MENU
Gdzieś we Wrocławiu ( może ) lata wczesne 60-te

Dodał: cezar56° - Data: 2009-11-30 00:42:43 - Odsłon: 13837
Rok 1960

  • /foto/7968/7968232m.jpg
    1905 - 1915
  • /foto/7593/7593000m.jpg
    1914
  • /foto/5648/5648780m.jpg
    1915 - 1925
  • /foto/4981/4981086m.jpg
    1920 - 1939
  • /foto/7999/7999011m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/180/180610m.jpg
    1930 - 1938
  • /foto/7719/7719201m.jpg
    1939 - 1945
  • /foto/7966/7966850m.jpg
    1941
  • /foto/7966/7966868m.jpg
    1941
  • /foto/7654/7654082m.jpg
    1944 - 1945
  • /foto/7608/7608929m.jpg
    1945
  • /foto/7977/7977717m.jpg
    1948 - 1956
  • /foto/7977/7977720m.jpg
    1948 - 1956
  • /foto/301/301608m.jpg
    1951 - 1960
  • /foto/7966/7966246m.jpg
    1956 - 1960
  • /foto/7966/7966389m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/5380/5380691m.jpg
    1965
  • /foto/7959/7959105m.jpg
    1965 - 1966
  • /foto/8044/8044954m.jpg
    1994 - 1996
  • /foto/7950/7950811m.jpg
    1994 - 1998

cezar56°

Poprzednie: al. Hallera Józefa, gen. Strona Główna Następne: Schronisko Perła Zachodu


petro | 2009-11-30 17:26:40
Takie kamienne fundamenty widziałem przy ulicy Hallera. Wydaje mi się, nad napisem "foto Irena " znajduje się dach pawilonu.
Danuta B. | 2009-11-30 18:22:48
Może ktoś nie wyrzucił starej książki telefonicznej? Od razu by się znalazło.
YouPiter | 2009-11-30 23:45:17
Z jakiego roku ?
B.Olczyk | 2009-11-30 23:52:23
Podobnie wyglądał zakł. fotograficzny przy Krasińskiego :)
cezar56 | 2009-12-01 20:54:11
Oglądałem skrzyżowanie Hellera i Odkrywców jest tam teraz sklep , ale może kiedyś był fotograf, a jeżeli nie tam to może na pętli 14-ki była knajpa ( teraz jest Vectra) i może to taki letni bar? Ktoś coś pamięta ?
cezar56 | 2009-12-01 20:55:06
Hallera oczywiście
Wincenty Miros | 2010-01-17 17:11:24
"cezar56" - To nie jest ani skrzyżowanie Hallera z Odkrywców co można porównać ze zdjęciem 102899, ani miejsce przy pętli "14". Najprawdopodobniej nie jest to wcale Wrocław. Wniosek mój wypływa stąd, że budynki na zdjęciu stoją na terenie o dużym spadku, a takich miejsc we Wrocławiu się nie spotyka. Myślę, że chyba trzeba szukać lokalizacji w podsudeckich miejscowościach.
maras - Administrator | 2010-01-20 14:23:03
Przekonuje mnie komentarz Wincentego, to wcale nie musi być Wrocław.
Danuta B. | 2010-01-20 17:11:47
Do przekopania dla wytrwałych
erisson | 2011-09-20 10:14:33
Zakład fotograficzny w starym spisie telefonów z lat 60tych ???
Wojtek. | 2013-09-18 00:53:44
Zakład "Foto Irena" istnieje od 1950 roku. Obecnie znajduje się na ulicy Grabiszyńskiej 84 . Może ich się zapytać gdzie mieli poprzednio siedzibę?
Jur51 | 2013-09-18 07:50:53
Zakład o tej nazwie funkcjonował na rogu Hallera i Krakusa
fOOd | 2016-03-11 11:47:24
Wypatrzyłem - myślę - bardzo istotną wskazówkę, która może pomóc przy identyfikacji. Budynek jest dwukondygnacyjny. Wnioskuję to po tym, że przy górnej krawędzi zdjęcia doskonale widoczny jest cień dachu. Czy to może być Sępolno? Niektóre domy mają tam podobne, kamienne fundamenty.
flowerpower | 2016-03-11 18:24:58
To na 1000% nie jest Sępolno. Pomijając pozostałe szczegóły, które wykluczają Sępolno, to chyba w ogóle nie jest Wrocław. Budynek po prawej jest posadowiony wyżej niż ten po lewej – gdyby były na takim samym poziomie, to końcówka rury spustowej i nogi pana, przechodzącego obok Foto Irena , nie byłyby widoczne, co najmniej od kolan w dół. Uważam, że w miejscu tej rury są jakieś schodki, a czy we Wrocławiu jest/było takie miejsce? Wydaje mi się, że nie. Wg mnie to jakieś mniejsze miasto.
Danuta B. | 2019-05-03 21:58:34
Proponuję przeniesienie do ogólnopolskich NN.
cezar56 | 2019-05-05 11:03:14
Zgadzam się