![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Stacja z przystankiem osobowym powstała w 1936 roku w miejscu dotychczasowej ładowni towarowej (wapień). Stacja ma tylko jeden główny dodatkowy i rozbudowaną bocznicę zakładów wapienniczych - 3 tory zdawczo-odbiorcze oraz kilka torów ładunkowych. Trzy tory odgałęziają się dalej, w kierunku wschodniej części zakładu (ok. 1 km). Część pasażerską stacji stanowią ją dwa jednokrawędziowe perony. Ruch pociągów prowadzą nastawnie Gd i Gd1 z urządzeniami mechanicznymi, scentralizowanymi z sygnalizacją świetlną. ...
Stacja z przystankiem osobowym powstała w 1936 roku w miejscu dotychczasowej ładowni towarowej (wapień). Stacja ma tylko jeden główny dodatkowy i rozbudowaną bocznicę zakładów wapienniczych - 3 tory zdawczo-odbiorcze oraz kilka torów ładunkowych. Trzy tory odgałęziają się dalej, w kierunku wschodniej części zakładu (ok. 1 km). Część pasażerską stacji stanowią ją dwa jednokrawędziowe perony. Ruch pociągów prowadzą nastawnie Gd i Gd1 z urządzeniami mechanicznymi, scentralizowanymi z sygnalizacją świetlną. Z nastawni dysponującej obsługiwane są rogatki na przejeździe na ul. Dworcowej. Na bocznicy wszystkie rozjazdy bocznicowe przestawiane są ręcznie. (moose - różne źródła)
Pokaż więcej
Pokaż mniej
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() |
||
|
||
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
||
---|---|---|---|