MENU
 Zobacz to zdjęcie w artykule (1) 
Wąwóz został wydrążony w skale, to było ogromne przedsięwzięcie. Kruszące i obsypujące się ściany wąwozu stanowiły zagrożenie dla kursujących pociągów. Tu koło stacji Srebrna Góra Twierdza wąwóz poszerzono i ułożono drugi tor. Służył do zmiany położenia lokomotywy względem składu - parowóz zawsze był od strony spadku terenu.

Dodał: Danuta B.° - Data: 2006-02-02 20:39:37 - Odsłon: 9439
Lata 1903-1934


  • /foto/292/292319m.jpg
    1903 - 1904
  • /foto/292/292473m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/6883/6883815m.jpg
    1909
  • /foto/295/295033m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/5494/5494715m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/9644/9644445m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/3735/3735715m.jpg
    1920 - 1935
  • /foto/4598/4598635m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/4302/4302138m.jpg
    1926
  • /foto/292/292654m.jpg
    1930 - 1933
  • /foto/126/126924m.jpg
    2005
  • /foto/297/297862m.jpg
    2009
  • /foto/4768/4768423m.jpg
    2014
  • /foto/4768/4768433m.jpg
    2014
  • /foto/5423/5423978m.jpg
    2015
  • /foto/6410/6410787m.jpg
    2016

Aukcje internetowe

Poprzednie: Przystanek kolejowy Trzebnica-Zdrój (nie istnieje) Strona Główna Następne: Otoczenie kościoła


Sylwek | 2011-06-11 22:01:17
Jakże to miejsce wygląda teraz inaczej .W niektórych miejscach gruz skalny nasypał kilkumetrowe wzniesienia.