Strona Główna
Wybierz region
Polska
dolnośląskie
kujawsko-pomorskie
lubelskie
lubuskie
łódzkie
małopolskie
mazowieckie
opolskie
podkarpackie
podlaskie
pomorskie
śląskie
świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
Forum
Komentarze
Komentarze głosów
Wyszukiwarka
Zdjęć
Artykułów
Obiekty
[Kategorie]
Budynki
Droga, obwodnica, rondo
Edukacja i nauka
Handel i usługi
Kolej linowa, wyciąg
Komunikacja i transport
Krajobraz i zieleń
Kultura i rozrywka
Miejskie i publiczne
Przemysł
Religia
Sport
Tematyczne
Turystyka, nocleg
Woda
Wojsko
Zdrowie
Zdjęcia
Budowa, inwestycja
Dworzec kolejowy
Infrastruktura kolejowa
Kopalnia
Kościół, katedra, kaplica
Linia kolejowa
Linia tramwajowa
Niezidentyfikowane
Pałac, dwór
Ratusz
Stacja kolejowa
Sztolnia
Wieża ciśnień
Zamek
Mapy
Użytkownicy
Statystyki
Zdjęcia miesiąca
Pomoc
O stronie
Regulamin
Stowarzyszenie
Kronika
MENU
wpisz nazwę lub ID...
Przygotowany do rozbiórki tunel zabezpieczony został wewnątrz na najbardziej zagrożonych odcinkach stalową konstrukcją. Ruch kolejowy mógł odbywać się tylko jednym torem.
Dodał:
U.N.°
- Data:
2006-04-19 19:28:25
- Odsłon:
5339
Rok 1932
Pozostałe zdjęcia
1931
1931
1932
1933
1933
1933
1933
1933
1934
1934
1934
1934
1934
1934
1934
1934
1934
1934
1934
1934
1934 - 1936
1936
1936
1936
1936
1936 - 1937
1937
1937
1937
1937
1937
1937
1937
1937
1937
1937
1937
1937
1937
1937
1937
1937 - 1938
1938
Der Schönhuter Tunnel. Vom Sorgenkind der K.P.E.V. bis zum größten Einschnitt der Deutschen...
Klaus Christian Kasper, , Verlag Klaus Christian Kasper , Bonn 2003
Polska
/
Regiony fizycznogeograficzne
33 /
Masyw Czeski
332
/
Sudety (kraina sudecka)
332.4-5
/
Sudety Środkowe
332.42
/
Góry Wałbrzyskie
601 m /
Brzezinka (601 m n.p.m.)
/
Przekop w zboczu Brzezinki (dawny tunel)
/
1934-1938 Rozbiórka tunelu
Poprzednie:
Nieużywane torowisko tramwajowe (ul. Muzealna)
Strona Główna
Następne:
Kamienica nr 1