Pierwotnie stacja z ładownią - tor główny i tor boczny wraz z torem do rampy czołowej. Na stacji znajdował się magazyn drewna z tartaku, plac składowy, budynek niewielkiego parterowego dworca i magazynu ekspedycji. Po wojnie zredukowano funkcję posterunku do przystanku. Nazwa przystanku niespójna z nazwą wsi Lipna oraz wsi Dobrzyń, dla której był to wspólny przystanek. Pociągi z Sanic zlikwidowano na początku lat 80., choć jeszcze pod koniec lat 70. LWP zmodernizowało nawierzchnię torową z Przewozu ...
Pierwotnie stacja z ładownią - tor główny i tor boczny wraz z torem do rampy czołowej. Na stacji znajdował się magazyn drewna z tartaku, plac składowy, budynek niewielkiego parterowego dworca i magazynu ekspedycji. Po wojnie zredukowano funkcję posterunku do przystanku. Nazwa przystanku niespójna z nazwą wsi Lipna oraz wsi Dobrzyń, dla której był to wspólny przystanek. Pociągi z Sanic zlikwidowano na początku lat 80., choć jeszcze pod koniec lat 70. LWP zmodernizowało nawierzchnię torową z Przewozu do Sanic w celu utworzenia zastępczej przeprawy przez Nysę Łużycką. Na d. przystanku zachowała się ruina magazynu. (moose)
Pokaż więcej
Pokaż mniej
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
||