Dokumentacja przebudowy jest w sieci i waży ponad 500 MB. Może jakiś lokalny miłośnik tramwajów przekopie się przez to i odkryje co ma stać się z szynami. Przy okazji- dopisałem do ulicy Wrocławskiej.
Z ogłoszenia o przetargu: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia: (…) Zamówienie obejmuje: 1. Przebudowę ulic na pow. ok. 6730 m2 , w tym wykonanie następujących robót: (…) 2) w części drogowej:
a) przebudowę jezdni i chodników z budową zatok postojowych ul. Wrocławskiej długość ok. 294 m, wykonanie nawierzchni z kostki granitowej i płyt kamiennych, z częściowym wykorzystaniem materiałów z rozbiórki wraz z wbudowaniem torów tramwajowych na wskazanym w dokumentacji projektowej odcinku ulicy, (…)
Na części rysunkowej jest mowa bodajże o "atrapie torów tramwajowych". Trudno powiedzieć jak to do końca rozumieć. Tak czy inaczej - ostatni tak duży widoczny ślad legnickich tramwajów kończy się. Zostanie ogryzek, który po "przełożeniu" będzie tylko atrapą. Dobre i to, choć... Biorąc pod uwagę znikomy ruch na tym odcinku Wrocławskiej można było pokusić się o pozostawienie dłuższego odcinka torów... Zobaczymy jak wyjdzie realizacja.