MENU
Opis z pocztówki jest ogólny: Świnoujście. W porcie. Fot. M. Jasiecki. Wydawnictwo KAW. A ten szczegółowy - jest z komentarza MacGywer'a_74 cyt. Na planie pierwszym jest pchacz. I to nie byle jaki, bo pierwszy z serii 169 tego modelu. BIZON-O-01, bo o nim mowa wyprodukowany był dla Żeglugi na Odrze, jego portem macierzystym początkowo był Wrocław (stąd napis na rufie). W późniejszym czasie przeniesiony został do Szczecina i obsługiwał barki w pasie nadmorskim. Barka jest na drugim planie.

Dodał: Irena Wolanin° - Data: 2020-01-29 19:50:51 - Odsłon: 604
Lata 1973-1976


Nabrzeże Górników obsługiwane jest przez OT Port Świnoujście S.A. Nabrzeże o długości 331,5 m, które może obsłużyć statki o maksymalnym zanurzeniu 13,20 m, służy do przeładunku węgla, biopaliw, kruszyw, drobnicy, sztuk ciężkich i kontenerów (eksport - import). Wyposażone jest w ciąg przenośników taśmowych, 4 żurawie (w tym dwa bramowe), urządzenie załadowcze statków, załadownię wagonów, place składowe, rozmrażalnię wagonów i dwie wywrotnice.
/Petroniusz za /

  • /foto/7134/7134065m.jpg
    1977
  • /foto/7134/7134141m.jpg
    1978
  • /foto/10154/10154849m.jpg
    2022

Zbiory prywatne - Irena Wolanin

Poprzednie: 2019 - 2022 Budowa estakady ES/Z/5 Strona Główna Następne: Most w Opaleniu (rz. Wisła / Opalenie) (dawny)


MacGyver_74 | 2020-01-30 12:36:05
W opisie pocztówki jest pewna nieścisłość. Barka jest na drugim planie. Na planie pierwszym jest pchacz. I to nie byle jaki, bo pierwszy z serii 169 tego modelu. BIZON-O-01, bo o nim mowa wyprodukowany był dla Żeglugi na Odrze, jego portem macierzystym początkowo był Wrocław (stąd napis na rufie). W późniejszym czasie przeniesiony został do Szczecina i obsługiwał barki w pasie nadmorskim. :)
Irena Wolanin | 2020-01-30 18:01:39
Opis zmieniłam, dziękuję bardzo! :)