Do 1998 roku na stacji Jedlina Dolna znajdowały się dwa perony jednokrawędziowe. Układ torowy stanowił tor główny zasadniczy, tor główny dodatkowy, tor ładunkowy i tor odstawczy od którego odchodziła bocznica firmy Schachtel (po wojnie Zakłady Porcelany Elektrotechnicznej "Zofiówka"). Bocznica odgałęziała się od toru głównego dodatkowego i biegła równoległe do toru głównego, obniżając się do poziomu ulicy, przecinając ją pod kątem i wchodziła na teren zakładu. Po zamknięciu ruchu pasażerskiego i towarowego (ostatnie przetoki do rozlewni gazu w Jedlince ok. 2000 r.) rozpoczęła się kradzież elementów metalowych, a torowiska zaczęły zarastać samosiejkami. Z racji odcięcia Jedliny Dolnej od ciągłości linii przy Olszyńcu nie docierały tu drezyny turystyczne w czasie od likwidacji linii do jej remontu, stąd zaniedbanie i zniszczenie postępowały, dotyczyło to także budynku d. dworca. W związku z remontem linii 286 (266) postanowiono o likwidacji przystanku Jedlina Dolna w Jedlince. Najbliższy przystanek do Jedlina-Zdrój Centrum. W 2022 roku fizycznie zlikwidowano perony i pozostałe tory. Na dawnym placu ładunkowym stacji zrzucano odpady z likwidacji torowiska.
(moose)