![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Studium Korytarzowe rozbudowy/budowy autostrady A4 uwzględnia cztery korytarze:
- Korytarz 1 – rozbudowa istniejącej autostrady od węzła Wrocław Wschód (bez węzła) do węzła Krzyżowa (bez węzła) o przekroju 2 x 3 pasy ruchu + pas awaryjny w następujący sposób: budowa jednej jezdni (3 pasy ruchu + pas awaryjny) równolegle do istniejącej A4, następnie przełożenie ruchu na wybudowaną nową nitkę, rozbiórka starej nawierzchni (dwóch istniejących jezdni) i budowa w tym miejscu drugiej nowej nitki (3 ...
Studium Korytarzowe rozbudowy/budowy autostrady A4 uwzględnia cztery korytarze:
Pokaż więcej
Pokaż mniej
- Korytarz 1 – rozbudowa istniejącej autostrady od węzła Wrocław Wschód (bez węzła) do węzła Krzyżowa (bez węzła) o przekroju 2 x 3 pasy ruchu + pas awaryjny w następujący sposób: budowa jednej jezdni (3 pasy ruchu + pas awaryjny) równolegle do istniejącej A4, następnie przełożenie ruchu na wybudowaną nową nitkę, rozbiórka starej nawierzchni (dwóch istniejących jezdni) i budowa w tym miejscu drugiej nowej nitki (3 pasy ruchu + pas awaryjny); korytarz przedstawiono w jednym wariancie; - Korytarz 2 – budowa autostrady A4 o przekroju 2 x 3 pasy ruchu + pas awaryjny, w nowym korytarzu przebiegającym stroną południową od węzła Wrocław Wschód do węzła z istniejącą A4 na wysokości Kostomłotów i rozbudowa autostrady A4 po śladzie istniejącym na odc. Kostomłoty – Krzyżowa (zgodnie z korytarzem 1); korytarz przedstawiono w trzech wariantach; - Korytarz 3 – budowa autostrady A4 o przekroju 2 x 3 pasy ruchu + pas awaryjny, w nowym korytarzu przebiegającym stroną południową od węzła Wrocław Wschód do węzła Krzyżowa; korytarz przedstawiono w trzech wariantach. - Korytarz północny (PŁN) – Budowa autostrady A4 o przekroju 2 x 3 pasy ruchu + pas awaryjny, w nowym korytarzu przebiegającym stroną północną na odcinku Wrocław – Krzyżowa; korytarz przedstawiono w trzech wariantach; Studium korytarzowe uwzględnia budowę drogi ekspresowej S5 (kilka wariantów początku) -S8 (Sobótka) - Świdnica -S3 (Bolków); korytarz drogi ekspresowej S5 przedstawiono w trzech wariantach. Zamawiający: GDDKiA, Wykonawca studium: WYG International , studium przygotowane w lutym 2020 r., opublikowane na stronie GDDKiA 5 marca 2020 r. Schematy w pełnym rozmiarze: ![]() (moose) |
|||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() |
||
|
||
![]() ![]() |