Data:
2015:09:06 13:25:50
ISO:
200
Ogniskowa:
9.1 mm
Aparat:
Panasonic DMC-LS60
Przysłona:
f/3.5
Ekspozycja:
10/800 s
Most kolejowy na rzece Zadrna, znajduje się tuż obok śluzy nr 1. Górą poprowadzono tory bocznicy normalnotorowej ze stacji w Krzeszowie do piaskowni w Krzeszówku.
Obiektem drogowym pozwalającym na pokonanie cieku wodnego jest most, a nie wiadukt. To odnośnie klasyfikacji i nazwania obiektu ( ) . Wiadukt przerzucał nad Zadrną tory bocznicy normalnotorowej z Krzeszowa do piaskowni. Ostatnie pociągi przejechały po niej bodajże w 1991 roku i był to ostatni czynny fragment Kolei Doliny Zadrny. Swoją drogą - ciekawy obiekt nigdy tam nie byłem. Bartku - pytania zadawaj w komentarzach, a nie w opisie obiektu, chyba że są to pytania retoryczne, na które nie oczekujesz odpowiedzi.
Jesteście Panowie. Rafał, wedle Twojej już opisywanej klasyfikacji masz rację. Ale co zrobić, kiedy jest droga, co widać i rzeka. jak wtedy nazwać taką przeprawę.
Nie wiem co było pierwotnym celem budowy tej przeprawy. Obu nas nie było jeszcze na świecie. Ale za równo droga jak i rzeka były, kiedy budowano tą przeprawę. Skąd mnie, a Tobie również wiedzieć, co budowniczy najpierw chcieli przekroczyć rzekę czy drogę. Nie wiem też od której strony budowali tą przeprawę. A jeśli już chcesz zmiany na most, to czemu nie. Niech będzie most. A do tematu jeszcze wrócimy, bo mam takie zagwozdki w zanadrzu.