MENU
Widok od południowo-zachodniej strony na ukończoną budowę wiaduktu nad ulicą Grabiszyńską . Wcześniejszy kadr .

Dodał: Zdzisław K.° - Data: 2016-01-02 19:33:21 - Odsłon: 2488
02 stycznia 2016

Data: 2016:01:02 12:16:33   ISO: 125   Ogniskowa: 18.02 mm   Aparat: SONY DSC-RX100   Przysłona: f/5.6   Ekspozycja: 1/400 s  


Wiadukt kolejowy nad ul. Grabiszyńską we Wrocławiu, w pobliżu skrzyżowania z ul. Wysoką. Wiaduktem biegną linie kolejowej nr 271 i 273. W 2014 r. w ramach modernizacji trasy kolejowej E59 przedwojenny wiadukt został rozebrany, a w jego miejscu wybudowano nową konstrukcję

Zdjęcia z przebudowy wiaduktu nad ul. Grabiszyńską:

  • /foto/4616/4616744m.jpg
    2014
  • /foto/5155/5155164m.jpg
    2014
  • /foto/5341/5341756m.jpg
    2015
  • /foto/5727/5727177m.jpg
    2015
  • /foto/5727/5727244m.jpg
    2015
  • /foto/5835/5835719m.jpg
    2016
  • /foto/5835/5835732m.jpg
    2016
  • /foto/5847/5847948m.jpg
    2016
  • /foto/5843/5843684m.jpg
    2016
  • /foto/5843/5843688m.jpg
    2016
  • /foto/5843/5843690m.jpg
    2016
  • /foto/5868/5868127m.jpg
    2016
  • /foto/6659/6659481m.jpg
    2017
  • /foto/6703/6703020m.jpg
    2017
  • /foto/8129/8129396m.jpg
    2019
  • /foto/9475/9475688m.jpg
    2021
  • /foto/9476/9476080m.jpg
    2021
  • /foto/10053/10053540m.jpg
    2022
  • /foto/10053/10053541m.jpg
    2022
  • /foto/10053/10053544m.jpg
    2022
  • /foto/10706/10706368m.jpg
    2023

Zdzisław K.°

Poprzednie: Porty przy kanale żeglugowym (niezrealizowane) Strona Główna Następne: Porty przy kanale żeglugowym (niezrealizowane)


Tomen | 2016-07-27 13:47:15
Prośba o stworzenie dwóch nowych obiektów " Wiadukt kolejowy (Grabiszyńska/Wysoka) - stary" i " Wiadukt kolejowy (Grabiszyńska/Wysoka) - nowy" a także zmienić nazwę "2014 - 2015 Przebudowa wiaduktu (Grabiszyńska/Wysoka)" na "2014 - 2015 Budowa wiaduktu (Grabiszyńska/Wysoka)". Powód: to są dwa niezwiązane ze sobą obiekty. Stara konstrukcja została zezłomowana a przyczółki zburzone i w to miejsce wybudowany całkowicie nowy wiadukt.
maras | 2016-07-27 14:54:04
Myślę, że można pochylić się nad Twoją propozycją. pomyślimy...
Tomen | 2020-02-22 21:42:31
Ponawiam prośbę z 2016 roku dotyczącą rozdzielenia obiektu oraz zmiany nazwy obiektu "Przebudowa..." na "Budowa...".
Kosa25 | 2020-02-26 07:45:33
Kolega Tomen ma całkowitą rację. Nad czym tu myśleć? Proszę osoby kompetentne o zajęcie się tą sprawą- to kilka minut pracy...
fOOd | 2020-02-27 13:01:48
Takie podzielenie obiektu ma rowniez minusy. Byc moze nowy wiadukt nie jest juz starym wiaduktem. Pelni jednak identyczna funkcje, ma niemal identyczny ksztalt i co najwazniejsze funkcjonuje w swiadomosci ludzkiej, jako ten sam wiadukt, tylko wyremontowany. Tymczasem mielibysmy dwa obiekty, co moze uzytkownikow dezorientowac.
fOOd | 2020-02-27 13:08:42
Dodam tylko, ze nie chce wywolywac dyskusji na temat Statku Tezeusza ;) Moja refleksje pozostawiam ocenie administracji.
moose | 2020-02-27 13:31:30
Da się to zrobić - stary i nowy obiekt w jednym obiekcie. Co do nazwy inwestycji - nie widzę powodu by zmieniać nazwę "Przebudowa" - tak było w dokumentacji modernizacji linii E59. Bo jest to przebudowa. Obiekt jest w miejscu starego wiaduktu, zatem został sensu stricteo przebudowany.
Tomen | 2020-03-01 19:14:28
Hmm, to trzeba by było Sky Tower umieścić w Poltegorze bo jest w tym samym miejscu i spełnia te same funkcje:) Oczywiście żartuję, ale jednak uważam, że rozdzielenie obiektów w tym przypadku i każdym podobnym jest konieczne.
moose | 2020-03-02 10:01:15
Obiekt dla starego wiaduktu został wydzielony jako podobiekt wiaduktu obecnego. Takie rozwiązanie jest powszechnie stosowane na stronie np.
Kosa25 | 2020-02-27 16:52:46
Szanowni Państwo! Zacznę od tego, że wczoraj miałem raczej niepomyślny dzień. Dwa tysiące złotych mi uciekło- a jeżeli jest coś czego nie cierpię bardziej od propagandowych dziennikarzy legnickich –to właśnie takich akcji. Człowiek do kielicha sięgnął- i moje możliwości intelektualne w dniu dzisiejszym są mniej więcej takie same jak tych kłamliwych degeneratów (czyli znikome). Jedna rzecz jest pewna- świat na którym żyjemy nie jest światem idealnym. Każde z przyjętych rozwiązań dla powyższego wiaduktu ma swoje wady i zalety. Tak radykalna przebudowa moim zdaniem powinna skutkować ,,rozcięciem’’ obiektów. Pamiętam stary wiadukt dość dobrze, nowy też pamiętam dość nieźle. I dla mnie nie jest to jeden i ten sam obiekt. Nie mam nawet pojęcia co się ze starą konstrukcją stało, czy zwiedziła hutę od środka? Statek Tezeusza niech płynie sobie dalej spokojnie :) Coś znacznie mądrzejszego będę mógł napisać jak zniknie Katzenjammer. Przy okazji dziękuję za właściwą reformę obiektu. Dokumentacja rzecz święta- jeżeli w dokumentacji jest to przebudowa to tego mówiąc kolokwialnie powinniśmy się trzymać. Adnotację o zakresie prac umieścić można w opisie obiektu itp. Itd. A poza tym jest Politechnika we Wrocławiu przecież. Niech się wypowie któryś z jej absolwentów- jeśli jest na portalu :)