i nauka
Handel i usługi
Kolej linowa, wyciąg
Komunikacja i transport
Krajobraz i zieleń
Kultura i rozrywka
Miejskie i publiczne
Przemysł
Religia
Sport
Tematyczne
Turystyka, nocleg
Woda
Wojsko
Zdrowie
Zdjęcia
Budowa, inwestycja
Dworzec kolejowy
Infrastruktura kolejowa
Kopalnia
Kościół, katedra, kaplica
Linia kolejowa
Linia tramwajowa
Niezidentyfikowane
Pałac, dwór
Ratusz
Stacja kolejowa
Sztolnia
Wieża ciśnień
Zamek
Mapy
Użytkownicy
Statystyki
Zdjęcia miesiąca
Pomoc
O stronie
Regulamin
Stowarzyszenie
Kronika
MENU
wpisz nazwę lub ID...
Tył budynku - brama, którą wjeżdżały pociągi wożące transformatory. Tor już dawno nieużywany, zaadaptowany przez działkowiczów.
Dodał:
SzaryKot°
- Data:
2006-04-30 20:29:54
- Odsłon:
1729
30 kwietnia 2006
Mapa
Opis obiektu
Pozostałe zdjęcia
Nieczynna bocznica kolejowa do Głównego Punktu Zasilania R-19 przy ul. Klecińskiej we Wrocławiu. Tor odchodził od linii nr 274 na wysokości budynku
. Bocznica zamknięta najprawdopodobniej w latach 90 XX wieku.
2006
SzaryKot°
Polska
/
Województwo dolnośląskie
/
Wrocław
/
Muchobór Mały
/
ul. Klecińska
3 /
Główny Punkt Zasilania R-19 Wrocław Zachód
/
Bocznica kolejowa do stacji GPZ R-19 (dawna)
Polska
/
Województwo dolnośląskie
/
Wrocław
/
Muchobór Mały
/
ul. Klecińska
3 /
Główny Punkt Zasilania R-19 Wrocław Zachód
Poprzednie:
Główny Punkt Zasilania R-19 Wrocław Zachód
Strona Główna
Następne:
Bocznica kolejowa do stacji GPZ R-19 (dawna)
kate16
| 2006-04-30 21:26:22
To jest dopiero ciekawostka!
moose
| 2019-06-20 21:56:40
Tor odchodził od linii nr 274 na wysokości tego budynku:
. Bocznicę widać na sowieckiej mapie Wrocławia z pocz. l. 80: