MENU
ZNACZNIKI
Tak kiedyś wyglądał budynek ul. Krakowska ( w prawo ), róg Franciszkańskiej. Typowana wcześniej nieistniejąca już jako zabudowa na wysokości skrzyżowania ul. Osmańczyka i Rzemieślniczej okazała się być błędna

Dodał: foxi° - Data: 2018-03-21 20:19:15 - Odsłon: 461
Rok 1875

  • /foto/178/178162m.jpg
    1890 - 1900
  • /foto/247/247612m.jpg
    1898 - 1899
  • /foto/267/267236m.jpg
    1898 - 1900
  • /foto/222/222259m.jpg
    1900 - 1902
  • /foto/415/415450m.jpg
    1900 - 1905
  • /foto/324/324149m.jpg
    1900 - 1906
  • /foto/3719/3719133m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/93/93203m.jpg
    1900 - 1914
  • /foto/298/298253m.jpg
    1900 - 1914
  • /foto/3839/3839413m.jpg
    1900 - 1914
  • /foto/446/446847m.jpg
    1900 - 1915
  • /foto/111/111418m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/195/195066m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/384/384874m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/69/69389m.jpg
    1900 - 1929
  • /foto/250/250686m.jpg
    1900 - 1940
  • /foto/378/378551m.jpg
    1902
  • /foto/241/241407m.jpg
    1904
  • /foto/6740/6740140m.jpg
    1907
  • /foto/158/158536m.jpg
    1909
  • /foto/158/158538m.jpg
    1909
  • /foto/158/158570m.jpg
    1909
  • /foto/433/433092m.jpg
    1909
  • /foto/4032/4032776m.jpg
    1909
  • /foto/6014/6014337m.jpg
    1909
  • /foto/6335/6335217m.jpg
    1909
  • /foto/136/136747m.jpg
    1910
  • /foto/6334/6334432m.jpg
    1910
  • /foto/6526/6526929m.jpg
    1910
  • /foto/6347/6347032m.jpg
    1910 - 1912
  • /foto/3593/3593176m.jpg
    1910 - 1914
  • /foto/6208/6208786m.jpg
    1910 - 1914
  • /foto/384/384868m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/3443/3443004m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/3749/3749778m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/5147/5147511m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/5985/5985052m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/108/108215m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/108/108608m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/342/342511m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/426/426641m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/4256/4256894m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/404/404682m.jpg
    1910 - 1922
  • /foto/326/326369m.jpg
    1910 - 1930
  • /foto/187/187756m.jpg
    1911
  • /foto/6433/6433787m.jpg
    1911
  • /foto/137/137235m.jpg
    1912
  • /foto/4074/4074815m.jpg
    1912
  • /foto/5318/5318588m.jpg
    1912
  • /foto/6936/6936859m.jpg
    1912
  • /foto/7205/7205364m.jpg
    1913
  • /foto/7498/7498036m.jpg
    1913
  • /foto/212/212887m.jpg
    1914
  • /foto/429/429067m.jpg
    1914
  • /foto/163/163344m.jpg
    1915
  • /foto/4107/4107604m.jpg
    1915
  • /foto/5055/5055393m.jpg
    1915
  • /foto/6083/6083266m.jpg
    1915
  • /foto/7233/7233911m.jpg
    1915 - 1930
  • /foto/4982/4982371m.jpg
    1916
  • /foto/4763/4763022m.jpg
    1918
  • /foto/6978/6978650m.jpg
    1918
  • /foto/437/437903m.jpg
    1918 - 1921
  • /foto/292/292558m.jpg
    1918 - 1945
  • /foto/4877/4877850m.jpg
    1919
  • /foto/297/297611m.jpg
    1919 - 1921
  • /foto/3909/3909449m.jpg
    1920
  • /foto/6662/6662781m.jpg
    1920
  • /foto/136/136637m.jpg
    1920 - 1925
  • /foto/5179/5179882m.jpg
    1920 - 1927
  • /foto/111/111969m.jpg
    1920 - 1935
  • /foto/370/370613m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/321/321193m.jpg
    1921
  • /foto/364/364115m.jpg
    1921
  • /foto/398/398637m.jpg
    1921
  • /foto/5040/5040174m.jpg
    1921
  • /foto/5574/5574277m.jpg
    1921
  • /foto/6865/6865226m.jpg
    1921
  • /foto/7440/7440266m.jpg
    1921
  • /foto/6566/6566864m.jpg
    1921
  • /foto/398/398634m.jpg
    1922
  • /foto/285/285884m.jpg
    1924
  • /foto/7363/7363971m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/7565/7565447m.jpg
    1925 - 1935
  • /foto/209/209665m.jpg
    1928 - 1930
  • /foto/174/174624m.jpg
    1929
  • /foto/5577/5577319m.jpg
    1930
  • /foto/4857/4857181m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/201/201552m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/331/331816m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/381/381011m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/5583/5583080m.jpg
    1933
  • /foto/5556/5556586m.jpg
    1933 - 1935
  • /foto/7886/7886411m.jpg
    1934 - 1935
  • /foto/3775/3775548m.jpg
    1935
  • /foto/7628/7628883m.jpg
    1935 - 1937
  • /foto/83/83797m.jpg
    1935 - 1939
  • /foto/7946/7946093m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/134/134556m.jpg
    1935 - 1944
  • /foto/6046/6046528m.jpg
    1935 - 1944
  • /foto/212/212891m.jpg
    1935 - 1945
  • /foto/212/212930m.jpg
    1935 - 1945
  • /foto/7746/7746850m.jpg
    1936
  • /foto/183/183131m.jpg
    1936
  • /foto/7000/7000827m.jpg
    1936 - 1939
  • /foto/445/445488m.jpg
    1936 - 1942
  • /foto/426/426788m.jpg
    1938
  • /foto/6310/6310585m.jpg
    1938 - 1942
  • /foto/7137/7137594m.jpg
    1939
  • /foto/7746/7746865m.jpg
    1939
  • /foto/7746/7746868m.jpg
    1939
  • /foto/84/84242m.jpg
    1940
  • /foto/7630/7630088m.jpg
    1940
  • /foto/7108/7108320m.jpg
    1941
  • /foto/150/150497m.jpg
    1945
  • /foto/150/150504m.jpg
    1945
  • /foto/154/154007m.jpg
    1945
  • /foto/320/320930m.jpg
    1945
  • /foto/327/327872m.jpg
    1945
  • /foto/327/327873m.jpg
    1945
  • /foto/327/327637m.jpg
    1945
  • /foto/136/136346m.jpg
    1945
  • /foto/4203/4203628m.jpg
    1945 - 1947
  • /foto/4204/4204501m.jpg
    1945 - 1947
  • /foto/5612/5612572m.jpg
    1945 - 1947
  • /foto/436/436366m.jpg
    1955
  • /foto/6500/6500971m.jpg
    1955
  • /foto/87/87477m.jpg
    1955 - 1963
  • /foto/241/241231m.jpg
    1955 - 1965
  • /foto/6034/6034877m.jpg
    1957 - 1959
  • /foto/7152/7152864m.jpg
    1957 - 1962
  • /foto/133/133397m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/272/272738m.jpg
    1960 - 1968
  • /foto/297/297363m.jpg
    1960 - 1969
  • /foto/375/375602m.jpg
    1960 - 1969
  • /foto/375/375606m.jpg
    1960 - 1969
  • /foto/285/285568m.jpg
    1960 - 1970
  • /foto/5735/5735133m.jpg
    1962
  • /foto/102/102253m.jpg
    1963
  • /foto/5401/5401982m.jpg
    1963
  • /foto/5402/5402841m.jpg
    1963
  • /foto/5504/5504878m.jpg
    1963 - 1969
  • /foto/352/352442m.jpg
    1964
  • /foto/5733/5733067m.jpg
    1964
  • /foto/117/117472m.jpg
    1965
  • /foto/7137/7137440m.jpg
    1965
  • /foto/7850/7850091m.jpg
    1965
  • /foto/262/262347m.jpg
    1965 - 1970
  • /foto/264/264904m.jpg
    1965 - 1970
  • /foto/7554/7554077m.jpg
    1965 - 1970
  • /foto/6917/6917249m.jpg
    1966
  • /foto/6917/6917258m.jpg
    1966
  • /foto/360/360847m.jpg
    1967
  • /foto/5757/5757268m.jpg
    1967
  • /foto/150/150498m.jpg
    1967 - 1970
  • /foto/150/150506m.jpg
    1967 - 1970
  • /foto/320/320932m.jpg
    1967 - 1970
  • /foto/314/314573m.jpg
    1968 - 1971
  • /foto/6086/6086549m.jpg
    1969 - 1972
  • /foto/128/128126m.jpg
    1970
  • /foto/272/272104m.jpg
    1970
  • /foto/280/280155m.jpg
    1970
  • /foto/408/408501m.jpg
    1972 - 1976
  • /foto/7516/7516531m.jpg
    1972 - 1979
  • /foto/7516/7516532m.jpg
    1972 - 1979
  • /foto/7516/7516625m.jpg
    1972 - 1979
  • /foto/7520/7520724m.jpg
    1973
  • /foto/7520/7520725m.jpg
    1973
  • /foto/7310/7310998m.jpg
    1974 - 1978
  • /foto/5578/5578625m.jpg
    1975 - 1978
  • /foto/7931/7931453m.jpg
    1976
  • /foto/160/160706m.jpg
    1978
  • /foto/6915/6915468m.jpg
    1978
  • /foto/7153/7153230m.jpg
    1978
  • /foto/7278/7278766m.jpg
    1978
  • /foto/7493/7493852m.jpg
    1985
  • /foto/7493/7493444m.jpg
    1985
  • /foto/7493/7493445m.jpg
    1985
  • /foto/4052/4052370m.jpg
    1985 - 1989
  • /foto/157/157335m.jpg
    1989
  • /foto/85/85908m.jpg
    1996
  • /foto/85/85909m.jpg
    1996
  • /foto/7493/7493428m.jpg
    1996 - 2000
  • /foto/5456/5456075m.jpg
    2000
  • /foto/85/85725m.jpg
    2000
  • /foto/92/92268m.jpg
    2006
  • /foto/6238/6238329m.jpg
    2007
  • /foto/167/167465m.jpg
    2007
  • /foto/223/223999m.jpg
    2008
  • /foto/235/235008m.jpg
    2008
  • /foto/235/235010m.jpg
    2008
  • /foto/235/235012m.jpg
    2008
  • /foto/391/391182m.jpg
    2011
  • /foto/391/391183m.jpg
    2011
  • /foto/391/391403m.jpg
    2011
  • /foto/405/405111m.jpg
    2011
  • /foto/405/405114m.jpg
    2011
  • /foto/405/405118m.jpg
    2011
  • /foto/8067/8067600m.jpg
    2012
  • /foto/453/453217m.jpg
    2012
  • /foto/3226/3226970m.jpg
    2012
  • /foto/3323/3323132m.jpg
    2012
  • /foto/3753/3753094m.jpg
    2013
  • /foto/3989/3989586m.jpg
    2013
  • /foto/4696/4696141m.jpg
    2014
  • /foto/4696/4696302m.jpg
    2014
  • /foto/4702/4702929m.jpg
    2014
  • /foto/4702/4702935m.jpg
    2014
  • /foto/4703/4703169m.jpg
    2014
  • /foto/4703/4703170m.jpg
    2014
  • /foto/4705/4705085m.jpg
    2014
  • /foto/5117/5117796m.jpg
    2014
  • /foto/6405/6405291m.jpg
    2014
  • /foto/8065/8065674m.jpg
    2014
  • /foto/5492/5492973m.jpg
    2015
  • /foto/6419/6419160m.jpg
    2016
  • /foto/6419/6419178m.jpg
    2016
  • /foto/6007/6007991m.jpg
    2016
  • /foto/6008/6008576m.jpg
    2016
  • /foto/6008/6008729m.jpg
    2016
  • /foto/6065/6065655m.jpg
    2016
  • /foto/6065/6065657m.jpg
    2016
  • /foto/6095/6095887m.jpg
    2016
  • /foto/6096/6096983m.jpg
    2016
  • /foto/6113/6113673m.jpg
    2016
  • /foto/6113/6113674m.jpg
    2016
  • /foto/6335/6335737m.jpg
    2016
  • /foto/6107/6107730m.jpg
    2016
  • /foto/6169/6169712m.jpg
    2016
  • /foto/6169/6169937m.jpg
    2016
  • /foto/6402/6402222m.jpg
    2016
  • /foto/6770/6770757m.jpg
    2017
  • /foto/6771/6771009m.jpg
    2017
  • /foto/7254/7254495m.jpg
    2018
  • /foto/7303/7303043m.jpg
    2018
  • /foto/7301/7301458m.jpg
    2018
  • /foto/7301/7301461m.jpg
    2018
  • /foto/7302/7302745m.jpg
    2018
  • /foto/7947/7947814m.jpg
    2019
  • /foto/8028/8028641m.jpg
    2019

Muzeum Śląska Opolskiego

Poprzednie: Dom nr 7 Strona Główna Następne: Sklep Vinsar - Armatura sanitarna, technika grzewcza


Danuta B. | 2018-03-21 20:37:50
Cuda dziś!
T.Rex | 2018-03-21 20:56:55
Dubel: .
foxi | 2018-03-21 21:10:10
Poprzednie dałem do usunięcia. Zostanie to dziś zamieszczone.
McAron | 2018-05-08 11:09:50
Tutaj na stronie 38 jest napisane, że zdjęcie to przedstawia skrzyżowanie
T.Rex | 2018-05-10 12:06:27
I jest to kolejny dowód na to, że media kłamią :))
McAron | 2018-05-11 15:57:35
Jak dla mnie wskaźniki na zdjęciu niewiele udowadniają. Równie dobrze może pasować do skrzyżowania z "mediów" ;)
T.Rex | 2018-05-12 15:49:18
Wskaźniki na zdjęciu faktycznie niewiele pokazują, moim zdaniem są błędne i niepotrzebne, miejsce zostało zlokalizowane wcześniej na innej podstawie. Piszesz że pasuje do lokalizacji podanej przez media, przyjrzyj się cieniom, gdyby to była ul. Osmańczyka słońce musiało by świecić od strony północno-wschodniej, a pod tą szerokością geograficzną jest to niemożliwe ;-)
McAron | 2018-05-12 19:54:45
Cieni i ustawienia geograficznego obiektów nigdy nie brałem pod uwagę. Szacun!
foxi | 2019-05-25 10:34:52
Dzisiaj w sobotę 25 maja od 11.00 w sentymentalną podróż po Krakowskiej zabiera nas arch. Andrzej Hamada. Zbiórka pod ratuszem ;-)
foxi | 2019-05-25 17:12:18
Filmik na