MENU
Parowóz ze składem osobowym, wyrusza w kierunku Wojcieszowa.

Dodał: t.ziemlicki@wp.pl° - Data: 2016-01-14 12:06:18 - Odsłon: 834
29 kwietnia 1995


  • /foto/4801/4801201m.jpg
    1895
  • /foto/3791/3791398m.jpg
    1897
  • /foto/303/303377m.jpg
    1898
  • /foto/425/425858m.jpg
    1898 - 1900
  • /foto/4336/4336530m.jpg
    1900
  • /foto/7793/7793587m.jpg
    1900
  • /foto/370/370428m.jpg
    1900 - 1905
  • /foto/5885/5885554m.jpg
    1900 - 1905
  • /foto/4710/4710555m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/188/188955m.jpg
    1900 - 1945
  • /foto/429/429761m.jpg
    1901
  • /foto/4802/4802530m.jpg
    1906
  • /foto/426/426010m.jpg
    1908 - 1910
  • /foto/3949/3949337m.jpg
    1910 - 1925
  • /foto/7028/7028298m.jpg
    1914
  • /foto/5885/5885583m.jpg
    1914 - 1918
  • /foto/3479/3479378m.jpg
    1921
  • /foto/311/311763m.jpg
    1934
  • /foto/5396/5396336m.jpg
    1935 - 1938
  • /foto/6796/6796356m.jpg
    1940
  • /foto/8012/8012882m.jpg
    1962
  • /foto/57/57229m.jpg
    2005
  • /foto/57/57231m.jpg
    2005
  • /foto/220/220521m.jpg
    2008
  • /foto/375/375839m.jpg
    2010
  • /foto/386/386504m.jpg
    2011
  • /foto/386/386508m.jpg
    2011
  • /foto/406/406235m.jpg
    2011
  • /foto/406/406236m.jpg
    2011
  • /foto/406/406237m.jpg
    2011
  • /foto/3399/3399778m.jpg
    2011
  • /foto/3506/3506781m.jpg
    2012
  • /foto/6930/6930635m.jpg
    2012
  • /foto/4987/4987804m.jpg
    2014
  • /foto/6814/6814707m.jpg
    2017
  • /foto/6814/6814708m.jpg
    2017
  • /foto/6814/6814709m.jpg
    2017
  • /foto/6814/6814719m.jpg
    2017
  • /foto/6814/6814720m.jpg
    2017
  • /foto/6800/6800255m.jpg
    2017
  • /foto/6800/6800260m.jpg
    2017

inne

Poprzednie: Kamienica nr 61-62 (Pod Złotym Psem) Strona Główna Następne: Spotkanie LXIV (noworoczne) - 10 stycznia 2016


SP32 | 2019-05-25 12:38:18
Nieprawidłowe datowanie - parowóz Tr5-65 został odbudowany i przywrócony do eksploatacji w połowie 1994 roku. Na zdjęciu jest zapewne pociąg specjalny.
Iras (Legzol) | 2019-05-25 13:10:15
Niekoniecznie specjalny. W 1985 r. taki skład (dwa wagony zwane potocznie "tramwajami") jeździł na trasie Zielona Góra - Marciszów (przez Chojnów, Złotoryję). Na zdjęciu zastanawia mnie wskazanie semafora wyjazdowego.
moose (administrator) | 2019-05-25 16:13:22
Irku - to "sonderzug". Zauważ że za 102A jest jedna "klasa". W sumie lepiej będziesz wiedział co tu kursowało przed SA102. Zdjęcie zrobione 29 kwietnia 1995 r. (prośba do Tadeusza o zmianę datowania). To już była końcówka ruchu na linii 312. Skład pewnie pozował, a może już nie było dyżurnego?
Iras (Legzol) | 2019-05-25 23:59:38
A jednak "sonderzug" :) Przy tym datowaniu jest to możliwe (brak dyżurnego), a z tego ujęcia trudno jest wypatrzeć czy na semaforach są białe krzyże. A "klasę" zauważyłem i nie jestem nim zdziwiony, bo czasami takowy doczepiali.
SP32 | 2019-05-26 23:56:00
Moje wątpliwości co do daty wzbudziła seria lokomotywy. Chociaż serię Tr5 eksploatowano m.in. w MD Legnica to całkowite zakończenie eksploatacji nastąpiło znacznie wcześniej. W latach siedemdziesiątych na tej linii królowały legnickie Ok1, które już w drugiej połowie tej dekady były stopniowo wypierane przez SP42 z tej samej szopy. Składy niemal w całości stanowiły również legnickie zestawy piętrowe Bhp. Niewielkim urozmaiceniem na odcinku Marciszów - Świerzawa były lokomotywy z MD Jelenia Góra - Tkt48, Ty2 i SP45 z ryflakami lub klasami (jedna para). Jeżeli kogoś to interesuje to postaram się odpowiedzieć na pytania dotyczące obsługi trakcyjnej w DDOKP w latach 70 i 80 na podstawie ówczesnych wydawnictw służbowych.
t.ziemlicki@wp.pl | 2019-05-25 16:20:38
Ok. Datowanie poprawione