MENU
wpisz nazwę lub ID...

Tunele kolejowe pod Wołowcem, Wałbrzych
Remont tunelu pod Wołowcem niestety potrwa jeszcze kwartał. Nie wiadomo dokładnie co jest powodem przedłużenia remontu. Bezpieczeństwo przede wszystkim, ale chcemy by linia 286 ponownie działała. Tu nocny widok na portal tunelu od strony Jedliny. Światła w tunelu zapalone są non stop. Więcej na temat problemów w tunelu: Autorem zdjęcia jest Jacek Zych / Dziennik.Wałbrzych.pl - zdjęcie bez prawa do dalszej redystrybucji

Dodał: moose (administrator)° - Data: 2019-01-08 00:49:01 - Odsłon: 902
04 stycznia 2019


  • /foto/3708/3708043m.jpg
    1880
  • /foto/6074/6074663m.jpg
    1880
  • /foto/6074/6074685m.jpg
    1880
  • /foto/6074/6074699m.jpg
    1880
  • /foto/6074/6074714m.jpg
    1880
  • /foto/6074/6074715m.jpg
    1880
  • /foto/6790/6790413m.jpg
    1900
  • /foto/5351/5351491m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/178/178141m.jpg
    1903
  • /foto/235/235791m.jpg
    1903 - 1905
  • /foto/313/313849m.jpg
    1907
  • /foto/246/246341m.jpg
    1909 - 1910
  • /foto/297/297946m.jpg
    1909 - 1911
  • /foto/6790/6790410m.jpg
    1911
  • /foto/282/282022m.jpg
    1911 - 1912
  • /foto/3335/3335997m.jpg
    1912
  • /foto/6790/6790415m.jpg
    1912
  • /foto/4547/4547535m.jpg
    1915
  • /foto/297/297659m.jpg
    1925 - 1929
  • /foto/315/315166m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/5118/5118445m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/6790/6790416m.jpg
    1927
  • /foto/6790/6790417m.jpg
    1929
  • /foto/6790/6790407m.jpg
    1930
  • /foto/270/270415m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/346/346264m.jpg
    1930 - 1944
  • /foto/3788/3788110m.jpg
    1930 - 1975
  • /foto/56/56916m.jpg
    1935
  • /foto/4031/4031269m.jpg
    1937
  • /foto/55/55112m.jpg
    1956 - 1964
  • /foto/176/176432m.jpg
    1960 - 1970
  • /foto/4504/4504776m.jpg
    1993
  • /foto/55/55200m.jpg
    2004
  • /foto/43/43698m.jpg
    2004
  • /foto/78/78443m.jpg
    2004
  • /foto/269/269941m.jpg
    2008
  • /foto/269/269943m.jpg
    2008
  • /foto/269/269944m.jpg
    2008
  • /foto/269/269946m.jpg
    2008
  • /foto/269/269947m.jpg
    2008
  • /foto/269/269948m.jpg
    2008
  • /foto/256/256234m.jpg
    2008
  • /foto/256/256385m.jpg
    2008
  • /foto/256/256717m.jpg
    2008
  • /foto/256/256719m.jpg
    2008
  • /foto/264/264939m.jpg
    2009
  • /foto/363/363690m.jpg
    2009
  • /foto/363/363938m.jpg
    2009
  • /foto/363/363939m.jpg
    2009
  • /foto/364/364425m.jpg
    2009
  • /foto/364/364427m.jpg
    2009
  • /foto/364/364578m.jpg
    2009
  • /foto/365/365838m.jpg
    2009
  • /foto/365/365839m.jpg
    2009
  • /foto/267/267105m.jpg
    2009
  • /foto/291/291429m.jpg
    2009
  • /foto/291/291430m.jpg
    2009
  • /foto/291/291428m.jpg
    2009
  • /foto/313/313501m.jpg
    2009
  • /foto/313/313502m.jpg
    2009
  • /foto/315/315169m.jpg
    2009
  • /foto/430/430741m.jpg
    2009
  • /foto/4754/4754169m.jpg
    2010
  • /foto/4224/4224765m.jpg
    2010
  • /foto/4224/4224755m.jpg
    2010
  • /foto/4224/4224777m.jpg
    2010
  • /foto/354/354864m.jpg
    2010
  • /foto/4224/4224786m.jpg
    2010
  • /foto/4754/4754164m.jpg
    2011
  • /foto/4772/4772490m.jpg
    2011
  • /foto/430/430515m.jpg
    2011
  • /foto/430/430569m.jpg
    2011
  • /foto/432/432013m.jpg
    2011
  • /foto/4453/4453642m.jpg
    2011
  • /foto/4224/4224770m.jpg
    2011
  • /foto/446/446150m.jpg
    2012
  • /foto/446/446152m.jpg
    2012
  • /foto/446/446154m.jpg
    2012
  • /foto/4772/4772492m.jpg
    2012
  • /foto/4224/4224759m.jpg
    2012
  • /foto/3690/3690449m.jpg
    2013
  • /foto/4586/4586534m.jpg
    2013
  • /foto/4224/4224750m.jpg
    2013
  • /foto/4438/4438699m.jpg
    2014
  • /foto/4586/4586548m.jpg
    2014
  • /foto/4637/4637767m.jpg
    2014
  • /foto/4742/4742038m.jpg
    2014
  • /foto/4742/4742119m.jpg
    2014
  • /foto/5930/5930107m.jpg
    2016
  • /foto/5930/5930108m.jpg
    2016
  • /foto/5931/5931552m.jpg
    2016
  • /foto/5931/5931554m.jpg
    2016
  • /foto/5931/5931557m.jpg
    2016
  • /foto/5931/5931558m.jpg
    2016
  • /foto/5931/5931560m.jpg
    2016
  • /foto/5936/5936753m.jpg
    2016
  • /foto/5936/5936758m.jpg
    2016
  • /foto/5936/5936769m.jpg
    2016
  • /foto/6500/6500675m.jpg
    2017
  • /foto/7353/7353166m.jpg
    2018
  • /foto/7539/7539004m.jpg
    2018
  • /foto/7733/7733692m.jpg
    2019
  • /foto/7739/7739181m.jpg
    2019
  • /foto/7782/7782348m.jpg
    2019
  • /foto/7805/7805184m.jpg
    2019
  • /foto/7805/7805193m.jpg
    2019
  • /foto/7805/7805195m.jpg
    2019
  • /foto/7805/7805197m.jpg
    2019

moose (administrator)°

Poprzednie: Tunele kolejowe pod Wołowcem Strona Główna Następne: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej


Ryszard Kumorek | 2019-01-08 16:32:47
A co z drugim, równoległym tunelem?
heck | 2019-01-08 17:18:55
Może najpierw chcą zreanimować staruszka ? :-)
RomanK. | 2019-01-10 18:45:53
Tunel jest , aczkolwiek toru brak. O ile dobrze pamiętam w latach 80 XX w. został zdemontowany na odcinku Wałbrzych Główny - chyba Nowa Ruda Przedmieście ( ale końcowej stacji nie jestem pewien).
MacGyver_74 | 2019-01-10 18:52:15
Ale tor jest. Linia została wyremontowana, tylko z tunelem jest problem.
RomanK. | 2019-01-10 19:11:21
W pierwszej połowie lat osiemdziesiątych ze względu na słabe parametry wytrzymałościowe wiaduktu na Podgórzu pociągi na tym odcinku poruszały się wahadłowo. Później jeden tor został zamknięty , aczkolwiek nie pamiętam , czy zdemontowany.
SP32 | 2019-01-10 22:15:30
Tor nr 2 nie był zdemontowany, w latach dziewięćdziesiątych był zamknięty, postaram się ustalić od kiedy. Do czasu zamknięcia dla czynności ruchowych stacji Jedlina Zdrój jednotorówka była tylko na tym szlaku, następnie wydłużyła się do Głuszycy.