MENU
ZNACZNIKI
Widok na ogoloną z drzew i samosiejek skarpę, znajdującej się naprzeciw dworca Szczawienko. Tutaj stan dokładnie sprzed roku.

Dodał: vooiteg° - Data: 2018-03-27 02:39:09 - Odsłon: 1437
25 marca 2018

Data: 2018:03:25 14:09:56   ISO: 160   Ogniskowa: 42 mm   Aparat: Panasonic DMC-GF6   Przysłona: f/9   Ekspozycja: 10/4000 s  


Zadanie pt. "Przebudowa st. Wałbrzych Szczawienko i st. Świebodzice oraz budowa zintegrowanego przystanku kolejowego Wałbrzych Śródmieście" realizowanego w ramach projektu „Prace na
linii kolejowej nr 274 Wrocław-Zgorzelec na odcinku Wrocław-Jelenia Góra oraz przyległych łącznicach” ogłoszono 31 marca 2017 r. Szacunkowa przez PLK wartość zadania 125,9 mln zł.

  • /foto/6916/6916631m.jpg
    2017
  • /foto/6916/6916633m.jpg
    2017
  • /foto/6962/6962423m.jpg
    2017
  • /foto/6960/6960021m.jpg
    2017
  • /foto/6960/6960026m.jpg
    2017
  • /foto/6962/6962718m.jpg
    2017
  • /foto/6962/6962720m.jpg
    2017
  • /foto/7170/7170290m.jpg
    2018
  • /foto/7170/7170292m.jpg
    2018
  • /foto/7170/7170320m.jpg
    2018
  • /foto/7170/7170391m.jpg
    2018
  • /foto/7170/7170395m.jpg
    2018
  • /foto/7221/7221661m.jpg
    2018
  • /foto/7397/7397710m.jpg
    2018
  • /foto/7787/7787548m.jpg
    2019
  • /foto/8051/8051498m.jpg
    2019
  • /foto/8051/8051500m.jpg
    2019
  • /foto/8227/8227059m.jpg
    2019
  • /foto/8227/8227060m.jpg
    2019
  • /foto/8227/8227062m.jpg
    2019
  • /foto/8227/8227999m.jpg
    2019
  • /foto/8228/8228002m.jpg
    2019
  • /foto/8228/8228004m.jpg
    2019
  • /foto/8371/8371646m.jpg
    2019
  • /foto/8371/8371656m.jpg
    2019
  • /foto/8371/8371680m.jpg
    2019
  • /foto/8341/8341596m.jpg
    2019
  • /foto/8396/8396819m.jpg
    2019
  • /foto/8396/8396820m.jpg
    2019
  • /foto/8396/8396823m.jpg
    2019
  • /foto/8396/8396824m.jpg
    2019
  • /foto/8453/8453306m.jpg
    2020
  • /foto/8453/8453311m.jpg
    2020
  • /foto/8453/8453318m.jpg
    2020
  • /foto/8455/8455416m.jpg
    2020
  • /foto/8455/8455420m.jpg
    2020
  • /foto/8517/8517125m.jpg
    2020
  • /foto/8517/8517128m.jpg
    2020
  • /foto/8519/8519726m.jpg
    2020
  • /foto/8559/8559121m.jpg
    2020
  • /foto/8626/8626142m.jpg
    2020
  • /foto/8626/8626146m.jpg
    2020
  • /foto/8626/8626153m.jpg
    2020
  • /foto/8626/8626157m.jpg
    2020
  • /foto/8626/8626170m.jpg
    2020
  • /foto/8626/8626189m.jpg
    2020
  • /foto/8708/8708195m.jpg
    2020
  • /foto/8708/8708196m.jpg
    2020
  • /foto/8707/8707897m.jpg
    2020
  • /foto/8707/8707900m.jpg
    2020
  • /foto/8772/8772015m.jpg
    2020
  • /foto/8772/8772017m.jpg
    2020
  • /foto/8772/8772018m.jpg
    2020
  • /foto/8772/8772019m.jpg
    2020
  • /foto/8803/8803413m.jpg
    2020
  • /foto/8803/8803414m.jpg
    2020
  • /foto/8803/8803417m.jpg
    2020
  • /foto/8803/8803418m.jpg
    2020
  • /foto/8874/8874868m.jpg
    2020
  • /foto/8874/8874872m.jpg
    2020
  • /foto/8874/8874873m.jpg
    2020
  • /foto/8874/8874874m.jpg
    2020
  • /foto/8874/8874881m.jpg
    2020
  • /foto/8883/8883529m.jpg
    2020
  • /foto/8883/8883551m.jpg
    2020
  • /foto/8922/8922672m.jpg
    2020
  • /foto/8922/8922680m.jpg
    2020
  • /foto/8922/8922686m.jpg
    2020
  • /foto/8922/8922689m.jpg
    2020
  • /foto/8933/8933653m.jpg
    2020
  • /foto/8933/8933654m.jpg
    2020
  • /foto/8933/8933655m.jpg
    2020
  • /foto/8933/8933656m.jpg
    2020
  • /foto/8962/8962641m.jpg
    2020
  • /foto/8962/8962648m.jpg
    2020
  • /foto/8999/8999530m.jpg
    2020
  • /foto/8999/8999532m.jpg
    2020
  • /foto/8999/8999537m.jpg
    2020
  • /foto/9012/9012997m.jpg
    2020
  • /foto/9012/9012999m.jpg
    2020

vooiteg°

Poprzednie: Budynek nr 5-5a Strona Główna Następne: Dom nr 22


moose | 2018-03-27 16:00:07
Dobrze, dobrze, dokumentuj, za chwilę będzie to widok historyczny.
Ryszard Kumorek | 2018-03-27 16:05:53
Co masz moose na myśli, tę skarpę, czy te maszty trakcyjne?
moose | 2018-03-27 16:40:45
Maszty, perony, być może konieczne będzie zabezpieczenie tego odcinka ul. Stacyjnej. Także zmieni się sporo.
vooiteg | 2018-03-27 17:56:47 | edytowany: 2018-03-27 20:26:32
Jak zawsze przy zmianach - trochę się boję (zazwyczaj zasadnie), ale też jestem ich ciekawy. Natomiast chyba nie ma wątpliwości co do wymiany masztów na nowe - te już są tak wysłużone i sfatygowane, że trzeba to zrobić natychmiast. To tylko (aż ?) infrastruktura kolejowa, techniczna, podatna na płynący czas. Z kolei zupełnie nie spodobało mi się zasypanie pieszego tunelu i wycięcie wierzb kilkadziesiąt metrów dalej.
moose | 2018-03-27 18:11:23
Zasypanie tunelu to istna głupota. Po prostu nie mieli go w projekcie i nie wiedzieli co z nim zrobić, a i tak budżet inwestycji wzrósł dużo za dużo z uwagi na tragiczny stan dworca.