MENU
Budynek od dtugiej strony. Może ktoś wie co się w nim mieściło?

Dodał: Siloy° - Data: 2006-01-30 23:48:19 - Odsłon: 1797
24 stycznia 2006


Wewnątrz hali naprawiano sprężarki, zawory, manometry itp oraz pompy wtryskowe do silników diesla itp.

  • /foto/66/66011m.jpg
    2006
  • /foto/136/136646m.jpg
    2006
  • /foto/137/137065m.jpg
    2006
  • /foto/114/114248m.jpg
    2006
  • /foto/114/114249m.jpg
    2006

Siloy°

Poprzednie: Hala napraw Strona Główna Następne: Spawalnia ZNTK (dawna)


.andrzej | 2006-01-31 00:10:52
Tzw ''armatura" wewnątrz hali naprawiano sprężarki, zawory, manometry itp oraz pompy wtryskowe do silników diesla ,nie tylko to ale tyle pamietam tak na szybko.
Festung | 2006-01-31 20:10:56
W moich czasach, we wrocławskim ZNTK naprawiano parowozy we wszystkich zakresach napraw, tj. rewizyjnych, średnich i głównych. Naprawą parowozów zajmował się także ZNTK w Pile, a lokomotywy spalinowe w owych latach naprawiane były w Poznaniu i Nowym Sączu. Jedynym polskim ZNTK naprawiającym elektrowozy były zakłady w Lubaniu Śl. Wrocławski zakłady naprawcze miały swoją filię w Oławie, a była to odlewnia żeliwa i staliwa. Poza Nowym Sączem, ze wszystkich zakładów zostały zgliszcza.
Jd. | 2006-02-04 19:31:24
Poza Lubaniem elektrowozy naprawiano w Zakładach Naprawczych Lokomotyw Elektrycznych w Gliwicach (nie mylić z ZNTK Gliwice, które naprawiają wagony). Co do parowozów to jeszcze naprawiano w ZNTK Bydgoszcz. Co do zgliszcz to ZNTK Poznań jakoś przędzie (lepiej lub gorzej), po Pilskim ZNTK została firma Interlok naprawiającą głównie zabytkowe parowozy dla niemieckich kolei muzealnych.
ASL | 2006-02-04 18:59:23
sprężarki i hamulce bezp.z lewej pompy wtryskowe z prawej :)