MENU
Piękny widok na rozbudowaną infrastrukturę jednego z piękniej położonych obiektów kolejowych w Sudetach. Na przystanku Lubachów widać dwie, całkiem obszerne wiaty. Przebieg kolei doliny Bystrzycy widać aż do posterunku dróżnika, który jest najdalej w głębi pokazanym obiektem. Rozmiar zdjęcia zamierzony z uwagi na ilość szczegółów.

Dodał: moose° - Data: 2009-12-13 00:45:44 - Odsłon: 3383
Lata 1935-1940


  • /foto/306/306516m.jpg
    1904 - 1905
  • /foto/306/306521m.jpg
    1904 - 1905
  • /foto/405/405479m.jpg
    1904 - 1914
  • /foto/3281/3281398m.jpg
    1904 - 1914
  • /foto/3281/3281402m.jpg
    1904 - 1914
  • /foto/306/306515m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/6925/6925030m.jpg
    1905 - 1911
  • /foto/306/306563m.jpg
    1910 - 1911
  • /foto/306/306564m.jpg
    1910 - 1911
  • /foto/3360/3360409m.jpg
    1910 - 1911
  • /foto/306/306562m.jpg
    1910 - 1912
  • /foto/3492/3492224m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/4258/4258313m.jpg
    1925
  • /foto/4258/4258318m.jpg
    1925
  • /foto/417/417224m.jpg
    1925 - 1935
  • /foto/4396/4396814m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/4470/4470328m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/5061/5061871m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/4474/4474037m.jpg
    2004
  • /foto/4474/4474042m.jpg
    2004
  • /foto/4474/4474046m.jpg
    2004
  • /foto/4474/4474048m.jpg
    2004
  • /foto/4474/4474050m.jpg
    2004
  • /foto/4474/4474051m.jpg
    2004
  • /foto/4474/4474053m.jpg
    2004
  • /foto/4474/4474056m.jpg
    2004
  • /foto/4474/4474060m.jpg
    2004
  • /foto/4474/4474063m.jpg
    2004
  • /foto/322/322781m.jpg
    2009
  • /foto/322/322783m.jpg
    2009
  • /foto/333/333058m.jpg
    2010
  • /foto/333/333059m.jpg
    2010
  • /foto/3516/3516883m.jpg
    2012
  • /foto/3516/3516885m.jpg
    2012
  • /foto/3516/3516899m.jpg
    2012
  • /foto/7809/7809931m.jpg
    2019
  • /foto/7809/7809960m.jpg
    2019
  • /foto/7809/7809965m.jpg
    2019
  • /foto/7963/7963817m.jpg
    2019
  • /foto/7965/7965992m.jpg
    2019
  • /foto/7965/7965997m.jpg
    2019
  • /foto/8765/8765780m.jpg
    2020
  • /foto/9030/9030920m.jpg
    2020
  • /foto/9135/9135565m.jpg
    2021
  • /foto/9760/9760415m.jpg
    2022
  • /foto/9760/9760446m.jpg
    2022
  • /foto/9760/9760447m.jpg
    2022
  • /foto/9760/9760450m.jpg
    2022
  • /foto/9760/9760451m.jpg
    2022
  • /foto/9883/9883286m.jpg
    2022
  • /foto/9883/9883289m.jpg
    2022
  • /foto/9883/9883291m.jpg
    2022
  • /foto/9883/9883292m.jpg
    2022
  • /foto/9932/9932051m.jpg
    2022
  • /foto/10055/10055319m.jpg
    2022
  • /foto/10437/10437942m.jpg
    2023
  • /foto/10437/10437943m.jpg
    2023
  • /foto/10437/10437944m.jpg
    2023
  • /foto/10470/10470563m.jpg
    2023
  • /foto/10471/10471856m.jpg
    2023
  • /foto/10868/10868054m.jpg
    2024

zbiory Sowiogórskiego Bractwa Kolejowego

Poprzednie: Chmielów Strona Główna Następne: Kościół parafialny św. Urbana I


Trapp | 2009-12-13 08:57:17
Warto dodać, że widać tu przebieg linii przez CAŁY Lubachów, aż do przekopu w górze Hemmstein. Wypada tylko podziekować przedwojennemu wydawcy - p.H.Adamowi ze Świebodzic za taką jakość
Danuta B. | 2009-12-13 11:04:24
I te słupki wzdłuż pobocza każdej drogi... Każdy miał zamontowany górą uchwyt, przez który przewlekana była stalowa lina lub rura. Na tym zdjęciu po prawej, na tle jasnej trawy widać to zabezpieczenie. Tak wyglądały drogi na całym Dolnym Śląsku. Uchwyty na wykrzywionych słupkach tu i ówdzie można spotkać, ale kompletny kawałek takiego ogrodzenia z rurą widziałam tylko w Pilchowicach w pobliżu zapory.. Niemcy malowali słupki na biało, czy granit tak odbija światło?
U.N. | 2009-12-13 11:29:05
Ze stalową liną pamiętam ich sporo, ale już w naturalnych barwach , z rurą mniej. Nie jestem też pewna czy to była rura, może raczej pręt - jak na
Trapp | 2009-12-13 20:43:52
Takie słupkowo-rurowe zabezpieczenia - choć nie wykluczam, że już powojenne, ale podobne do tych przedwojennych były na pewno jeszcze w latach 80-tych, a chyba i w latach 90-tych do momentu remontu drogi pomiędzy Wałbrzychem a Boguszowem. Na serpentynach powyżej Sobięcina.