Niegdyś jedna z największych stacji na linii, zbudowana głównie dla nieistniejącej już Cukrowni Klecina. Stacja posiadała przed wojną 2 tory główne, dwa tory postojowe, tor dojazdowy pod magazyn i plac ładunkowy. Cukrownia i rozlewnia gazu miały własne bocznice. Ruchem na stacji zarządzano z dwóch skrajnych nastawni, obecnie nieistniejących. Na stacji ciekawy budynek dworca, z wysokim piętrem, na planie prostokąta z dwuspadowym, płaskim dachem, ozdobnym obramowaniem okien i gzymasami. Obok dworca zachował się budynek gospodarczy. Stacja utrzymywana w ruchu towarowym jeszcze w połowie lat 2000 jako ładownia. Ze stacji odchodzi bocznica do rozlewni gazu ORLEN Petrogaz Wrocław. Więcej na temat d. stacji tutaj:
. W ramach modernizacji linii nr 285 postanowiono o likwidacji przystanku Wrocław Klecina, gdyż bliżej osiedli będzie przystanek Wrocław Partynice w nowej lokalizacji. Pierwotnie planowano pozostawienie infrastruktury peronowej, jednak na etapie budowy pozostawiono tylko krawędź peronową przy dworcu. Wszystkie pozostałe tory na dawnej stacji odcięto. (moose)