Stacja Buczek zbudowana w 1910 r. posiadała tor główny zasadniczy oraz tor boczny ładunkowy z żeberkiem do rampy. Równię stacyjną przygotowano do ułożenia drugiego toru zasadniczego, co nigdy nie nastąpiło, jak również od toru ładunkowego przewidziano jeszcze tor boczny za plac ładunkowy. Przy budynku dworca znajdował się 120 m długości peron ziemny, jednokrawędziowy. W budynku dworca mieścił się posterunek dyżurnego ruchu, który zabezpieczał ruch pociągów i osłaniał przejazd kolejowy na drodze Okrzyce ...
Stacja Buczek zbudowana w 1910 r. posiadała tor główny zasadniczy oraz tor boczny ładunkowy z żeberkiem do rampy. Równię stacyjną przygotowano do ułożenia drugiego toru zasadniczego, co nigdy nie nastąpiło, jak również od toru ładunkowego przewidziano jeszcze tor boczny za plac ładunkowy. Przy budynku dworca znajdował się 120 m długości peron ziemny, jednokrawędziowy. W budynku dworca mieścił się posterunek dyżurnego ruchu, który zabezpieczał ruch pociągów i osłaniał przejazd kolejowy na drodze Okrzyce - Hanobry. W 1988 r. została zamknięta kasa biletowa na stacji PKP w Wielkim Buczku. Od 6 marca 1992 roku linia kolejowa Kępno – Namysłów nie funkcjonuje w ruchu pasażerskim. W 2014 r. rozebrano tory. Budynek dworca jest w bardzo złym stanie, częściowo zamieszkany (wg stanu na 2014 r.), być może już opuszczony. (moose)
Show more
Show less