MENU
Przejazd kolejowy przez Żmigrodzką w pobliżu zakładów Wrozamet/Fagor-Mastercook

Dodał: (GD)° - Data: 2008-09-06 22:39:55 - Odsłon: 5874
06 września 2008

  • /foto/307/307895m.jpg
    1905 - 1916
  • /foto/364/364392m.jpg
    1920 - 1925
  • /foto/438/438772m.jpg
    1932
  • /foto/438/438774m.jpg
    1934
  • /foto/251/251210m.jpg
    1969
  • /foto/10547/10547988m.jpg
    1970 - 1980
  • /foto/13/13577m.jpg
    1981
  • /foto/59/59992m.jpg
    1983
  • /foto/6623/6623568m.jpg
    1983
  • /foto/5173/5173208m.jpg
    1983
  • /foto/6363/6363329m.jpg
    1983
  • /foto/3402/3402608m.jpg
    1985
  • /foto/5166/5166060m.jpg
    1990
  • /foto/7463/7463124m.jpg
    1995
  • /foto/206/206619m.jpg
    1998 - 2003
  • /foto/13/13576m.jpg
    1999 - 2001
  • /foto/21/21501m.jpg
    2003
  • /foto/24/24884m.jpg
    2004
  • /foto/27/27126m.jpg
    2004
  • /foto/34/34611m.jpg
    2005
  • /foto/46/46741m.jpg
    2005
  • /foto/56/56546m.jpg
    2005
  • /foto/58/58074m.jpg
    2005
  • /foto/58/58075m.jpg
    2005
  • /foto/58/58077m.jpg
    2005
  • /foto/64/64448m.jpg
    2006
  • /foto/112/112041m.jpg
    2006
  • /foto/112/112042m.jpg
    2006
  • /foto/190/190533m.jpg
    2006
  • /foto/190/190535m.jpg
    2006
  • /foto/190/190987m.jpg
    2006
  • /foto/136/136234m.jpg
    2006
  • /foto/330/330330m.jpg
    2008
  • /foto/242/242006m.jpg
    2008
  • /foto/278/278478m.jpg
    2009
  • /foto/318/318115m.jpg
    2010
  • /foto/332/332039m.jpg
    2010
  • /foto/332/332041m.jpg
    2010
  • /foto/332/332725m.jpg
    2010
  • /foto/332/332727m.jpg
    2010
  • /foto/424/424485m.jpg
    2011
  • /foto/436/436893m.jpg
    2012
  • /foto/436/436894m.jpg
    2012
  • /foto/437/437264m.jpg
    2012
  • /foto/438/438009m.jpg
    2012
  • /foto/438/438440m.jpg
    2012
  • /foto/438/438441m.jpg
    2012
  • /foto/5203/5203897m.jpg
    2015
  • /foto/5883/5883580m.jpg
    2016
  • /foto/5883/5883582m.jpg
    2016
  • /foto/5883/5883585m.jpg
    2016
  • /foto/5883/5883586m.jpg
    2016
  • /foto/5883/5883587m.jpg
    2016
  • /foto/5883/5883592m.jpg
    2016
  • /foto/5883/5883598m.jpg
    2016
  • /foto/7099/7099228m.jpg
    2018
  • /foto/7338/7338643m.jpg
    2018
  • /foto/7338/7338649m.jpg
    2018
  • /foto/7338/7338656m.jpg
    2018
  • /foto/8308/8308742m.jpg
    2019
  • /foto/8310/8310387m.jpg
    2019
  • /foto/8226/8226653m.jpg
    2019
  • /foto/8227/8227831m.jpg
    2019
  • /foto/8317/8317791m.jpg
    2019
  • /foto/8317/8317796m.jpg
    2019

(GD)°

Poprzednie: Ośrodek Interwencji Kryzysowej Stowarzyszenia Pomocy Akson (dawny) Strona Główna Następne: Zakłady Drobiarskie (dawne)


(GD) | 2008-09-06 22:41:13
Odpowiedź na pytanie postawione w opisie do zdjęcia:
omen22 | 2023-04-10 19:11:48
A na Buforowej "się nie da"
MacGyver_74 | 2023-04-10 19:47:21 | edytowany: 2023-04-10 19:49:57
Raczej "się nie chce" lub "się nie opłaca". Pamiętam wypowiedź jednego z prezydentów miasta, sprzed kilku(nastu) lat, że nie opłaca się budować linii tramwajowej dla kilkuset osób. Na to padło zaprzeczenie w stylu: "... dla jakich kilkuset, przecież tu mieszka kilka(naście) tysięcy ludzi...". Prezydent skwitował to krótko: "Tak, ale zameldowało się i płaci podatki we Wrocławiu kilkaset osób". I to tyle w tym temacie. :) P.S. Tutaj było łatwiej, bo to jedynie bocznica o mocno ograniczonej prędkości.
Chudini | 2023-04-10 21:33:33 | edytowany: 2023-04-10 21:33:51
Z tego co kojarzę to tam chyba PLK (albo KD...? zarządca w każdym razie) jest na NIE, bo jednopoziomowe skrzyżowanie z torem tramwajowym wiązałoby się z mocnym ograniczeniem prędkości pociągów. Na Żmigrodzkiej/Krakowskiej się da, bo tam ruch kolejowy z założenia miał się odbywać przy niemal zerowych prędkościach.
Tomen | 2023-04-10 22:34:53
Na Żmigrodzkiej się da bo jest różnica między bocznicą, w dodatku nieużywaną, a linią po której będzie prowadzony dość spory ruch.
Zdzisław K. | 2023-04-10 19:49:04
Przykład z ulicy Krakowskiej.