Bocznica zbudowana jeszcze w XiX wieku. Niemiecki kilometraż to km 355,83 (liczony od Berlina, przez Wałbrzych Główny). Bocznica nr 301 prowadziła do Huty Szkła Kryształowego Lustrzanka. Od niej odchodziła jeszcze bocznica nr 302 do huty Karol. Odgałęzienie bocznicy następowało rozjazdem od strony stacji Wałbrzych Szczawienko w kierunku na tor wyciągowy, z którego dopiero lokomotywa zakładowa zabierała wagony. Na terenie huty szkła znajdował się garaż na 1 lokomotywę spalinową serii 401Da. Układ ...
Bocznica zbudowana jeszcze w XiX wieku. Niemiecki kilometraż to km 355,83 (liczony od Berlina, przez Wałbrzych Główny). Bocznica nr 301 prowadziła do Huty Szkła Kryształowego Lustrzanka. Od niej odchodziła jeszcze bocznica nr 302 do huty Karol. Odgałęzienie bocznicy następowało rozjazdem od strony stacji Wałbrzych Szczawienko w kierunku na tor wyciągowy, z którego dopiero lokomotywa zakładowa zabierała wagony. Na terenie huty szkła znajdował się garaż na 1 lokomotywę spalinową serii 401Da. Układ torowisk na terenie huty dobrze pokazuje mapa:
Pokaż więcej
Pokaż mniej
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
||