MENU
wpisz nazwę lub ID...

Zdjęcia niezidentyfikowane (Dolny Śląsk)
Grupa geodetów? kartografów? w terenie wyznacza coś palikami . Mają ze sobą polską flagę. Pozostała część ekipy

Dodał: SIERP° - Data: 2015-08-18 22:04:08 - Odsłon: 6602
Lata 1945-1950

  • /foto/4838/4838845m.jpg
    1830 - 1905
  • /foto/429/429602m.jpg
    1870
  • /foto/7397/7397270m.jpg
    1880 - 1890
  • /foto/6439/6439930m.jpg
    1880 - 1900
  • /foto/339/339608m.jpg
    1890 - 1900
  • /foto/5225/5225764m.jpg
    1890 - 1900
  • /foto/5368/5368737m.jpg
    1890 - 1910
  • /foto/5989/5989354m.jpg
    1895 - 1905
  • /foto/23/23940m.jpg
    1898
  • /foto/3228/3228338m.jpg
    1898
  • /foto/5831/5831773m.jpg
    1900
  • /foto/6753/6753215m.jpg
    1900 - 1905
  • /foto/266/266116m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/4835/4835334m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/5471/5471114m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/6515/6515221m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/7509/7509496m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/4375/4375523m.jpg
    1900 - 1918
  • /foto/351/351537m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/351/351540m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/3763/3763681m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/4987/4987700m.jpg
    1900 - 1920
  • /foto/279/279943m.jpg
    1900 - 1930
  • /foto/3736/3736273m.jpg
    1900 - 1930
  • /foto/4507/4507529m.jpg
    1900 - 1939
  • /foto/6547/6547866m.jpg
    1900 - 1940
  • /foto/40/40671m.jpg
    1900 - 1945
  • /foto/3356/3356039m.jpg
    1900 - 1945
  • /foto/7319/7319225m.jpg
    1900 - 1945
  • /foto/318/318427m.jpg
    1902
  • /foto/6281/6281484m.jpg
    1902
  • /foto/4030/4030457m.jpg
    1903
  • /foto/243/243077m.jpg
    1904
  • /foto/3860/3860773m.jpg
    1905 - 1935
  • /foto/5472/5472577m.jpg
    1906
  • /foto/7452/7452561m.jpg
    1906
  • /foto/6811/6811079m.jpg
    1906 - 1910
  • /foto/84/84023m.jpg
    1909
  • /foto/305/305586m.jpg
    1910
  • /foto/438/438949m.jpg
    1910
  • /foto/7633/7633257m.jpg
    1910
  • /foto/438/438600m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/438/438951m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/4280/4280210m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/4435/4435044m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/7111/7111091m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/4555/4555079m.jpg
    1910 - 1925
  • /foto/6361/6361948m.jpg
    1910 - 1925
  • /foto/403/403802m.jpg
    1910 - 1940
  • /foto/403/403803m.jpg
    1910 - 1940
  • /foto/321/321322m.jpg
    1911
  • /foto/3530/3530135m.jpg
    1911
  • /foto/5627/5627564m.jpg
    1911
  • /foto/6694/6694466m.jpg
    1911
  • /foto/6983/6983696m.jpg
    1911
  • /foto/3697/3697308m.jpg
    1911
  • /foto/353/353709m.jpg
    1912
  • /foto/4223/4223730m.jpg
    1912
  • /foto/5377/5377037m.jpg
    1912
  • /foto/7379/7379158m.jpg
    1912
  • /foto/3694/3694721m.jpg
    1913
  • /foto/7202/7202846m.jpg
    1913
  • /foto/3694/3694774m.jpg
    1913
  • /foto/5558/5558993m.jpg
    1914
  • /foto/5115/5115173m.jpg
    1914 - 1918
  • /foto/272/272989m.jpg
    1915
  • /foto/5655/5655575m.jpg
    1915
  • /foto/6781/6781735m.jpg
    1915
  • /foto/6856/6856610m.jpg
    1915
  • /foto/6286/6286737m.jpg
    1915 - 1920
  • /foto/5648/5648780m.jpg
    1915 - 1925
  • /foto/190/190070m.jpg
    1916
  • /foto/6040/6040830m.jpg
    1916
  • /foto/5542/5542948m.jpg
    1918 - 1925
  • /foto/4027/4027903m.jpg
    1920
  • /foto/177/177565m.jpg
    1920 - 1923
  • /foto/237/237821m.jpg
    1920 - 1925
  • /foto/7502/7502147m.jpg
    1920 - 1928
  • /foto/192/192417m.jpg
    1920 - 1929
  • /foto/70/70802m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/267/267563m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/3835/3835191m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/3835/3835198m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/3835/3835202m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/5573/5573814m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/182/182478m.jpg
    1920 - 1935
  • /foto/3940/3940895m.jpg
    1920 - 1935
  • /foto/4365/4365617m.jpg
    1920 - 1935
  • /foto/4886/4886825m.jpg
    1920 - 1935
  • /foto/6592/6592663m.jpg
    1920 - 1935
  • /foto/6440/6440320m.jpg
    1920 - 1936
  • /foto/4980/4980926m.jpg
    1920 - 1938
  • /foto/4980/4980930m.jpg
    1920 - 1938
  • /foto/4981/4981087m.jpg
    1920 - 1939
  • /foto/29/29437m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/55/55720m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/55/55721m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/55/55725m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/146/146043m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/403/403801m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/4374/4374984m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/5909/5909083m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/7604/7604935m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/324/324197m.jpg
    1920 - 1943
  • /foto/5165/5165940m.jpg
    1920 - 1944
  • /foto/5165/5165941m.jpg
    1920 - 1944
  • /foto/170/170130m.jpg
    1920 - 1945
  • /foto/4082/4082495m.jpg
    1920 - 1945
  • /foto/4188/4188623m.jpg
    1920 - 1945
  • /foto/4752/4752739m.jpg
    1920 - 1945
  • /foto/3835/3835302m.jpg
    1921
  • /foto/429/429485m.jpg
    1922
  • /foto/5721/5721016m.jpg
    1923
  • /foto/357/357053m.jpg
    1925
  • /foto/5760/5760085m.jpg
    1925
  • /foto/5760/5760089m.jpg
    1925
  • /foto/5760/5760104m.jpg
    1925
  • /foto/5760/5760108m.jpg
    1925
  • /foto/5760/5760113m.jpg
    1925
  • /foto/6952/6952155m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/6893/6893106m.jpg
    1925 - 1935
  • /foto/4682/4682744m.jpg
    1925 - 1939
  • /foto/4231/4231333m.jpg
    1925 - 1940
  • /foto/6398/6398421m.jpg
    1925 - 1943
  • /foto/76/76925m.jpg
    1925 - 1945
  • /foto/443/443671m.jpg
    1926
  • /foto/445/445420m.jpg
    1926
  • /foto/4189/4189877m.jpg
    1926
  • /foto/6812/6812442m.jpg
    1926
  • /foto/7501/7501218m.jpg
    1927
  • /foto/5809/5809274m.jpg
    1928
  • /foto/5809/5809281m.jpg
    1928
  • /foto/5910/5910842m.jpg
    1928
  • /foto/6469/6469685m.jpg
    1928
  • /foto/3328/3328875m.jpg
    1929
  • /foto/3328/3328878m.jpg
    1929
  • /foto/3328/3328883m.jpg
    1929
  • /foto/3328/3328984m.jpg
    1929
  • /foto/3695/3695283m.jpg
    1929
  • /foto/6280/6280412m.jpg
    1929
  • /foto/29/29470m.jpg
    1930
  • /foto/3810/3810249m.jpg
    1930
  • /foto/7095/7095182m.jpg
    1930
  • /foto/7144/7144906m.jpg
    1930
  • /foto/212/212262m.jpg
    1930
  • /foto/342/342833m.jpg
    1930 - 1933
  • /foto/342/342848m.jpg
    1930 - 1933
  • /foto/199/199694m.jpg
    1930 - 1934
  • /foto/381/381293m.jpg
    1930 - 1934
  • /foto/5984/5984316m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/6389/6389850m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/6940/6940816m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/6967/6967272m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/192/192422m.jpg
    1930 - 1936
  • /foto/386/386130m.jpg
    1930 - 1937
  • /foto/4261/4261485m.jpg
    1930 - 1938
  • /foto/235/235396m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/3865/3865522m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/4054/4054659m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/4375/4375056m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/4382/4382604m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/4409/4409292m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/4409/4409293m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/4583/4583428m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/4641/4641264m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/5052/5052926m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/5052/5052930m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/5052/5052931m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/5052/5052933m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/5053/5053173m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/5321/5321554m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/5557/5557132m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/5898/5898377m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/6778/6778956m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/52/52933m.jpg
    1930 - 1944
  • /foto/52/52983m.jpg
    1930 - 1944
  • /foto/5757/5757013m.jpg
    1930 - 1944
  • /foto/5757/5757016m.jpg
    1930 - 1944
  • /foto/52/52930m.jpg
    1930 - 1945
  • /foto/4838/4838597m.jpg
    1930 - 1945
  • /foto/6941/6941250m.jpg
    1930 - 1960
  • /foto/4395/4395128m.jpg
    1931
  • /foto/5925/5925891m.jpg
    1931
  • /foto/6211/6211710m.jpg
    1932
  • /foto/3210/3210694m.jpg
    1933 - 1940
  • /foto/4409/4409291m.jpg
    1933 - 1940
  • /foto/407/407733m.jpg
    1934
  • /foto/3551/3551017m.jpg
    1934
  • /foto/3651/3651363m.jpg
    1934 - 1936
  • /foto/3651/3651397m.jpg
    1934 - 1936
  • /foto/3210/3210751m.jpg
    1935
  • /foto/6909/6909382m.jpg
    1935
  • /foto/162/162672m.jpg
    1935 - 1936
  • /foto/4043/4043059m.jpg
    1935 - 1939
  • /foto/4342/4342496m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/4404/4404004m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/4408/4408435m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/4408/4408450m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/6505/6505541m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/7499/7499215m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/3610/3610790m.jpg
    1935 - 1945
  • /foto/3748/3748770m.jpg
    1935 - 1945
  • /foto/6869/6869250m.jpg
    1935 - 1945
  • /foto/7092/7092117m.jpg
    1935 - 1945
  • /foto/343/343764m.jpg
    1935 - 1952
  • /foto/306/306101m.jpg
    1936
  • /foto/6513/6513000m.jpg
    1936
  • /foto/7190/7190156m.jpg
    1936
  • /foto/4992/4992555m.jpg
    1936
  • /foto/4992/4992556m.jpg
    1936
  • /foto/3508/3508703m.jpg
    1936 - 1938
  • /foto/3508/3508712m.jpg
    1936 - 1938
  • /foto/3514/3514749m.jpg
    1936 - 1938
  • /foto/4127/4127439m.jpg
    1936 - 1943
  • /foto/4127/4127443m.jpg
    1936 - 1943
  • /foto/4127/4127452m.jpg
    1936 - 1943
  • /foto/6061/6061482m.jpg
    1936 - 1943
  • /foto/92/92421m.jpg
    1937
  • /foto/6316/6316381m.jpg
    1937
  • /foto/100/100756m.jpg
    1937 - 1940
  • /foto/5943/5943980m.jpg
    1937 - 1942
  • /foto/137/137417m.jpg
    1938
  • /foto/137/137420m.jpg
    1938
  • /foto/7631/7631457m.jpg
    1938 - 1940
  • /foto/5223/5223976m.jpg
    1938 - 1944
  • /foto/5235/5235993m.jpg
    1939
  • /foto/5236/5236016m.jpg
    1939
  • /foto/5236/5236021m.jpg
    1939
  • /foto/5928/5928803m.jpg
    1939
  • /foto/258/258573m.jpg
    1939
  • /foto/6484/6484893m.jpg
    1939 - 1942
  • /foto/6671/6671981m.jpg
    1939 - 1942
  • /foto/54/54574m.jpg
    1939 - 1945
  • /foto/454/454895m.jpg
    1939 - 1945
  • /foto/5235/5235861m.jpg
    1940
  • /foto/7428/7428216m.jpg
    1940
  • /foto/400/400270m.jpg
    1940 - 1944
  • /foto/7496/7496631m.jpg
    1940 - 1944
  • /foto/174/174859m.jpg
    1940 - 1945
  • /foto/174/174860m.jpg
    1940 - 1945
  • /foto/374/374429m.jpg
    1940 - 1955
  • /foto/4929/4929979m.jpg
    1941
  • /foto/5690/5690564m.jpg
    1941
  • /foto/413/413280m.jpg
    1942
  • /foto/413/413281m.jpg
    1942
  • /foto/413/413284m.jpg
    1942
  • /foto/6931/6931677m.jpg
    1942
  • /foto/6931/6931678m.jpg
    1942
  • /foto/6931/6931679m.jpg
    1942
  • /foto/6931/6931680m.jpg
    1942
  • /foto/6936/6936892m.jpg
    1943
  • /foto/7654/7654082m.jpg
    1944 - 1945
  • /foto/46/46115m.jpg
    1945
  • /foto/124/124706m.jpg
    1945
  • /foto/295/295193m.jpg
    1945
  • /foto/3487/3487028m.jpg
    1945
  • /foto/4245/4245264m.jpg
    1945
  • /foto/4309/4309214m.jpg
    1945
  • /foto/5096/5096937m.jpg
    1945
  • /foto/6809/6809531m.jpg
    1945
  • /foto/7051/7051616m.jpg
    1945
  • /foto/420/420815m.jpg
    1945
  • /foto/128/128019m.jpg
    1945 - 1946
  • /foto/333/333709m.jpg
    1945 - 1946
  • /foto/335/335096m.jpg
    1945 - 1946
  • /foto/6941/6941277m.jpg
    1945 - 1946
  • /foto/6947/6947941m.jpg
    1945 - 1946
  • /foto/4575/4575912m.jpg
    1945 - 1947
  • /foto/6941/6941282m.jpg
    1945 - 1947
  • /foto/5607/5607606m.jpg
    1945 - 1950
  • /foto/6484/6484677m.jpg
    1945 - 1950
  • /foto/6484/6484678m.jpg
    1945 - 1950
  • /foto/269/269754m.jpg
    1945 - 1955
  • /foto/352/352083m.jpg
    1945 - 1955
  • /foto/3694/3694623m.jpg
    1945 - 1955
  • /foto/6376/6376005m.jpg
    1945 - 1960
  • /foto/62/62632m.jpg
    1946
  • /foto/6890/6890885m.jpg
    1946
  • /foto/390/390352m.jpg
    1946 - 1948
  • /foto/6947/6947995m.jpg
    1946 - 1950
  • /foto/6947/6947999m.jpg
    1946 - 1950
  • /foto/162/162002m.jpg
    1946 - 1955
  • /foto/3661/3661045m.jpg
    1947
  • /foto/4575/4575899m.jpg
    1947 - 1948
  • /foto/5536/5536385m.jpg
    1947 - 1948
  • /foto/333/333710m.jpg
    1947 - 1953
  • /foto/6809/6809561m.jpg
    1947 - 1957
  • /foto/4496/4496555m.jpg
    1948
  • /foto/4570/4570916m.jpg
    1948
  • /foto/354/354651m.jpg
    1948 - 1950
  • /foto/354/354692m.jpg
    1948 - 1950
  • /foto/396/396346m.jpg
    1948 - 1960
  • /foto/5572/5572041m.jpg
    1949 - 1955
  • /foto/5284/5284534m.jpg
    1950
  • /foto/7164/7164445m.jpg
    1950
  • /foto/437/437836m.jpg
    1950 - 1951
  • /foto/352/352084m.jpg
    1950 - 1955
  • /foto/3337/3337205m.jpg
    1950 - 1955
  • /foto/3822/3822217m.jpg
    1950 - 1955
  • /foto/6048/6048094m.jpg
    1950 - 1956
  • /foto/5125/5125007m.jpg
    1950 - 1960
  • /foto/6716/6716571m.jpg
    1950 - 1960
  • /foto/205/205737m.jpg
    1950 - 1970
  • /foto/5412/5412227m.jpg
    1950 - 1970
  • /foto/354/354873m.jpg
    1951
  • /foto/4263/4263169m.jpg
    1951 - 1953
  • /foto/6890/6890322m.jpg
    1952 - 1957
  • /foto/171/171744m.jpg
    1953
  • /foto/119/119175m.jpg
    1955
  • /foto/119/119177m.jpg
    1955
  • /foto/5435/5435401m.jpg
    1955
  • /foto/4645/4645161m.jpg
    1955 - 1960
  • /foto/5576/5576498m.jpg
    1955 - 1965
  • /foto/4291/4291827m.jpg
    1955 - 1970
  • /foto/7458/7458231m.jpg
    1957
  • /foto/7458/7458232m.jpg
    1957
  • /foto/6944/6944025m.jpg
    1957 - 1959
  • /foto/4023/4023275m.jpg
    1958
  • /foto/7051/7051065m.jpg
    1958
  • /foto/7051/7051066m.jpg
    1958
  • /foto/3266/3266187m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/3266/3266209m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/3266/3266211m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/3266/3266214m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/3266/3266223m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/3266/3266224m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/3266/3266230m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/3266/3266236m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/3266/3266243m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/3289/3289954m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/3309/3309535m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/7608/7608914m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/4157/4157648m.jpg
    1964
  • /foto/5256/5256051m.jpg
    1968
  • /foto/270/270291m.jpg
    1968 - 1974
  • /foto/5208/5208999m.jpg
    1969
  • /foto/5300/5300633m.jpg
    1970 - 1975
  • /foto/88/88980m.jpg
    1970 - 1980
  • /foto/6311/6311437m.jpg
    1970 - 1980
  • /foto/3796/3796060m.jpg
    1975
  • /foto/3939/3939955m.jpg
    1976
  • /foto/7514/7514549m.jpg
    1977 - 1980
  • /foto/262/262188m.jpg
    1978 - 1979
  • /foto/6361/6361549m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/6361/6361586m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/7543/7543800m.jpg
    1983
  • /foto/5693/5693374m.jpg
    1984 - 1988
  • /foto/6371/6371215m.jpg
    1986
  • /foto/7543/7543802m.jpg
    1992
  • /foto/6293/6293786m.jpg
    1994
  • /foto/5362/5362479m.jpg
    2000
  • /foto/249/249994m.jpg
    2007 - 2008
  • /foto/249/249996m.jpg
    2007 - 2008
  • /foto/249/249997m.jpg
    2007 - 2008
  • /foto/6703/6703973m.jpg
    2017

Zbiory prywatne

Poprzednie: Sukowice Strona Główna Następne: Dom nr 37


górski | 2015-09-23 02:40:51
Prawdopodobnie reforma rolna , nadziały ziemi dla osiedleńców i dlatego sztandar. Może ktoś rozpozna charakterystyczny kościółek, bez wieży, trzy okna, sygnaturka ?
stap | 2018-01-30 22:36:19
To może być granica,a ten kościółek np. już w Czechosłowacji...
tms | 2018-01-31 12:20:39
Bardzo podobny kościół jest w miejscowości Lutynia, koło Lądka Zdroju. Niedaleko przebiega granica polsko-czeska. Porównując obecną budowlę i tą ze zdjęcia widać niestety różnice konstrukcyjne, np. wieżyczka w innym miejscu dachu. Być może przebudowa? Może znajdzie się ktoś obeznany z terenem.
stap | 2018-01-31 17:13:30
Byłem w Lutyni kilkakrotnie (marzec 2017) i też myślałem o tym. Nieco mi jednak układ terenu nie pasuje.
tms | 2018-02-01 09:49:31
No własnie, mi również nie pasuje do końca :/
5nvfx!n | 2018-01-31 18:14:43
Nie było przebudowy, kościół w Lutyni wygląda tak samo na pocztówce z k. XIX w.: i współcześnie.
tms | 2018-02-01 09:54:35
Tak podejrzewałem. W miejscowości obok, tj. we Wrzosówce jest kolejny, podobny kościół. Wieżyczka, tak jak w Lutynii nie jest na środku dachu a bliżej krawędzi. Najpewniej to też nie ta lokalizacja.
stango | 2018-02-01 18:27:07
Cz to na pewno jest w Sudetach ? Budynki mieszkalne i gospodarcze takie jakby bardziej wschodnie :)
moose (administrator) | 2018-02-01 21:47:57
Nie ma pewności.
SIERP | 2018-02-02 11:54:38 | edytowany: 2018-02-03 06:59:03
obok flagi na plecaku zbiór niemieckich map.
górski | 2018-11-16 18:42:46
Za pierwszym człowiekiem z lewej stoi teodolit, widać dwie nogi statywu. Pierwsza za drzewcem flagi, druga za pumpami przed prawą łydką (widać tylko stopkę), trzecia zasłonięta jest na kierunku do owalnego ogrodzenia. Drzewce od flagi to tyczka pomiarowa. Flaga miała być z przyczyn ideowo-propagandowych, więc aby nie nosić flagi osobno tyczce nadano drugą funkcję. Zwykle tyczka służy do wyznaczana kierunku i tyczenia prostych. Na krótszych odległościach gołym okiem, na większe odległości z pomocą lornetki (obiektyw powiększa 8 do 11 x) lub teodolitu- zwykle 24 x , w tamtych czasach.
tadpole | 2018-11-17 18:51:17
Ciekawe, jak szukali np granicznikow pod sniegiem.
Zbigniew Waluś | 2018-11-17 20:12:58
Na 200 procent, to nie Lutynia...
górski | 2018-11-17 23:53:34
Przy nadziałach gospodarstw to ważniejsza była lokalizacja pola "od tego brzeziniaka po tamte świerki i do potoku", graniczników nikt nie szukał, to była masówa. Chyba że to zespół delegowany przez Główny Urząd Pomiarów Kraju. Pierwszym efektem ich prac było wytypowanie lokalizacji punktów osnowy, nad którymi potem stawiano wieże triangulacyjne do sygnalizacji kierunków. Takie nad punktami II klasy , a takie nad chyba nad punktami I klasy .
górski | 2018-11-18 00:08:39
Piękna wieża triangulacyjna nad punktem I klasy na Kopie Biskupiej