MENU
PORÓWNANIA (1)
Krzysztof Bach°: Jak widać z porównania jest to ul. Strumykowa a rzeka Brzęczek (...). Ostatecznie można dopisać ul. Kolejową co widać na zdjęciu Most trochę się różni, prawdopodobnie był poszerzony od czasu budowy ponieważ obecnie jest na nim osiem torów.

Dodał: gpkasa° - Data: 2006-03-02 17:35:10 - Odsłon: 2958
Lata 1900-1902


  • /foto/8804/8804993m.jpg
    1900 - 1902
  • /foto/323/323335m.jpg
    2010

moja kolekcja

Poprzednie: Panoramy Dzierżoniowa Strona Główna Następne: ul. Sienkiewicza Henryka


Festung | 2006-03-02 21:39:08
Po witrynie kręci się każdego wieczoru ok. 100 osób. Ja jestem z tej setki tym, który dość rzetelnie ogląda zamieszczane przez Ciebie zdjęcia. Dlatego Ci coś powiem: nie zaczynaj zdania od małej litery, bo mnie skręca. Zresztą MT i inni gauleiterzy apelowali wielokroć o jakieś minimum przyzwoitości językowej. Przy okazji pocieszę Cię, że nie jesteś specjalnie osamotniony w tym internetowym niechlujstwie: są też inni uczestnicy serwisu, jakoś głusi na apele naszych adminów.
JTJT | 2006-03-03 09:28:07
Poprawiłem. Szkoda zdrowia ;-)
Krzysztof Bach | 2008-11-05 08:52:40
Mam wątpliwości czy to jest most na Staszica. A uważam że jest to most kolejowy trochę dalej w stronę piławy Dolnej. Ponieważ jak dobrze pamiętam to most na Staszica budowano około 1975. Wystarczy też spojżeć na mapy Dzierżoniowa z lat trzydziestych ubiegłego wieku zamieszczone na tym portalu gdzie zobaczymy że ul. Staszica kończy się na dawnej lini kolejowej idącej do młyna.
Makowski | 2009-01-30 17:47:53
Witam jest to zdecydowanie most kolejowy przy obecnej ulicy Andersa u wylotu ul Strumykowej kiedy jeszcze nie było wału z mostem biegnącym nad torowiskiem.Pozdrawiam
Krzysztof Bach | 2010-04-13 17:30:18
Jak widać z porównania jest to ul. Strumykowa a rzeka Brzęczek, a nie jak w opisie rz. Piława i ul. Staszica nie jest to również ul. Andersa jak sugeruje kolega Makowski. Ostatecznie można dopisać ul. Kolejową co widać na zdjęciu Most trochę się różni, prawdopodobnie był poszerzony od czasy budowy ponieważ obecnie jest na nim osiem torów.
moose (administrator) | 2010-04-13 19:59:41
Poprawione. Datowanie zmienione na przed 1910. Uzasadniam to przebudową Magistrali na dwutorową w latach 1910-12 i rozbudową stacji Dzierżoniów.