MENU
Wiadukt kolejowy .

Dodał: janusz50938° - Data: 2010-06-28 23:43:35 - Odsłon: 2169
Rok 1904


Trójprzęsłowy, blachownicowy most przerzucony nad głęboką doliną bezimiennego potoku, zasilającego Bystrzycę. Główne przęsło stanowi kratownica paraboliczna z jazdą górą. Najwyższy most na trasie (18 m od dna doliny) i prowadzony po łuku w prawo. Most wpisany w ciasny zakręt o promieniu zaledwie 274 m. W 2020 r. rozpoczął się jego remont w związku z odbudową linii nr 285 na jej górskim odcinku.

  • /foto/307/307742m.jpg
    1904
  • /foto/4241/4241107m.jpg
    1904 - 1910
  • /foto/97/97191m.jpg
    1904 - 1945
  • /foto/8850/8850214m.jpg
    1905 - 1907
  • /foto/3281/3281391m.jpg
    1906 - 1907
  • /foto/8850/8850196m.jpg
    1906 - 1907
  • /foto/4241/4241130m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/4241/4241140m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/4937/4937677m.jpg
    1912
  • /foto/97/97192m.jpg
    1968
  • /foto/7153/7153747m.jpg
    2018
  • /foto/7961/7961152m.jpg
    2019
  • /foto/7961/7961200m.jpg
    2019
  • /foto/7961/7961202m.jpg
    2019
  • /foto/7961/7961205m.jpg
    2019
  • /foto/9433/9433655m.jpg
    2021
  • /foto/9433/9433658m.jpg
    2021
  • /foto/9433/9433663m.jpg
    2021
  • /foto/9468/9468233m.jpg
    2021
  • /foto/9468/9468234m.jpg
    2021
  • /foto/9781/9781543m.jpg
    2022
  • /foto/9828/9828620m.jpg
    2022
  • /foto/9828/9828625m.jpg
    2022
  • /foto/10098/10098537m.jpg
    2022
  • /foto/10188/10188925m.jpg
    2023

Zbiory prywatne

Poprzednie: Kamienica nr 78 Strona Główna Następne: Dom nr 17