MENU
Linia kolejowa 274 poniżej 61 kilometra.Widok w kierunku Świebodzic.Od lewego toru miała być bocznica która prowadziła do tunelu który miał prowadzić do zamku Książ.

Dodał: wik° - Data: 2015-09-05 14:25:11 - Odsłon: 2270
02 września 2015

Data: 2015:09:02 11:28:50   ISO: 100   Ogniskowa: 6 mm   Aparat: Panasonic DMC-FZ8   Przysłona: f/7.1   Ekspozycja: 10/600 s  

Kilometraż stacji, przystanków i punktów odstępowych (liczony od osi stacji Wr. Świebodzki):
- Jaworzyna Śląska, st., km 48,140
- Świebodzice Ciernie, p.o. zlikw., km 53,729
- Świebodzice, st., km 57,541
- Wałbrzych Szczawienko, st., km 65,930
- Wałbrzych Miasto, st., km 69,806
- Wałbrzych Thorez, podg., km 72,588
- Wałbrzych Fabryczny, st., km 74,566
- Wałbrzych Główny, st., km 78,912

Na tym odcinku linii 274 znajduje się kilka rozbudowanych bocznic przemysłowych:
- bocznica nr 301 i 302 w km 67,90, dla huty szkła "Wałbrzych" i fabryki maszyn górniczych "WAMAG"
- odgałęzienie do szybu "Chwalibóg" i do stacji Wałbrzych Dolny Towarowy w km 70,26
- bocznica do kopalni "Thorez" w km 72,59
- bocznica do "Szybów Siostrzanych" w km 73,80
- bocznica do kopalni "Victoria" w km 74,57
- bocznica do koksowni przy szybie "Staszic" w km 78,06

  • /foto/4963/4963836m.jpg
    1838
  • /foto/9044/9044800m.jpg
    1858 - 1860
  • /foto/102/102971m.jpg
    1895 - 1900
  • /foto/81/81082m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/190/190257m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/6220/6220389m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/363/363777m.jpg
    1900 - 1915
  • /foto/296/296722m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/246/246066m.jpg
    1903
  • /foto/240/240125m.jpg
    1904 - 1905
  • /foto/351/351297m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/3631/3631371m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/3913/3913007m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/98/98485m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/185/185126m.jpg
    1910 - 1925
  • /foto/289/289326m.jpg
    1914 - 1920
  • /foto/60/60523m.jpg
    1915 - 1920
  • /foto/8108/8108855m.jpg
    1918 - 1919
  • /foto/211/211648m.jpg
    1918 - 1939
  • /foto/349/349994m.jpg
    1920 - 1925
  • /foto/61/61553m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/246/246065m.jpg
    1921
  • /foto/9748/9748911m.jpg
    1924 - 1928
  • /foto/114/114192m.jpg
    1925
  • /foto/177/177470m.jpg
    1926
  • /foto/367/367138m.jpg
    1926
  • /foto/4344/4344070m.jpg
    1928 - 1929
  • /foto/10391/10391498m.jpg
    1929
  • /foto/7714/7714008m.jpg
    1929 - 1930
  • /foto/280/280076m.jpg
    1929 - 1935
  • /foto/8602/8602171m.jpg
    1930 - 1945
  • /foto/225/225657m.jpg
    1931
  • /foto/89/89771m.jpg
    1933 - 1945
  • /foto/196/196910m.jpg
    1934 - 1938
  • /foto/9079/9079162m.jpg
    1935 - 1936
  • /foto/4293/4293706m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/199/199748m.jpg
    1936
  • /foto/271/271072m.jpg
    1937 - 1941
  • /foto/175/175018m.jpg
    1938
  • /foto/3631/3631423m.jpg
    1938
  • /foto/277/277758m.jpg
    1938 - 1940
  • /foto/178/178152m.jpg
    1942
  • /foto/9616/9616564m.jpg
    1946 - 1947
  • /foto/9616/9616566m.jpg
    1946 - 1947
  • /foto/3536/3536135m.jpg
    1950 - 1980
  • /foto/306/306598m.jpg
    1956
  • /foto/264/264861m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/215/215439m.jpg
    1960 - 1970
  • /foto/146/146307m.jpg
    1967 - 1974
  • /foto/6281/6281524m.jpg
    1971
  • /foto/10118/10118609m.jpg
    1994
  • /foto/169/169348m.jpg
    1997
  • /foto/9282/9282047m.jpg
    2001
  • /foto/6197/6197696m.jpg
    2002 - 2004
  • /foto/254/254523m.jpg
    2003
  • /foto/6197/6197699m.jpg
    2003
  • /foto/8742/8742898m.jpg
    2004
  • /foto/8742/8742906m.jpg
    2004
  • /foto/8803/8803676m.jpg
    2005
  • /foto/6529/6529144m.jpg
    2005
  • /foto/141/141684m.jpg
    2007
  • /foto/9590/9590324m.jpg
    2007
  • /foto/9606/9606657m.jpg
    2007
  • /foto/9606/9606677m.jpg
    2007
  • /foto/9566/9566328m.jpg
    2007
  • /foto/8643/8643855m.jpg
    2009
  • /foto/279/279375m.jpg
    2009
  • /foto/323/323426m.jpg
    2010
  • /foto/323/323429m.jpg
    2010
  • /foto/323/323484m.jpg
    2010
  • /foto/363/363150m.jpg
    2011
  • /foto/363/363213m.jpg
    2011
  • /foto/426/426291m.jpg
    2011
  • /foto/437/437709m.jpg
    2011
  • /foto/409/409151m.jpg
    2011
  • /foto/5374/5374736m.jpg
    2011
  • /foto/438/438786m.jpg
    2012
  • /foto/445/445906m.jpg
    2012
  • /foto/446/446937m.jpg
    2012
  • /foto/4468/4468768m.jpg
    2012
  • /foto/3969/3969654m.jpg
    2013
  • /foto/4135/4135428m.jpg
    2013
  • /foto/4174/4174100m.jpg
    2013
  • /foto/4174/4174103m.jpg
    2013
  • /foto/4600/4600654m.jpg
    2014
  • /foto/4823/4823315m.jpg
    2014
  • /foto/4887/4887542m.jpg
    2014
  • /foto/4887/4887798m.jpg
    2014
  • /foto/4906/4906371m.jpg
    2014
  • /foto/4906/4906373m.jpg
    2014
  • /foto/4998/4998141m.jpg
    2014
  • /foto/5246/5246319m.jpg
    2015
  • /foto/5275/5275804m.jpg
    2015
  • /foto/5275/5275806m.jpg
    2015
  • /foto/5364/5364873m.jpg
    2015
  • /foto/5365/5365480m.jpg
    2015
  • /foto/5365/5365485m.jpg
    2015
  • /foto/5392/5392924m.jpg
    2015
  • /foto/5394/5394743m.jpg
    2015
  • /foto/5603/5603012m.jpg
    2015
  • /foto/5623/5623631m.jpg
    2015
  • /foto/5623/5623644m.jpg
    2015
  • /foto/5623/5623965m.jpg
    2015
  • /foto/5623/5623969m.jpg
    2015
  • /foto/5637/5637088m.jpg
    2015
  • /foto/5637/5637094m.jpg
    2015
  • /foto/5637/5637096m.jpg
    2015
  • /foto/5637/5637098m.jpg
    2015
  • /foto/5636/5636814m.jpg
    2015
  • /foto/6011/6011604m.jpg
    2016
  • /foto/6053/6053609m.jpg
    2016
  • /foto/6131/6131434m.jpg
    2016
  • /foto/6131/6131435m.jpg
    2016
  • /foto/6232/6232818m.jpg
    2016
  • /foto/6233/6233612m.jpg
    2016
  • /foto/6380/6380570m.jpg
    2016
  • /foto/6382/6382686m.jpg
    2016
  • /foto/6830/6830129m.jpg
    2016
  • /foto/6619/6619769m.jpg
    2017
  • /foto/7224/7224094m.jpg
    2018
  • /foto/7224/7224095m.jpg
    2018
  • /foto/7224/7224096m.jpg
    2018
  • /foto/7224/7224097m.jpg
    2018
  • /foto/7248/7248285m.jpg
    2018
  • /foto/7261/7261143m.jpg
    2018
  • /foto/7755/7755691m.jpg
    2019
  • /foto/7837/7837977m.jpg
    2019
  • /foto/7832/7832172m.jpg
    2019
  • /foto/7822/7822954m.jpg
    2019
  • /foto/7823/7823037m.jpg
    2019
  • /foto/7897/7897347m.jpg
    2019
  • /foto/7909/7909210m.jpg
    2019
  • /foto/7917/7917049m.jpg
    2019
  • /foto/8328/8328785m.jpg
    2019
  • /foto/8328/8328896m.jpg
    2019
  • /foto/7990/7990501m.jpg
    2019
  • /foto/8335/8335789m.jpg
    2019
  • /foto/8319/8319294m.jpg
    2019
  • /foto/8453/8453447m.jpg
    2020
  • /foto/8545/8545730m.jpg
    2020
  • /foto/8559/8559133m.jpg
    2020
  • /foto/8680/8680346m.jpg
    2020
  • /foto/8680/8680353m.jpg
    2020
  • /foto/8680/8680367m.jpg
    2020
  • /foto/8680/8680379m.jpg
    2020
  • /foto/8723/8723192m.jpg
    2020
  • /foto/8724/8724095m.jpg
    2020
  • /foto/8906/8906359m.jpg
    2020
  • /foto/8906/8906366m.jpg
    2020
  • /foto/8977/8977724m.jpg
    2020
  • /foto/8943/8943416m.jpg
    2020
  • /foto/8943/8943417m.jpg
    2020
  • /foto/8969/8969808m.jpg
    2020
  • /foto/8969/8969809m.jpg
    2020
  • /foto/8994/8994326m.jpg
    2020
  • /foto/8994/8994327m.jpg
    2020
  • /foto/8994/8994328m.jpg
    2020
  • /foto/8994/8994329m.jpg
    2020
  • /foto/8994/8994330m.jpg
    2020
  • /foto/9037/9037949m.jpg
    2020
  • /foto/9121/9121914m.jpg
    2021
  • /foto/9121/9121942m.jpg
    2021
  • /foto/9121/9121961m.jpg
    2021
  • /foto/9121/9121970m.jpg
    2021
  • /foto/9121/9121980m.jpg
    2021
  • /foto/9122/9122003m.jpg
    2021
  • /foto/9122/9122014m.jpg
    2021
  • /foto/9557/9557372m.jpg
    2021
  • /foto/9654/9654472m.jpg
    2021
  • /foto/9658/9658490m.jpg
    2021
  • /foto/9658/9658495m.jpg
    2021
  • /foto/9658/9658505m.jpg
    2021
  • /foto/9660/9660846m.jpg
    2021
  • /foto/9660/9660877m.jpg
    2021
  • /foto/9696/9696613m.jpg
    2022
  • /foto/9824/9824761m.jpg
    2022
  • /foto/9902/9902482m.jpg
    2022
  • /foto/9979/9979091m.jpg
    2022
  • /foto/10699/10699484m.jpg
    2023

wik°

Poprzednie: Jarmark Produktu Lokalnego 2015 [VI edycja] Strona Główna Następne: Lubiechów


moose | 2015-09-05 15:47:15
Godziny południowe, mały otwór przysłony = zdjęcie niedoświetlone w dolnych partiach i przepalone niebo. Dalej nie wyciągasz wniosków. Z uwagi na "spalone" przewody trakcyjne - jak dla mnie do usunięcia. Stać Cię na pewno na lepsze zdjęcia, a przynajmniej na ich selekcję.
moose | 2015-09-05 15:48:32
I jeszcze jedno - stałeś za blisko masztów trakcyjnych (wymusiłeś ogniskową 6 mm) przez co zaczęły bezczkować (dystorsja). Takie rzeczy koryguje się przed dodaniem zdjęcia.