Rajaserze - dwie uwagi praktyczne - jak zakładasz obiekt na linii kolejowej staraj się przypisać go do miejscowości w pierwszym przypisaniu (drugie to linia). Nie zawsze jest to możliwe (obiekt poza terenem zabudowanym) i nie zawsze jest to konieczne (obiekt bez adresu, lub nieistotny np. jakiś magazyn), ale to ułatwia potem oznaczenie go na mapie, jak również sortowanie na liście po dodaniu do niego zdjęcia. Druga sprawa to znaczniki - dla obiektów kolejowych formatka znacznika na mapie wymaga uwagi, gdyż w standardzie zaproponuje zoom minimalny na poziomie 9, zamiast 16 jak to jest przy obiekcie w mieście. Musisz uważać na to, bo jak dodajesz znaczniki z takim zoom min. to potem drobne obiekty pokazują się na poziomie mapy państwa. I jeszcze niuans - nazwy obiektów kolejowych - w naszym ABC masz rozpisane jak nazywać mosty i wiadukty tak żeby można było je szybko znaleźć w wyszukiwarce. Uwagi te są ogólne, ale że akurat trafiło na Twoje zdjęcie i obiekt, to adresuję je do Ciebie.
Myślę, że ugruntowane (także w praktyce naszego portalu) jest określanie wiaduktu w zależności od drogi (też 'drogi' kolejowej), która po wiadukcie przekracza jakąś przeszkodę. A określenie przeszkody ma swoje miejsce w nazwie obiektu; w tym przypadku wg mnie konsekwentnie powinno być " Wiadukt drogowy ( (Domanów - LK 302)".