Przed wojną niewielka stacja z 4 torami stacyjnymi. Ziemne perony. Tor nr 1 prowadził do rampy. W Bukowej najczęściej mijały się pociągi kursujące na linii. Od 1920 r. stacja graniczna - po ustaleniach Traktatu Wersalskiego nieco za Bukową, przed Igłowicami tory przecięła granica państwowa, Polacy po swojej stronie tory zdemontowali aż do Rychtala. Bukowa stała się stacją graniczną. W 1937 r. z Bukowy wyprowadzono tor do Sycowa, prowadzący wzdłuż granicy i mający charakter militarny. Cztery lata ...
Przed wojną niewielka stacja z 4 torami stacyjnymi. Ziemne perony. Tor nr 1 prowadził do rampy. W Bukowej najczęściej mijały się pociągi kursujące na linii. Od 1920 r. stacja graniczna - po ustaleniach Traktatu Wersalskiego nieco za Bukową, przed Igłowicami tory przecięła granica państwowa, Polacy po swojej stronie tory zdemontowali aż do Rychtala. Bukowa stała się stacją graniczną. W 1937 r. z Bukowy wyprowadzono tor do Sycowa, prowadzący wzdłuż granicy i mający charakter militarny. Cztery lata później Bukowa stała się stacją węzłową po przywróceniu od 1941 r. ruchu do Kępna. Połączenia z Bukowej likwidowano w 1992 (na Syców) i w 1993 r. (na Kępno i Namysłów). W 2015 r. zlikwidowano pozostałości torów. Tutaj: - galeria zdjęć Miłosza Teleszyńskiego z czasów kursowania pociągów.
Pokaż więcej
Pokaż mniej
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
||
|
||