MENU
Dzierżoniów, kondukt pogrzebowy (zapewne milicjanta)...

Dodał: maras - Administrator° - Data: 2017-10-27 12:05:50 - Odsłon: 1043
Rok 1963

  • /foto/14/14152m.jpg
    1900
  • /foto/213/213565m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/194/194319m.jpg
    1912
  • /foto/67/67464m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/3475/3475510m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/3263/3263771m.jpg
    1935
  • /foto/7427/7427246m.jpg
    1935
  • /foto/7432/7432001m.jpg
    1935
  • /foto/5333/5333461m.jpg
    1935 - 1942
  • /foto/7128/7128455m.jpg
    1946
  • /foto/4843/4843249m.jpg
    1947
  • /foto/4557/4557902m.jpg
    1960 - 1970
  • /foto/5076/5076244m.jpg
    1979
  • /foto/8720/8720936m.jpg
    1979
  • /foto/8720/8720938m.jpg
    1979
  • /foto/8720/8720940m.jpg
    1979
  • /foto/8738/8738363m.jpg
    1979
  • /foto/443/443827m.jpg
    1982
  • /foto/313/313581m.jpg
    2009
  • /foto/4285/4285500m.jpg
    2009
  • /foto/321/321196m.jpg
    2010
  • /foto/417/417103m.jpg
    2011
  • /foto/3917/3917219m.jpg
    2011
  • /foto/3917/3917222m.jpg
    2011
  • /foto/4063/4063758m.jpg
    2013
  • /foto/6625/6625720m.jpg
    2014
  • /foto/6627/6627206m.jpg
    2014
  • /foto/4573/4573748m.jpg
    2014
  • /foto/4573/4573753m.jpg
    2014
  • /foto/4573/4573756m.jpg
    2014
  • /foto/5009/5009168m.jpg
    2014
  • /foto/5009/5009173m.jpg
    2014
  • /foto/5451/5451942m.jpg
    2015
  • /foto/7721/7721516m.jpg
    2015
  • /foto/5569/5569022m.jpg
    2015
  • /foto/5569/5569023m.jpg
    2015
  • /foto/5703/5703988m.jpg
    2015
  • /foto/5991/5991503m.jpg
    2015
  • /foto/6651/6651293m.jpg
    2017
  • /foto/8285/8285994m.jpg
    2019
  • /foto/8285/8285995m.jpg
    2019

Aukcje internetowe

Poprzednie: ul. Skrajna Strona Główna Następne: ul. Partynicka


Krzysztof Bach | 2017-10-28 15:59:52
Czy to na pewno Dzierżoniów?
maras - Administrator | 2017-10-28 17:37:13
Tak opisano na aukcji..., ale wiadomo...
gpkasa | 2017-10-31 11:02:36
Na aukcjach jest kilka zdjęć tego samego użytkownika, który twierdzi, że to Dzierżoniów. Moim zdaniem nie. Napisałem do wystawcy po czym stwierdził, że to akurat Dzierżoniów ale nie odpisał jak na razie.
zamor | 2018-02-27 19:12:39 | edytowany: 2018-02-27 19:18:37
Z pewnością nie jest to Dzierżoniów, ludzie idą na nogach, a więc musi być blisko cmentarz, chyba że idą do kościoła na nowowiejskiej to mógłby być domek na ulicy brzegowej 147.
maras - Administrator | 2018-02-28 02:21:48
Biorąc pod uwagę czasy i formację, to raczej pogrzeb był świecki...
wito | 2018-02-28 12:51:05
Po prawej rzeczka, idą po moście?
Krzysztof Bach | 2020-06-22 12:52:02
Z bardzo dużym prawdopodobieństwem jest to ulca Batalionów Chłopskich a kondukt idzie po moście koło młyna. Spojrzenie od Prochowej na most .
Seegreg | 2020-07-05 08:45:01
Ale po co mieliby tak krążyć z tą trumną? W okolicy nie ma ani cmentarza, ani kościoła. Okolica co prawda trochę przypomina tamte rejony, ale taka barierka? To chyba jednak nie jest Dzierżoniów
Krzysztof Bach | 2020-07-05 11:21:07
Batalionów, Staszica i Słowicza, Zwycięzców i Struga to były ulice gdzie mogli mieszkać od wojny najważniejsze osoby miasta. Kondukt idzie do kościoła Św. Jerzego albo na cmentarz na Wrocławskiej. Zdjęcie zrobione z dachu portierni młyna którą widać na zdjęciu gdzie widać również barierki. Układ ulic widać na planie .
maras - Administrator | 2020-07-05 11:30:07
Czyli Batalionów będzie dobrym przypisaniem?
Krzysztof Bach | 2020-07-05 13:33:25
Tak na 99,9 będzie dobre. :-)
Seegreg | 2020-07-09 06:32:11
Tymi barierkami mnie przekonałeś. Także chyba widać ścianę szczytową budynku nr 7 z wycinku planu, który podlinkowałeś. Gratuluję wytrwałości! :)
Krzysztof Bach | 2020-07-09 13:54:52
Udało się. Tylko dlatego że w między czasie ukazało się na portalu zdjęcie z barierkami. Zapraszam do innych nierozpoznanych. :-)