Kolejka rozpoczynała bieg przy linii normalnotorowej na stacji Gierałtów-Wykroty, gdzie znajdował się garaż dla obsługi i lokomotyw., przechodziła przez drogę Wykroty-Nowogrodziec, by po przejechaniu krótkiego odcinka polami dołączyć do drogi krajowej 94 prowadzącej przez ok. 2 km do cegielni położnoej w Czernej. Prawdopodobnie na początku lat 2000-cznych kolejka jeszcze działala. Cegielnia Czerna wraz z kolejką i rampą załadunkową na wagony normalnotorowe należała do Bolesławieckich Zakładów Materiałów ...
Kolejka rozpoczynała bieg przy linii normalnotorowej na stacji Gierałtów-Wykroty, gdzie znajdował się garaż dla obsługi i lokomotyw., przechodziła przez drogę Wykroty-Nowogrodziec, by po przejechaniu krótkiego odcinka polami dołączyć do drogi krajowej 94 prowadzącej przez ok. 2 km do cegielni położnoej w Czernej. Prawdopodobnie na początku lat 2000-cznych kolejka jeszcze działala. Cegielnia Czerna wraz z kolejką i rampą załadunkową na wagony normalnotorowe należała do Bolesławieckich Zakładów Materiałów Ogniortwałych. Rozstaw szyn kolejki 750 mm (moose)
Pokaż więcej
Pokaż mniej
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
||
Kolej wąskotorowa cegielni Czerna na innych fotografiach | ||