MENU
Most kolejowy (Ludwikowice / Miłków / LK 286 - ul.Fabryczna)

Dodał: sawa° - Data: 2019-02-22 20:23:49 - Odsłon: 74
16 lutego 2019

Data: 2019:02:16 14:48:07   ISO: 160   Ogniskowa: 26 mm   Aparat: Panasonic DMC-GF3   Przysłona: f/7.1   Ekspozycja: 10/2500 s  


Potężny, czteroprzęsłowy most kolejowy przerzucony nad doliną bezimiennego potoku, dopływu Włodzicy. Kratownica przęseł opiera się na 3 kamiennych filarach z prześwitami podkreślającymi lekkość konstrukcji. Filary są ustawione z przesunięciem, przez co ułożony tor poprowadzony jest lekkim łukiem. Wysokość mostu w najwyższym punkcie (świetle) 31 metrów, długość 165 metrów. Dwa środkowe dźwigary jednego przęsła mają podiweszone parabolicze pasy rozkładające lepiej naprężenia. Most zachował pierwotną formę i nie został uszkodzony w wyniku działań wojennych, ani powojennych rozbiórek "trofiejnych". Obydwa tory na moście są czynne, ruchem na moście kiieruje nastawnia LK przy wschodnim przyczółku. (moose)

  • /foto/7599/7599384m.jpg
    1905
  • /foto/305/305416m.jpg
    1905 - 1909
  • /foto/293/293910m.jpg
    1907
  • /foto/6323/6323834m.jpg
    1907
  • /foto/4757/4757935m.jpg
    1909 - 1911
  • /foto/97/97468m.jpg
    1920 - 1945
  • /foto/5014/5014577m.jpg
    1925
  • /foto/5707/5707299m.jpg
    1925 - 1938
  • /foto/5803/5803370m.jpg
    1930
  • /foto/7724/7724475m.jpg
    1930 - 1938
  • /foto/3582/3582190m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/305/305706m.jpg
    1930 - 1945
  • /foto/444/444755m.jpg
    1936 - 1940
  • /foto/265/265605m.jpg
    1939 - 1942
  • /foto/7099/7099972m.jpg
    1988 - 1991
  • /foto/7099/7099980m.jpg
    1988 - 1991
  • /foto/5244/5244011m.jpg
    1990
  • /foto/4547/4547086m.jpg
    1993
  • /foto/51/51504m.jpg
    2005
  • /foto/51/51505m.jpg
    2005
  • /foto/73/73944m.jpg
    2005
  • /foto/73/73948m.jpg
    2005
  • /foto/100/100399m.jpg
    2006
  • /foto/100/100403m.jpg
    2006
  • /foto/124/124557m.jpg
    2006
  • /foto/264/264453m.jpg
    2007
  • /foto/270/270731m.jpg
    2008
  • /foto/270/270732m.jpg
    2008
  • /foto/311/311063m.jpg
    2010
  • /foto/381/381702m.jpg
    2010
  • /foto/409/409336m.jpg
    2011
  • /foto/440/440852m.jpg
    2012
  • /foto/3392/3392814m.jpg
    2012
  • /foto/3394/3394281m.jpg
    2012
  • /foto/3473/3473318m.jpg
    2012
  • /foto/3527/3527596m.jpg
    2012
  • /foto/3673/3673806m.jpg
    2012
  • /foto/3859/3859162m.jpg
    2012
  • /foto/4567/4567867m.jpg
    2013
  • /foto/3903/3903208m.jpg
    2013
  • /foto/3903/3903238m.jpg
    2013
  • /foto/4038/4038235m.jpg
    2013
  • /foto/4038/4038249m.jpg
    2013
  • /foto/4038/4038260m.jpg
    2013
  • /foto/4038/4038268m.jpg
    2013
  • /foto/5301/5301067m.jpg
    2014
  • /foto/5373/5373078m.jpg
    2014
  • /foto/5435/5435071m.jpg
    2014
  • /foto/5992/5992922m.jpg
    2016
  • /foto/6043/6043306m.jpg
    2016
  • /foto/6138/6138288m.jpg
    2016
  • /foto/7490/7490004m.jpg
    2017
  • /foto/7490/7490005m.jpg
    2017
  • /foto/7490/7490009m.jpg
    2017
  • /foto/7498/7498458m.jpg
    2017
  • /foto/7498/7498812m.jpg
    2017
  • /foto/7444/7444085m.jpg
    2018
  • /foto/7815/7815416m.jpg
    2019
  • /foto/7830/7830575m.jpg
    2019
  • /foto/7830/7830590m.jpg
    2019

sawa°

Poprzednie: PGE Elektrownia Turów SA Strona Główna Następne: Most kolejowy (Ludwikowice / Miłków / LK 286 - ul. Fabryczna)