MENU
Tyle zostało z linii kolejowej Szczawienko - Mezimesti, ta dróżka to niegdyś tor, pozostały podkłady. W miejscu garażu także szły torowiska. Za nami nieistniejąca bocznica szybu Tytus.

Dodał: ragnar° - Data: 2006-09-04 22:29:42 - Odsłon: 5801
01 maja 2006


Ładownię otwarto 30 listopada 1877 roku.

Ruch pociągów na stacji Biały Kamień prowadzony był z nastawni BK w budynku dworca i z nastawni wykonawczej BK1 na zachodnim wyjeździe ze stacji.

  • /foto/67/67755m.jpg
    1906
  • /foto/8689/8689044m.jpg
    1908 - 1910
  • /foto/6519/6519877m.jpg
    1910 - 1912
  • /foto/241/241540m.jpg
    1910 - 1913
  • /foto/296/296585m.jpg
    1910 - 1913
  • /foto/4079/4079977m.jpg
    1914
  • /foto/269/269519m.jpg
    1915 - 1919
  • /foto/335/335189m.jpg
    1920 - 1925
  • /foto/3590/3590746m.jpg
    1942
  • /foto/8699/8699977m.jpg
    1992
  • /foto/142/142442m.jpg
    2007
  • /foto/5234/5234761m.jpg
    2015
  • /foto/5644/5644771m.jpg
    2015
  • /foto/5644/5644827m.jpg
    2015
  • /foto/5644/5644834m.jpg
    2015
  • /foto/7629/7629248m.jpg
    2018
  • /foto/7628/7628691m.jpg
    2018
  • /foto/7628/7628695m.jpg
    2018
  • /foto/7628/7628698m.jpg
    2018
  • /foto/7628/7628706m.jpg
    2018
  • /foto/7628/7628736m.jpg
    2018
  • /foto/9171/9171224m.jpg
    2021

ragnar°

Poprzednie: Budynek nr 158
Biura palmiarni
Strona Główna Następne: Wałbrzyskie Zakłady Koksownicze VICTORIA


W.W. | 2006-09-05 01:03:49
Bardzo przykra fotografia. Mi się to trochę kojarzy z drogami i akweduktami, zarastającymi po upadku Rzymu...