Nowoczesne, dwukierunkowe Skody 19 T stanowią trzon systemu Tramwaj +.
Model ten różni się przede wszystkim tym, że posiada drzwi po obu stronach oraz dwie kabiny motorniczych, aby tramwaj mógł kursować po torowiskach bez konieczności zawracania na pętlach. W nowej Skodzie pasażerowie do swojej dyspozycji mają klimatyzację, pierwszy w historii wrocławskich tramwajów w składach zainstalowano też podwieszane monitory, na których będą wyświetlane informacje np: o zmianach tras i inne informacje miejskiej. ...
Nowoczesne, dwukierunkowe Skody 19 T stanowią trzon systemu Tramwaj +.
Pokaż więcej
Pokaż mniej
Model ten różni się przede wszystkim tym, że posiada drzwi po obu stronach oraz dwie kabiny motorniczych, aby tramwaj mógł kursować po torowiskach bez konieczności zawracania na pętlach. W nowej Skodzie pasażerowie do swojej dyspozycji mają klimatyzację, pierwszy w historii wrocławskich tramwajów w składach zainstalowano też podwieszane monitory, na których będą wyświetlane informacje np: o zmianach tras i inne informacje miejskiej. Łącznie do końca 2011 roku MPK będzie dysponowało 31 takimi tramwajami. Długość: 30 250 mm Szerokość: 2460 mm Prędkość maksymalna: 70 km/h Łączna liczba pasażerów: 202 Pierwsza regularna linia - 33 PLUS, na trasie Wierzbowa - Stadion Olimpijski, ruszyła 25.06.2011 [vrz] |
|||||||||||||||||||||
|
||
|
||