MENU
Panorama Karpacza, ciekawostką jest niemiecki opis "Blick nach dem Eulengebirge", co stanowi oczywisty błąd...

Dodał: maras - Administrator° - Data: 2016-04-11 22:08:20 - Odsłon: 1176
Lata 1899-1901

  • /foto/316/316213m.jpg
    1895 - 1900
  • /foto/6253/6253612m.jpg
    1895 - 1910
  • /foto/3306/3306918m.jpg
    1897
  • /foto/53/53528m.jpg
    1898 - 1900
  • /foto/4125/4125153m.jpg
    1900
  • /foto/357/357791m.jpg
    1900 - 1907
  • /foto/7742/7742349m.jpg
    1900 - 1908
  • /foto/4020/4020794m.jpg
    1900 - 1909
  • /foto/265/265400m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/3541/3541237m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/254/254722m.jpg
    1900 - 1915
  • /foto/105/105130m.jpg
    1901
  • /foto/85/85457m.jpg
    1905
  • /foto/105/105132m.jpg
    1905
  • /foto/3378/3378460m.jpg
    1905
  • /foto/4411/4411857m.jpg
    1905 - 1907
  • /foto/6211/6211752m.jpg
    1905 - 1908
  • /foto/3815/3815321m.jpg
    1905 - 1915
  • /foto/5353/5353440m.jpg
    1906
  • /foto/5990/5990382m.jpg
    1906
  • /foto/6016/6016218m.jpg
    1907
  • /foto/432/432379m.jpg
    1907
  • /foto/4165/4165389m.jpg
    1908
  • /foto/7206/7206316m.jpg
    1908 - 1909
  • /foto/4287/4287393m.jpg
    1909
  • /foto/8309/8309351m.jpg
    1909
  • /foto/3275/3275808m.jpg
    1910
  • /foto/272/272068m.jpg
    1910 - 1918
  • /foto/5365/5365868m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/3701/3701396m.jpg
    1910 - 1925
  • /foto/219/219180m.jpg
    1910 - 1939
  • /foto/4780/4780453m.jpg
    1911
  • /foto/5243/5243176m.jpg
    1912
  • /foto/347/347118m.jpg
    1914 - 1925
  • /foto/5539/5539192m.jpg
    1915
  • /foto/3815/3815302m.jpg
    1915 - 1920
  • /foto/21/21466m.jpg
    1920
  • /foto/299/299228m.jpg
    1920
  • /foto/5351/5351714m.jpg
    1920
  • /foto/206/206900m.jpg
    1920 - 1924
  • /foto/436/436107m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/3454/3454338m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/3486/3486485m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/3507/3507876m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/5022/5022723m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/266/266928m.jpg
    1920 - 1933
  • /foto/333/333708m.jpg
    1920 - 1935
  • /foto/6179/6179772m.jpg
    1920 - 1935
  • /foto/219/219296m.jpg
    1920 - 1939
  • /foto/230/230922m.jpg
    1920 - 1939
  • /foto/230/230924m.jpg
    1920 - 1939
  • /foto/222/222150m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/222/222151m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/222/222153m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/4082/4082370m.jpg
    1920 - 1945
  • /foto/3701/3701335m.jpg
    1922
  • /foto/4578/4578705m.jpg
    1925 - 1935
  • /foto/6187/6187716m.jpg
    1925 - 1935
  • /foto/109/109359m.jpg
    1925 - 1940
  • /foto/222/222128m.jpg
    1925 - 1940
  • /foto/7257/7257776m.jpg
    1926
  • /foto/135/135690m.jpg
    1926 - 1939
  • /foto/6222/6222237m.jpg
    1929
  • /foto/252/252047m.jpg
    1930
  • /foto/448/448803m.jpg
    1930
  • /foto/196/196934m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/258/258898m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/3483/3483812m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/3506/3506863m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/3514/3514759m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/3777/3777833m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/220/220241m.jpg
    1930 - 1939
  • /foto/230/230546m.jpg
    1930 - 1939
  • /foto/246/246093m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/284/284723m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/5067/5067782m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/5084/5084087m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/6267/6267170m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/7477/7477729m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/8282/8282666m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/45/45682m.jpg
    1930 - 1945
  • /foto/47/47827m.jpg
    1930 - 1945
  • /foto/230/230915m.jpg
    1932
  • /foto/315/315620m.jpg
    1932 - 1938
  • /foto/4924/4924409m.jpg
    1933 - 1939
  • /foto/3534/3534585m.jpg
    1934
  • /foto/3716/3716292m.jpg
    1934
  • /foto/110/110585m.jpg
    1935
  • /foto/105/105405m.jpg
    1936
  • /foto/3605/3605470m.jpg
    1936
  • /foto/3694/3694101m.jpg
    1936

Aukcje internetowe

Poprzednie: Droga węglowa Wałbrzych - Malczyce Strona Główna Następne: Muzeum Teatru im. Henryka Tomaszewskiego


Hellrid | 2016-04-12 20:23:54
Marek popraw sobie opis, bo niemiecki widać jest teoretycznie też błędny, w zamyśle chodziło pewnie o Eulengrund - o Sowią Dolinę.
ragnar - Administrator | 2016-04-12 20:58:31
Stad też ten dawny obiekt Ogólnie pocztówka z takim błędem sporo jest warta.