MENU
Wygodna droga spacerowa prowadząca do głównych atrakcji Karpacza, jak Wang, zapora na Łomnicy. Następna klatka to Młyn Miłości w Bierutowicach. Na tym zdjęciu widać jakiś obiekt z kamienia, może nie istnieje, wtedy zdjęcie miałoby rację bytu.
górski | 2018-01-04 00:44:04
Panienka stoi na ul.Odrodzenia, za jej plecami na odległym zakręcie asfaltu kryje się "FWP Urocza" (po lewej), "FWP Bałtyk" (po prawej), kamienna ściana po jej lewej ręce to Odrodzenia nr 36 "Kamieńczyk" - Ośrodek Szkoleniowy Zakładu Doskonalenia Zawodowego z Wrocławia, czyli za 30 metrów posiadaczka kokardy dojdzie do skrzyżowania z ul. Szkolną (na prawo od kadru) i stromym skrótem w kierunku Wangu (na lewo od kadru). Na lewo także nie widać zatoczki przystanku PKS dla pojazdów w kierunku Jeleniej Góry. Pojazdy przyjeżdżające z Jeleniej Góry zatrzymywały się dokładnie na wylocie ul.Szkolnej, co rano zimą było dosyć wesołe. Kto miał narty to je zapinał i na krechę zjeżdżał do szkoły, reszta zjeżdżała na butach. Wyścigi były piękne! Nieistotnym drobiazgiem była konieczność wpisania się w 10 metrowy prześwit między transformatorem a pierwszym stalowym kratowym słupem energetycznym przy szybkościach olimpijskich. :)) Jakoś nikt sobie krzywdy nie zrobił, zresztą nawet karetka nie miała by jak dojechać. Za drzewem po prawej obecnie jest zatoczka dla autobusów jadących z Jeleniej Góry.

Dodał: Danuta B.° - Data: 2018-01-03 20:47:01 - Odsłon: 2096
Lata 1958-1959

  • /foto/189/189007m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/272/272067m.jpg
    1900 - 1921
  • /foto/108/108717m.jpg
    1900 - 1930
  • /foto/108/108854m.jpg
    1900 - 1930
  • /foto/4064/4064307m.jpg
    1905 - 1907
  • /foto/252/252586m.jpg
    1905 - 1911
  • /foto/3778/3778537m.jpg
    1905 - 1915
  • /foto/439/439714m.jpg
    1908
  • /foto/7267/7267974m.jpg
    1908
  • /foto/7322/7322229m.jpg
    1909 - 1911
  • /foto/6448/6448981m.jpg
    1910
  • /foto/186/186742m.jpg
    1910 - 1913
  • /foto/4969/4969867m.jpg
    1910 - 1913
  • /foto/6181/6181350m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/81/81538m.jpg
    1911
  • /foto/4296/4296172m.jpg
    1911
  • /foto/10769/10769851m.jpg
    1911
  • /foto/298/298887m.jpg
    1913 - 1915
  • /foto/8445/8445808m.jpg
    1914 - 1918
  • /foto/297/297687m.jpg
    1914 - 1920
  • /foto/249/249785m.jpg
    1915 - 1920
  • /foto/3454/3454326m.jpg
    1915 - 1920
  • /foto/258/258610m.jpg
    1915 - 1925
  • /foto/110/110602m.jpg
    1920
  • /foto/245/245799m.jpg
    1920
  • /foto/246/246271m.jpg
    1920 - 1925
  • /foto/79/79629m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/191/191291m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/258/258603m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/366/366957m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/267/267816m.jpg
    1920 - 1932
  • /foto/6179/6179888m.jpg
    1920 - 1935
  • /foto/109/109828m.jpg
    1920 - 1945
  • /foto/126/126456m.jpg
    1920 - 1945
  • /foto/3696/3696699m.jpg
    1925 - 1928
  • /foto/246/246285m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/10677/10677172m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/435/435650m.jpg
    1925 - 1940
  • /foto/7317/7317226m.jpg
    1925 - 1940
  • /foto/6975/6975926m.jpg
    1929
  • /foto/259/259694m.jpg
    1930
  • /foto/6388/6388008m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/191/191281m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/341/341473m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/5856/5856011m.jpg
    1935
  • /foto/196/196935m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/4287/4287778m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/6186/6186550m.jpg
    1935 - 1945
  • /foto/9405/9405153m.jpg
    1938 - 1940
  • /foto/9605/9605017m.jpg
    1938 - 1942
  • /foto/9759/9759980m.jpg
    1939
  • /foto/8507/8507083m.jpg
    1941
  • /foto/439/439942m.jpg
    1949
  • /foto/10844/10844201m.jpg
    1950 - 1960
  • /foto/10844/10844409m.jpg
    1950 - 1960
  • /foto/3657/3657035m.jpg
    1951
  • /foto/8107/8107955m.jpg
    1951
  • /foto/6764/6764237m.jpg
    1956 - 1962
  • /foto/3276/3276782m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/370/370948m.jpg
    1960 - 1968
  • /foto/6181/6181388m.jpg
    1960 - 1970
  • /foto/10861/10861079m.jpg
    1960 - 1970
  • /foto/7046/7046191m.jpg
    1961
  • /foto/6478/6478239m.jpg
    1965
  • /foto/9664/9664336m.jpg
    1965
  • /foto/8687/8687238m.jpg
    1965
  • /foto/324/324536m.jpg
    1966
  • /foto/4106/4106981m.jpg
    1967
  • /foto/5192/5192031m.jpg
    1968
  • /foto/5435/5435084m.jpg
    1968
  • /foto/439/439311m.jpg
    1970
  • /foto/439/439429m.jpg
    1970
  • /foto/439/439494m.jpg
    1970
  • /foto/439/439496m.jpg
    1970
  • /foto/4656/4656141m.jpg
    1970
  • /foto/190/190272m.jpg
    1971
  • /foto/302/302570m.jpg
    1974
  • /foto/4127/4127530m.jpg
    1976
  • /foto/7482/7482771m.jpg
    1976
  • /foto/7482/7482772m.jpg
    1976
  • /foto/7496/7496090m.jpg
    1976
  • /foto/7496/7496151m.jpg
    1976
  • /foto/7496/7496152m.jpg
    1976
  • /foto/9101/9101112m.jpg
    1984
  • /foto/5324/5324592m.jpg
    2013
  • /foto/5529/5529997m.jpg
    2015
  • /foto/6580/6580954m.jpg
    2017
  • /foto/9310/9310358m.jpg
    2017
  • /foto/8518/8518848m.jpg
    2017
  • /foto/8722/8722837m.jpg
    2017
  • /foto/7232/7232905m.jpg
    2018
  • /foto/8237/8237340m.jpg
    2019
  • /foto/8238/8238773m.jpg
    2019
  • /foto/8992/8992261m.jpg
    2019
  • /foto/9378/9378693m.jpg
    2021

Danuta B. - zbiory prywatne

Poprzednie: Zakład przeróbczy (dawny) Strona Główna Następne: Dom nr 1a


ragnar | 2018-01-03 21:03:47
Jaka klatka była wcześniej? Droga do Wangu to raczej nie będzie, do dziś pozostała na niej kostka brukowa.
wilk.wroclaw | 2018-01-03 21:16:32
Być może jest to ulica Linowa - faktycznie można nią dojść z centrum Karpacza do Wangu - . W tym miejscu mógł być jakiś postój dla autobusów/samochodów z turystami - zwracają uwagi liczne plamy oleju, tylko w tym miejscu, oraz nie rozmyte - zostały po zatrzymanym pojeździe, który nie był w ruchu.
Danuta B. | 2018-01-03 21:17:33
Niestety, poprzednia klatka z zupełnie innego dnia. Karpacz rozpoczyna się tą drogą, kolejno Młyn, Stokrotka, zapora i Wang. Rodzice ze znajomymi nie byli turystami - panie w pięknych sukniach i nowych butach:). Widać, ze to łatwa droga od parkingu.
górski | 2018-01-04 00:44:04
Panienka stoi na ul.Odrodzenia, za jej plecami na odległym zakręcie asfaltu kryje się "FWP Urocza" (po lewej), "FWP Bałtyk" (po prawej), kamienna ściana po jej lewej ręce to Odrodzenia nr 36 "Kamieńczyk" - Ośrodek Szkoleniowy Zakładu Doskonalenia Zawodowego z Wrocławia, czyli za 30 metrów posiadaczka kokardy dojdzie do skrzyżowania z ul. Szkolną (na prawo od kadru) i stromym skrótem w kierunku Wangu (na lewo od kadru). Na lewo także nie widać zatoczki przystanku PKS dla pojazdów w kierunku Jeleniej Góry. Pojazdy przyjeżdżające z Jeleniej Góry zatrzymywały się dokładnie na wylocie ul.Szkolnej, co rano zimą było dosyć wesołe. Kto miał narty to je zapinał i na krechę zjeżdżał do szkoły, reszta zjeżdżała na butach. Wyścigi były piękne! Nieistotnym drobiazgiem była konieczność wpisania się w 10 metrowy prześwit między transformatorem a pierwszym stalowym kratowym słupem energetycznym przy szybkościach olimpijskich. :)) Jakoś nikt sobie krzywdy nie zrobił, zresztą nawet karetka nie miała by jak dojechać. Za drzewem po prawej obecnie jest zatoczka dla autobusów jadących z Jeleniej Góry.
YouPiter | 2018-01-04 08:35:12
Panienka to zapewne mała Danusia :)
górski | 2018-01-04 00:53:07
Ujęcie 30m wcześniej (inne są w drugą stronę)