Z powodu cięgle narastającego ruchu kolejowego, w 1870 roku, wybudowano drugi budynek dworca, przy ulicy Zygmunta Augusta, nawiązujący stylem do budynku na międzytorzu. W nowym budynku umiejscowiono kasy i odprawę bagażu. Następnie podróżni przechodzili przejściem podziemnym bezpośrednio na perony, lub do drugiego budynku, gdzie mieściły się poczekalnie i restauracje.
W 1910 roku pożar zniszczył budynek. Odbudowano go, w przeciągu pięciu lat, w mocno zmienionej formie, z dachem namiotowym i wieżą zegarową. W tej postaci budynek przetrwał do lat sześćdziesiątych XX wieku.
Wtedy to przebudowano elewację frontową, zmieniono dach na płaski i dobudowano przejście podziemne pod ulicą Zygmunta Augusta.
Ostatecznie budynek wyburzono na przełomie czerwca i lipca 2014 roku, aby umożliwić w tym miejscu budowę nowego dworca.
[MacGyver_74]
W 1910 roku pożar zniszczył budynek. Odbudowano go, w przeciągu pięciu lat, w mocno zmienionej formie, z dachem namiotowym i wieżą zegarową. W tej postaci budynek przetrwał do lat sześćdziesiątych XX wieku.
Wtedy to przebudowano elewację frontową, zmieniono dach na płaski i dobudowano przejście podziemne pod ulicą Zygmunta Augusta.
Ostatecznie budynek wyburzono na przełomie czerwca i lipca 2014 roku, aby umożliwić w tym miejscu budowę nowego dworca.
[MacGyver_74]